Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Kaip ir kasmet, Facebook pristato vis ką nors atnaujinto ir pasikeitusio, kartais pakeitimai būna itin drastiški, kartais – vos pastebimi.
Skaityti daugiauŠį kartą nusprendėme plačiau pakalbėti apie konversijų vertes, apie tai, kaip jas apskaičiuoti ir aptarti kodėl tai yra aktualu.
Skaityti daugiauReklama gali tapti mažiau efektyvi vos dėl klaidingai atlikto arba visai neatlikto veiksmo. Aptariame dažniausiai pasitaikančias klaidas ir atkreipiame dėmesį į ką reikėtų atsižvelgti, norint jų išvengti.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauVos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa?
Skaityti daugiauPagalvokite, kaip palengvėtų kasdienybė, jei jūsų verslo socialinių tinklų administravimas būtų specialistų rankose.
Skaityti daugiauAr ir jums teko pastebėti socialinių tinklų paskyrų, kuriose įrašai keliami nereguliariai, su dideliais tarpais arba kuriam laikui visai nėra komunikacijos?
Skaityti daugiauNerkime į 2022-uosius metus ir pažiūrėkime, kaip galite išnaudoti Instagram savo naudai.
Skaityti daugiauO jeigu netyčia praleisite ką nors svarbaus? Dalinamės socialinių tinklų ekspertų įžvalgomis – kokios gi tendencijos mūsų laukia 2022 m.?
Skaityti daugiauMetas pasiruošti šventinių reklamų maratonui, kuriam viso pasaulio prekiniai ženklai ruošėsi ištisus metus. Tad nieko nelaukiam ir neriam į reklamas!
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiauPakalbėkime apie 3 esminius pokyčius, prie kurių neprisitaikius Kalėdos jūsų verslui gali būti ne tokios linksmos. Ką rekomenduoja daryti Facebook?
Skaityti daugiauJūsų dėmesiui – 6 efektyvios idėjos, kurios padės padidinti Black Friday pirkėjų krepšelį. Ir net kelis kartus!
Skaityti daugiauUnikalus įrankis Facebook platformoje, pavadintas Distribution Score, suteikia galimybę už tą pačią kainą parodyti jūsų kuriamus įrašus kur kas dažniau!
Skaityti daugiauĮsivaizduokite platformą, kurioje galite matyti visas savo konkurentų Facebook reklamas! Skaityti reklaminius tekstus, nagrinėti vizualus ir dar daugiau.
Skaityti daugiauGeriausia strategija kuriant įtraukiantį, parduodantį turinį, kuria norime pasidalinti, yra 3C – apie viską aiškiai ir paprastai kalbame toliau!
Skaityti daugiau„O, kaip būtų gera žinoti, koks yra vartotojo kelias!“,- vienbalsiai pritaria visi skaitmeninio marketingo specialistai.
Skaityti daugiauVienareikšmiškai ir nenuginčijamai – su reklama tiksliai „pataikydami“ į reikiamą Facebook auditoriją, sumažinsite reklamos išlaidas ir padidinsite ROAS.
Skaityti daugiauMažiau su Google reklama dirbantys gali šiek tiek pasimesti, nes yra trys skirtingi raktinių žodžių atitikties tipai, iš kurių kiekvienas veikia skirtingai.
Skaityti daugiauApple paskelbti operacinės sistemos iOS 14 pakeitimai labai reikšmingai palies Facebook Ads reklamų kampanijų kūrimą!
Skaityti daugiau