Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Kaip ChatGPT panaudoti reklamos tekstui? Pristatome pagrindinius žingsnius, kuriais įgudus vadovautis, Meta Ads tekstą parašysite vos per kelias minutes.
Skaityti daugiauItin padažnėjus bandymams nulaužti tiek asmenines, tiek verslo paskyras – įrašas, kaip apsaugoti paskyras ir kokių veiksmų imtis, jei manote, kad į jūsų paskyrą buvo įsilaužta.
Skaityti daugiauPasakojimas – galingas įrankis, padedantis sukurti emocinį prisirišimą prie prekių ar paslaugų. Kokią svarbą užima pasakojimas verslo komunikacijoje ir kaip rašymas gali įtakoti emocinį prisirišimą, o tuo pačiu ir pardavimus?
Skaityti daugiauPasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauNeatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.
Skaityti daugiauMeta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Šiame tinklaraštyje sužinosite, kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje.
Skaityti daugiauIš pažįstamų ar įmonių vadovų girdite, kad jūsų veiklai reikia logotipo ar jo atnaujinimo, bet nesuprantate, kam reikia keisti logotipą ir kokia to nauda?
Mūsų komanda padės atsakyti į visus šiuos ir kitus rūpimus klausimus!
Pasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauKiekvienai reklamos kampanijai reikia pritaikyti individualius vizualų formatų sprendimus ir tai priklauso nuo norimo pasiekti tikslo. Apžvelkime visus Facebook Ads vizualų formatus ir jų išskirtinumus!
Skaityti daugiauReklama gali tapti mažiau efektyvi vos dėl klaidingai atlikto arba visai neatlikto veiksmo. Aptariame dažniausiai pasitaikančias klaidas ir atkreipiame dėmesį į ką reikėtų atsižvelgti, norint jų išvengti.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauVos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa?
Skaityti daugiauPagalvokite, kaip palengvėtų kasdienybė, jei jūsų verslo socialinių tinklų administravimas būtų specialistų rankose.
Skaityti daugiauAr ir jums teko pastebėti socialinių tinklų paskyrų, kuriose įrašai keliami nereguliariai, su dideliais tarpais arba kuriam laikui visai nėra komunikacijos?
Skaityti daugiauO jeigu netyčia praleisite ką nors svarbaus? Dalinamės socialinių tinklų ekspertų įžvalgomis – kokios gi tendencijos mūsų laukia 2022 m.?
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiauPakalbėkime apie 3 esminius pokyčius, prie kurių neprisitaikius Kalėdos jūsų verslui gali būti ne tokios linksmos. Ką rekomenduoja daryti Facebook?
Skaityti daugiauUnikalus įrankis Facebook platformoje, pavadintas Distribution Score, suteikia galimybę už tą pačią kainą parodyti jūsų kuriamus įrašus kur kas dažniau!
Skaityti daugiauAtžingsniuoja naujieji metai ir kartu su jais atžingsniuoja ir naujos Facebook platformos tendencijos! Galimybių tiek daug, kad jų neišnaudoti būtų labai neprotinga.
Skaityti daugiau