Facebook Ads: kokį tikslą pasirinkti traffic ar konversijos?
Pasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas). Marketingo specialistai jais optimizuoja media kanalus ir kampanijas. O kuo jie skiriasi, kada naudoti vieną, o kada kitą, OneClick.lt komanda jums ir atsako.
Kas yra Traffic (srautas) ir kada jį naudoti?
Traffic (srautas) – tikslas, padedantis generuoti didesnį srautą į jūsų nurodytą paskirties vietą. Šis tikslas yra tinkamas tuomet, kada norite labiau supažindinti auditoriją su jūsų parduodamais produktais ar siūlomomis paslaugomis. Ateityje, susipažinusi gali virsti į potencialių klientų ratą. Visgi primename, kad naudojant šį tikslą kampanijose, pardavimų vertėtų nesitikėti.
Kas yra Konversijos ir kada jas naudoti?
Konversijos – tikslas, padedantis pasiekti vartotojus, turinčius didžiausią tikimybę susikonvertuoti per trumpą laiką. Šis tikslas puikiai tinka tada, kada norime, jog vartotojai atliktų konkretų veiksmą: įsigytų prekes, atliktų rezervaciją, užpildytų užklausos formą ar kita. Pirmine konversija gali būti laikoma ir apsilankymas produkto puslapyje, jeigu kalbame apie neseniai paleistą elektroninę parduotuvę. Tam, kad būtų galima naudoti šį tikslą ir tikėtis konversijų, iš pradžių reikia gerai padirbėti. Su šiuo tikslu vien nustatyti kampanijos nepakanka, todėl dalinamės kaip reikėtų pasiruošti tokio pobūdžio kampanijai:
- Apsibrėžkite, kas jūsų versle yra konversija. Renkantis šį tikslą, pirmiausia reikėtų išdiskutuoti ir nuspręsti, koks konversijos atitikmuo labiausiai atspindėtų jūsų verslą. Apie konversijas plačiau skaitykite šiame blog’o įraše.
- Tinkamai pasiruoškite įrankius tolimesniam darbui. Labai svarbu turėti paruoštus tinkamus įrankius, kurie leistų nustatyti bei sekti įvykusias konversijas. Facebook Pixel – tai kodas padedantis sekti vartotojų veiksmus jūsų puslapyje, optimizuoti reklamas bei pagal surinktus duomenis kurti auditorijas. Naudojantis šiuo kodu, ypatingai svarbu kiek įmanoma tiksliau nusistatyti pačias konversijas ir norint pradėti sklandžiai dirbti visa tai būtina išsitestuoti. Taip pat, norint tikslumo reikėtų pagalvoti ir apie Conversions API įsidiegimą. Šis įrankis padėtų tiksliau stebėti konversijas bei susekti tų vartotojų veiksmus, kurių negali užfiksuoti Facebook Pixel.
- Nusimatykite ROAS ir konversijos kainą. Investuodami į reklamą turėtumėte nepamiršti ir atsiperkamumo. Primityviu atveju, prieš leidžiant konversijų tikslu paremtą reklamą, reikėtų pasvarstyti, kiek turėtumėte sugeneruoti pajamų, kad išleidus 1 eurą, tokia reklaminė kampanija atsipirktų. Tam puikiai įsivertinti tinka rodiklis ROAS, kuris apskaičiuojamas labai paprastai: ROAS = Reklamos generuojamos pajamos / Reklamos išlaidos. Taip pat versle svarbu įsivertinti konversijos kainą, kuri būtų prilyginama reklamos efektyvumo gairėms. Jeigu elektroninėje parduotuvėje prekiaujate produktais ar paslaugomis, galite pasiremti prekės pardavimo kainos vidurkiu ir apsiskaičiuoti kokia turėtų būti konversijos kaina jūsų individualiu atveju. Na, o jeigu jums aktualios yra užklausos, tuomet įsivertinimui reikėtų pasirinkti didesnį laikotarpį ir išsivesti užklausos kainos vidurkį. Norime priminti, jog šioje vietoje nebus 100 % tikslumo, kadangi produkto kainos dažnai svyruoja, o užklausos kainą įvertinti sudėtingiau.
Kada naudoti konversijų, o kada traffic (srauto) tikslą?
Paprastai tariant, Traffic (srauto) tikslą siūlome naudoti tada, kada startuojate su savo nauju verslu socialinių medijų kanaluose. Juk šiuo periodu svarbiausia, kad kuo daugiau žmonių apie jūsų ne tik sužinotų, bet ir jį pažintų! Beje, šis tikslas galioja ne tik naujiems verslams. Jeigu jūsų produktas yra reikalaujantis daugiau įsigilinimo ir supratimo, taip pat siūlome rinktis pastarąjį tikslą. Visa tai tam, kad jūsų auditorija geriau suprastų kuo prekiaujate ir kuo naudingas jūsų produktas ar paslauga. Kada turėsite sukaupę pakankamai duomenų ir būsite užtikrinti, jog kampanija gali būti sėkminga – siūlome naudoti konversijų tikslą, kuris tiesiogiai būtų orientuotas į jūsų pasirinkti veiksmo atlikimą.
Vietoje išvadų
Prieš leidžiant pinigus ir išleidus pinigus, labai svarbu stebėti Google Analytics 4 statistiką ir pasidaryti tinkamas išvadas. Galbūt jūsų atveju duomenys rodys, kad Facebook puikiai užkabina vartotoją, bet netinka užbaigti pardavimo.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!