2022 m. Facebook auditorijų “Detailed Targeting” pasikeitimai

Kaip ir kasmet, Facebook pristato vis ką nors atnaujinto ir pasikeitusio, kartais pakeitimai būna itin drastiški, kartais – vos pastebimi. Šį kartą mūsų aptariamas pasikeitimas yra susijęs su Facebook auditorijomis – dar 2021 m. lapkritį šis socialinis tinklas pranešė, jog bus šalinami kai kurie išsamūs taikymai arba kitaip vadinami “Detailed Targeting” pasirinkimai auditorijų kūrime. 

Kalbant bendrąja prasme – Detailed Targeting padeda labiau praplėsti auditoriją pagal žmogaus demografiją, interesus ar elgseną. Tačiau, kaip ir minėjome pradžioje, Facebook pašalino tik tam tikrus Detailed Targeting pasirinkimus. Būtent juos šiandien plačiau ir aptariame.

Kodėl buvo pašalinti tam tikri Detailed Targeting pasirinkimai? 

Pastebima, kad dauguma Detailed Targeting buvo pašalinti, atsižvelgiant į jų naudojimo dažnumą – jie nebuvo naudojami dažnai, taip pat apėmė per mažą auditorijos imtį. Kitas aspektas, dėl kurio buvo pašalinti tam tikri pasirinkimai ir kurį Facebook pabrėžia itin dažnai – jautrios temos, galinčios įžeisti ar išskirti tam tikras asmenų grupes. Jautriomis, pasak Facebook, laikomos šios temos:

  1. Sveikatos temos (pvz., “Lung cancer awareness”, “World Diabetes Day”, “Chemotherapy”);
  2. Seksualinė orientacija (pvz., LGBTQ);
  3. Religinės praktikos ir grupės (pvz., “Catholic Church” ar “Jewish holidays”);
  4. Politiniai įsitikinimai ar socialinės problemos;
  5. Rasė.

Būtent šios pagrindinės priežastys paskatino Facebook imtis priemonių ir atlikti auditorijų Detailed Targeting pasikeitimus – dalį jų tiesiog pašalinti. 

Pasikeitimai jaučiami visiems

Nors Facebook apie šiuos pasikeitimus paskelbė dar praėjusių metų rudenį – jie pradėti vykdyti tik šių metų pradžioje – sausio 19-ąją. Žinoma, kaip ir visi kiti atnaujinimai – šis nebuvo įdiegtas per akimirką, tad iki pat kovo 17 dienos dar buvo galima naudoti tam tikrus interesų pasirinkimus, kurie buvo planuojami būti ištrinti. Tad, jei ir iki pirmojo pavasario mėnesio dar pavyko atrasti šiuos pasirinkimus – Facebook daro viską, kad šiuo metu to padaryti jau nebegalėtume. 

Tai reiškia, kad tokių pasirinkimų nepavyks surasti net ir tarp galimų, nes jie bus pašalinti visam laikui. Tad, jei norėsite sukurti naujus reklamų rinkinius ir į juos pridėti anksčiau naudotas kategorijas su jau pašalintais interesais, to padaryti jau nebegalėsite taip pat. 

Ką daryti, jei pašalinti pasirinkimai buvo įtraukti į jūsų reklamos kampaniją? 

Jeigu apie šiuos pasikeitimus nežinojote ir kuriant auditorijas naudojote interesus, kurie priskiriami jautrioms temoms, Ads Manager pristabdys paveiktas reklamos kampanijas. Tai reiškia, kad turėsite jas atnaujinti ir iš naujo paskelbti rankiniu būdu, kad įsitikintumėte, jog tai atitinka naujus reikalavimus.

Lengviausias sprendimas, norint pasiekti savo auditoriją, būtų surasti panašius, labiausiai atitinkančius interesus ir pakeisti pašalintus jais. Tačiau, jeigu to nepavyksta padaryti, galite išbandyti ir šias alternatyvas:

1. Plačios auditorijos naudojimas. Taip galite pasiekti daug vartotojų nustatant lytį, amžių ar vietovę.
2. Custom auditorijos iš Facebook Pixel surinktų duomenų.
3. Lookalike auditorijų kūrimas pagal jūsų elektroninę parduotuvę, svetainę, Facebook puslapį.
4. Įsitraukusių vartotojų į Jūsų Facebook, Instagram, puslapius auditorijų kūrimas.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!