Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Turime gerų žinių svarstantiems į savo strategijas įsitraukti TikTok. Atsiveria puikios galimybės ne tik pasinaudoti vis dar geru organiniu pasiekiamumu, bet ir sustiprinti savo pozicijas reklama.
Skaityti daugiauKaip ChatGPT panaudoti reklamos tekstui? Pristatome pagrindinius žingsnius, kuriais įgudus vadovautis, Meta Ads tekstą parašysite vos per kelias minutes.
Skaityti daugiauGoogle pradeda reikalauti, kad į Google Analytics ateinantys duomenys turėtų vartotojo duomenų apsaugos pasirinkimų parametrus. Šie pokyčiai – grėsmingi rezultatų susekamumui.
Skaityti daugiauItin padažnėjus bandymams nulaužti tiek asmenines, tiek verslo paskyras – įrašas, kaip apsaugoti paskyras ir kokių veiksmų imtis, jei manote, kad į jūsų paskyrą buvo įsilaužta.
Skaityti daugiauKaip pasiruošti juodojo penktadienio laikotarpiui dalinasi 4 skaitmeninės reklamos specialistai – copywriteris, dizaineris, Facebook ir Google reklamos ekspertai.
Skaityti daugiauPasaulis nuolat keičiasi, tačiau vienas dalykas lieka pastovus – komunikacija su klientais yra esminė bet kurio verslo sėkmė. Ir nors atrodo, kad naujienlaiškiai yra vienas iš seniausių skaitmeninės rinkodaros būdų, jie išlieka nepaprastai veiksmingi.
Skaityti daugiauPasakojimas – galingas įrankis, padedantis sukurti emocinį prisirišimą prie prekių ar paslaugų. Kokią svarbą užima pasakojimas verslo komunikacijoje ir kaip rašymas gali įtakoti emocinį prisirišimą, o tuo pačiu ir pardavimus?
Skaityti daugiau2 skirtingi teksto kūrimo būdai – tradicinis copywriteris ir šiuolaikiškas ChatGPT Premium. Kiekvienas iš jų turi savo privalumų ir trūkumų, tad kada verta rinktis vieną, kada kitą, o kada galbūt kombinuoti abu?
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše aptarsime, kas yra KPI ir kuo jie yra tokie svarbūs kiekvienam verslui.
Skaityti daugiauGoogle skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.
Skaityti daugiauPasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauNeatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.
Skaityti daugiauMeta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Šiame tinklaraštyje sužinosite, kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje.
Skaityti daugiauTekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją. Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Skaityti daugiauIš pažįstamų ar įmonių vadovų girdite, kad jūsų veiklai reikia logotipo ar jo atnaujinimo, bet nesuprantate, kam reikia keisti logotipą ir kokia to nauda?
Mūsų komanda padės atsakyti į visus šiuos ir kitus rūpimus klausimus!
Google Analytics 4 įrankis, kuris paprastai ir lengvai suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojus. Mūsų ataskaitų rekomendacijos leis pradėti naudotis ir suprasti Google Analytics 4.
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše apžvelgsime esminius skirtumus tarp dviejų svarbių GA4 metrikų : atmetimo rodiklio ir naujojo – įsitraukimo rodiklio.
Skaityti daugiauPasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauKiekvienai reklamos kampanijai reikia pritaikyti individualius vizualų formatų sprendimus ir tai priklauso nuo norimo pasiekti tikslo. Apžvelkime visus Facebook Ads vizualų formatus ir jų išskirtinumus!
Skaityti daugiau