Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Pasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauNeatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.
Skaityti daugiauMeta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Šiame tinklaraštyje sužinosite, kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje.
Skaityti daugiauTekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją. Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Skaityti daugiauIš pažįstamų ar įmonių vadovų girdite, kad jūsų veiklai reikia logotipo ar jo atnaujinimo, bet nesuprantate, kam reikia keisti logotipą ir kokia to nauda?
Mūsų komanda padės atsakyti į visus šiuos ir kitus rūpimus klausimus!
Google Analytics 4 įrankis, kuris paprastai ir lengvai suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojus. Mūsų ataskaitų rekomendacijos leis pradėti naudotis ir suprasti Google Analytics 4.
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše apžvelgsime esminius skirtumus tarp dviejų svarbių GA4 metrikų : atmetimo rodiklio ir naujojo – įsitraukimo rodiklio.
Skaityti daugiauPasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauKiekvienai reklamos kampanijai reikia pritaikyti individualius vizualų formatų sprendimus ir tai priklauso nuo norimo pasiekti tikslo. Apžvelkime visus Facebook Ads vizualų formatus ir jų išskirtinumus!
Skaityti daugiauKaip ir kasmet, Facebook pristato vis ką nors atnaujinto ir pasikeitusio, kartais pakeitimai būna itin drastiški, kartais – vos pastebimi.
Skaityti daugiauŠį kartą nusprendėme plačiau pakalbėti apie konversijų vertes, apie tai, kaip jas apskaičiuoti ir aptarti kodėl tai yra aktualu.
Skaityti daugiauReklama gali tapti mažiau efektyvi vos dėl klaidingai atlikto arba visai neatlikto veiksmo. Aptariame dažniausiai pasitaikančias klaidas ir atkreipiame dėmesį į ką reikėtų atsižvelgti, norint jų išvengti.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauVos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa?
Skaityti daugiauPagalvokite, kaip palengvėtų kasdienybė, jei jūsų verslo socialinių tinklų administravimas būtų specialistų rankose.
Skaityti daugiauAr ir jums teko pastebėti socialinių tinklų paskyrų, kuriose įrašai keliami nereguliariai, su dideliais tarpais arba kuriam laikui visai nėra komunikacijos?
Skaityti daugiauNerkime į 2022-uosius metus ir pažiūrėkime, kaip galite išnaudoti Instagram savo naudai.
Skaityti daugiauO jeigu netyčia praleisite ką nors svarbaus? Dalinamės socialinių tinklų ekspertų įžvalgomis – kokios gi tendencijos mūsų laukia 2022 m.?
Skaityti daugiauMetas pasiruošti šventinių reklamų maratonui, kuriam viso pasaulio prekiniai ženklai ruošėsi ištisus metus. Tad nieko nelaukiam ir neriam į reklamas!
Skaityti daugiau