Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Performance Max – Google reklamos funkcija, leidžianti vienu kampanijos nustatymu pasiekti visus Google kanalus: nuo paieškos iki vaizdo įrašų.
Skaityti daugiauPasaulis tampa vis greitesnis, tačiau bendras dėmesys trumpėja. Tik stiprus, originalus vaizdinis turinys išlieka atmintyje ir daro poveikį vartotojams. Ar jūsų vaizdiniai sprendimai tikrai sustabdo, sudomina ir įtikina? Jei ne, metas keisti strategiją! Leiskite vizualams kalbėti už jus!
Skaityti daugiau2025–ieji žada svarbius pokyčius reklamos pasaulyje, kurie gali būti naudingi tiek dideliems, tiek mažiems verslams. Naujos technologijos ir kintantys vartotojų įpročiai jau dabar pradeda formuoti reklamos ateitį, o kartu atsiranda ir naujos galimybės.
Skaityti daugiauTikTok kasdien naudojasi 18 proc. Lietuvos gyventojų, o vidutiniškai čia praleidžiamas laikas siekia net 95 minutes per dieną – nepalyginamai daugiau nei bet kuriame kitame soc. tinkle.
Skaityti daugiauAtrinkome veiksmingas Google Ads, naujienlaiškių, svetainės ir specialistų patvirtintas reklamos bei įvaizdžio formavimo praktikas. Kaip visa tai suderinti, kad maksimaliai skatintų pardavimus?
Skaityti daugiauNorit šiame šurmulyje nepasiklysti, mūsų specialistai atrinko geriausias socialinių tinklų praktikas, skirtas Meta bei TikTok. Sužinokite kaip maksimaliai išnaudoti reklamos galimybes ir paskatinti pardavimus.
Skaityti daugiauTurime gerų žinių svarstantiems į savo strategijas įsitraukti TikTok. Atsiveria puikios galimybės ne tik pasinaudoti vis dar geru organiniu pasiekiamumu, bet ir sustiprinti savo pozicijas reklama.
Skaityti daugiauKaip ChatGPT panaudoti reklamos tekstui? Pristatome pagrindinius žingsnius, kuriais įgudus vadovautis, Meta Ads tekstą parašysite vos per kelias minutes.
Skaityti daugiauGoogle pradeda reikalauti, kad į Google Analytics ateinantys duomenys turėtų vartotojo duomenų apsaugos pasirinkimų parametrus. Šie pokyčiai – grėsmingi rezultatų susekamumui.
Skaityti daugiauItin padažnėjus bandymams nulaužti tiek asmenines, tiek verslo paskyras – įrašas, kaip apsaugoti paskyras ir kokių veiksmų imtis, jei manote, kad į jūsų paskyrą buvo įsilaužta.
Skaityti daugiauKaip pasiruošti juodojo penktadienio laikotarpiui dalinasi 4 skaitmeninės reklamos specialistai – copywriteris, dizaineris, Facebook ir Google reklamos ekspertai.
Skaityti daugiauPasaulis nuolat keičiasi, tačiau vienas dalykas lieka pastovus – komunikacija su klientais yra esminė bet kurio verslo sėkmė. Ir nors atrodo, kad naujienlaiškiai yra vienas iš seniausių skaitmeninės rinkodaros būdų, jie išlieka nepaprastai veiksmingi.
Skaityti daugiauPasakojimas – galingas įrankis, padedantis sukurti emocinį prisirišimą prie prekių ar paslaugų. Kokią svarbą užima pasakojimas verslo komunikacijoje ir kaip rašymas gali įtakoti emocinį prisirišimą, o tuo pačiu ir pardavimus?
Skaityti daugiau2 skirtingi teksto kūrimo būdai – tradicinis copywriteris ir šiuolaikiškas ChatGPT Premium. Kiekvienas iš jų turi savo privalumų ir trūkumų, tad kada verta rinktis vieną, kada kitą, o kada galbūt kombinuoti abu?
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše aptarsime, kas yra KPI ir kuo jie yra tokie svarbūs kiekvienam verslui.
Skaityti daugiauGoogle skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.
Skaityti daugiauPasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauNeatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.
Skaityti daugiauMeta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Šiame tinklaraštyje sužinosite, kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje.
Skaityti daugiauTekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją. Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Skaityti daugiau