Google Ads 2025: naujos galimybės su Performance Max!

Google reklama neturi būti iššūkis! 2025-aisiais galite turėti daugiau kontrolės, aiškumo ir galimybių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Su naujais Performance Max atnaujinimais jūsų reklama gali daugiau – ir mes jus supažindinsime kaip!

 

Kas yra Performance Max?

Performance Max – Google reklamos funkcija, leidžianti vienu kampanijos nustatymu pasiekti visus Google kanalus: nuo paieškos iki vaizdo įrašų. Tai patogus įrankis, kuris optimizuoja reklamas ir jas rodo jūsų produktais ar paslaugomis suinteresuotiems vartotojams. Kas joje naujo?

 

Nepageidaujamų raktažodžių pašalinimas

Su šiuo atnaujinimu galėsite lengvai pašalinti nereikalingus ar nenaudingus raktažodžius, kad reklama būtų rodoma tik tiems vartotojams, kuriems iš tikrųjų įdomios jūsų prekės, paslaugos ar pasiūlymai.

Didesnė investicijų grąža 

„High-value new customers“ funkcija pravers norintiems pritraukti vertingus klientus. Google teigimu, su ‘High-value new customers’ funkcija konversijų vertė gali išaugti iki 20 %. Google dirbtinis intelektas optimizuoja reklamas, kad jos pasiektų tik tuos vartotojus, kurie turi didesnę ilgalaikę vertę bei didžiausią potencialą tapti jūsų lojaliais klientais. 

Reklamos ribojimas pagal prekių ženklus

„Brand exclusion“ funkcija leis pasirinkti, kuriems prekių ženklams jūsų reklama nebus rodoma. Ji užtikrina, kad jūsų reklama bus matoma tik ten, kur potencialiai yra didžiausia vertė.

Pavyzdžiui: Jei prekiaujate ekologišku šampūnu, galite neleisti rodyti savo skelbimų prekiniams ženklams, parduodantiems pigesnius, sintetinės sudėties produktus. Taip ne tik taupysite biudžetą, bet ir pasieksite tikslinę auditoriją, kuri domisi jūsų prekės ženklu.

Ši funkcija padeda optimizuoti reklamos išlaidas ir užtikrina, kad jūsų skelbimai būtų rodomi tik aktualiose vietose, didinant jų efektyvumą.

Tikslinė reklama pagal produktus

Su „URL contains“ funkcija jums pavyks nustatyti, kurių produktų puslapiai bus rodomi reklamoje. Su ja tiksliai pasieksite vartotojus, besidominčius konkrečiomis produktų grupėmis.

 

Ar Performance Max tikrai veikia? Štai ką rodo duomenys!

Performance Max optimizuoja jūsų biudžetą ir mažina išlaidas, nes:

  • Skelbimai rodomi tik tiems vartotojams, kurie turi didžiausią tikimybę konvertuoti.
  • Naudojant nepageidaujamų raktažodžių pašalinimą, mažėja nereikalingi parodymai.
  • Dirbtinis intelektas išmatuoja geriausius kanalus ir juos automatiškai prioritetizuoja.

Google duomenimis, reklamuotojai, naudojantys Performance Max:

  • Vidutiniškai padidina konversijų skaičių iki 13% išlaikant tą patį CPA (kainą už konversiją).
  • Sumažina CPA iki 15%, kai įjungia „High-value new customers“.
  • Padidina pardavimus iki 20%, kai pasitelkia „URL contains“ funkciją.

Tai reiškia, kad su tuo pačiu reklamos biudžetu galima gauti daugiau kokybiškų klientų ir mažesnes konversijų kainas.

 

Pasiruošę optimizuoti savo Google Ads reklamas?

Girdėjome, kad 2025-ieji bus jūsų metai! Jei norite išnaudoti Google reklamos potencialą, dabar pats laikas pradėti. Pasinaudokite Performance Max funkcijomis ir pasiekite tikslinę auditoriją su mažesnėmis išlaidomis bei geresniais rezultatais. Išbandykite Google siūlomas naujoves su OneClick reklamos agentūra ir įgykite didesnį pranašumą!