Dažniausiai pasitaikančios klaidos leidžiant Facebook reklamas
Ar žinojote, kad net ir menkiausias veiksmas gali turėti gana didelę reikšmę jūsų Facebook reklamų efektyvumui ir rezultatams? Tiesa ta, kad reklama gali tapti mažiau efektyvi vos dėl klaidingai atlikto arba visai neatlikto veiksmo. Šiame įraše glaustai aptariame dažniausiai pasitaikančias klaidas ir atkreipiame dėmesį į ką reikėtų atsižvelgti, norint jų išvengti.
Netinkamai parinktas kampanijos tikslas
Pirmąjame reklamos kūrimo etape ypatingai svarbu pasirinkti tinkamą kampanijos tikslą. Dar prieš kuriant kampaniją turėtumėte turėti aiškią viziją – kokius rezultatus tikitės pasiekti, kadangi nuo to taip pat priklausys ir reklamai skiriamas biudžetas. Tad pradėkite nuo tikslo – dažnai manoma, kad norint padidinti pardavimus, į puslapį turėtų ateiti didesnis srautas lankytojų, kurie juos padidins. Tačiau Facebook algoritmai veikia kiek kitaip ir jei pasirinksite generuoti srautą (Traffic), jie tą ir darys, ignoruodami žmonių pomėgius, pirkimo įpročius ir panašiai. Tokiu būdu jūsų puslapį pasieks didelis srautas, tačiau žvelgiant į bendrą tikslą, tas srautas bus nekokybiškas. Priešingas rezultatas būtų pasirinkus konversijų (Conversion) tikslą. Tuomet tai būtų orientuota į jūsų norimą galutinį rezultatą – pardavimus ir būtų ieškomi būtent tokie žmonės, kurie galėtų įsigyti jūsų siūlomas paslaugas ar produktus. Todėl visuomet prisiminkite, kad svarbūs aiškiai ir tiksliai išsikelti tikslai bei jiems parinkta teisinga reklaminė kampanija.
Neteisingai parinktas reklamos biudžetas
Ruošdami reklaminę kampaniją turite nuspręsti tikslų biudžetą, kitaip tariant – nei per didelį, nei per mažą. Skiriant per mažą biudžetą, kampanijų veikimas bus lėtas, o jums bus sunku suprasti, ar reklama iš tiesų yra efektyvi, ar ne. Žinoma, priklausomai nuo išsikelto tikslo, rezultatų gali ir nepavykti pasiekti. Tačiau kada gali būti naudinga skirti mažą biudžetą?
Mažas biudžetas tinkamas reklaminių sprendimų testavimui. Išbandžius reklamines idėjas ir pastebėjus, jog jų veiksmingumas jus tenkina – biudžetą galima palaipsniui didinti. Priešingu atveju, reklaminėms kampanijoms skiriant iš karto per didelį biudžetą, šis gali būti išvaistytas nepasiekus norimų rezultatų.
Tos pačios auditorijos pasirinkimas
Pasirenkant vis tą pačią auditoriją ir rodant reklamą tiems patiems žmonėms, tikėtina, kad ilgainiui Facebook reklamos rezultatai ims mažėti. Tokiu būdu užveriamos galimybės atrasti naujų potencialių klientų, kurie norėtų įsigyti jūsų siūlomas prekes ar paslaugas. Todėl rekomenduojame reguliariai peržvelgti esamas auditorijas, jas segmentuoti bei papildomai testuoti.
Reklaminės kampanijos apleidimas
Dažnu atveju paleidus reklaminę kampaniją ši yra paliekama tiesiog veikti. Tokiu atveju reklaminė kampanija gali išnaudoti visą jai skirtą biudžetą, nepasiekusi norimų rezultatų. Tik reguliariai stebint kampaniją ir atliekant reikiamas korekcijas galima išvengti šios klaidos.
Kada atlikti atnaujinimus? Jei skiriate pakankamą biudžetą reklaminei kampanijai, tuomet rekomenduojame atnaujinimus ir optimizacijas atlikti kas 7-14 dienų. Tačiau, jei skyrėte mažesnį biudžetą, tuomet laikas prailgės, kol bus surinkti reklamos kampanijos atitinkami duomenys , todėl atnaujinimai ir optimizacijos gali labiau nusitęsti.
Netinkamai veikiantis Facebook pixel kodas
Ar jūsų Facebook pixel kodas yra įdiegtas tinkamai? Įsitikinkite, kad jis ne tik įdiegtas tinkamai, bet ir geba surinkti iš jūsų el. parduotuvės / internetinės svetainės duomenis apie apsilankiusius vartotojus, įvykdytus pirkimus, prekių įdėjimą į krepšelį, paiešką ar kitus veiksmus. Tai yra itin svarbu, siekiant, kad jūsų reklama būtų rodoma būtent jūsų tikslinei auditorijai. Tokiu būdu lengviau ir tikslingiau pasiekiami tinkami vartotojai.
Testavimo teorijos atmetimas
Ar žinojote, jog vizualuose naudojamos spalvos, frazės, objektai gali turėti įtakos vartotojų įsitraukimui į įrašus ar reklamas? Tokiu būdu reklaminėje kampanijoje neužtenka panaudoti vieno vizualo, teksto, auditorijos. Tai daryti galima, tačiau statistiškai nesužinosite ar reklamoje gerai “suveikė” tekstas, spalvos, idėja ar kiti dalykai. Kiekvieną elementą svarbu testuoti ir pagal gautus rezultatus daryti išvadas tolimesniems veiksmams. Taip geriau galėsite suprasti, kas jūsų reklamoje veikia gerai, kokia yra tikslinė jūsų auditorija, kokie vizualiniai sprendimai atneša efektyviausius rezultatus ir kuri reklama pasieks geriausių rezultatų.
Tai – svarbiausi akcentai, kuriuos privaloma atsiminti, kuriant reklamines kampanijas. Nuoširdus patarimas jums – nebijokite bandyti, bandyti ir dar kartą bandyti! Pasiekti sėkmingus reklamos rezultatus gali prireikti nemažai pastangų, tačiau jos atsiperka su kaupu, pamačius, kad reklama veikia tikslingai. Sėkmės!
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!