Vizualų svarba socialinių tinklų reklamose
Nuolat besikeičiantys saugumo standartai bei didėjantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti marketingo strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus iš socialinių tinklų. Dabar kaip niekuomet svarbu, kad vizualai veiktų kuo efektyviau, įtiktų kuo platesnei auditorijai. Jeigu norite pasiekti šiuos tikslus, dalinamės savo reklamos specialistų patarimais, kaip kurti vizualus socialinių tinklų reklamai.
Nebijokite naudoti ryškių spalvų savo reklamose
Vidutiniškai, vartotojas Facebook kanale iš matomų tūkstančių reklamų paspaudžia tik ant 12 per mėnesį. Didžiajai daliai reklamų neskiriama net keletas sekundžių, pro jas tiesiog “prascrollinama”, jos įsilieja į visą informacijos srautą ir tampa sunkiai pastebimos. Naudojant ryškias spalvas reklamose, mes padidiname tikimybę, jog būtent ta reklama patrauks vartotojo dėmesį, privers jį sustoti ir pasidomėti, kas yra reklamuojama.
Žinutė ant vizualo trumpa, bet aiški
Galite rasti daugybę šaltinių, kuriuose sakoma, jog reikia į vizualus dėti kuo mažiau teksto, neperkrauti vartotojų informacija, nes tai gali juos išgąsdinti. Iš dalies, tai yra tiesa, tačiau čia lengva padaryti klaidą. Prisiminkite – tekstas ant vizualo turėtų būti trumpas, bet jis taip pat turi aiškiai ir suprantamai pristatyti reklamuojamą produktą.
Išbandykite kuo įvairesnius reklamos formatus
Socialinių tinklų reklamose vizualų formatų tikrai netrūksta. Natūralu, jog paprastas statinis vizualas reikalauja mažiau pastangų, tačiau dažnai įdėjus šiek tiek daugiau darbo ir pritaikius savo reklaminę idėją kitiems formatams, pamatysite geresnius rezultatus. Pasakokite istoriją pasitelkę video formatą arba parodykite savo prekių asortimentą naudodami karuselę. Variantų yra daugybė, todėl svarbiausia turėti idėją ir išnaudoti kuo daugiau platformoje siūlomų galimybių.
Reklamos vizualas turi atitikti tikslą
Kūrybiškos idėjos, šmaikštūs užrašai, įdomūs vizualiniai sprendimai visuomet yra puiku ir padės atkreipti vartotojų dėmesį. Vis dėlto, kiekviena reklama privalo turėti tikslą, o tuo pačiu vaizduojamas turinys – jį atspindėti. Jeigu reklamą kuriate su tikslu parduoti produktus, greičiausiai reklamoje ir reikėtų rodyti tuos produktus. Jeigu reklamą kuriate brand’o žinomumo didinimui, reklamoje turėtų atsispindėti jūsų brand’as, jo vertybės, klientų patirtis su jumis. Visuomet kurdami reklamą pagalvokite, ką norite, jog vartotojas iš jos pasiimtų – ar jūsų brand’o asociaciją su teigiamais vartotojų atsiliepimais, ar kad pamatytų, kaip atrodo jūsų produktas, sužinotų jo savybes.
Reklamos turinys turėtų atspindėti nukreipimo puslapio turinį
Labai svarbu, kad reklamoje vaizduojamas turinys sutaptų su jūsų nukreipimo puslapio turiniu. Svarbiausias aspektas – ką vartotojas mato jūsų reklamoje, tą patį jis privalo matyti ir puslapyje į kurį jį nukreipiate. Kitaip sakant, jeigu reklamuojate konkretų produktą, vartotoją ir turite nukreipti būtent į to produkto puslapį. Nekreipkite jo į pagrindinį puslapį ar produktų kategoriją, kurioje vartotojui dar reikės papildomai ieškoti to, ką jis jau norėjo pirkti pamatęs reklamą.
Taip pat, jeigu įmanoma, pasistenkite, kad pamatęs jūsų reklamą vartotojas ir apsilankęs jūsų puslapyje atpažintų kuo daugiau elementų. Tai suteiks vartotojui pasitikėjimo, o visa patirtis bus daug kokybiškesnė.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!