Ką daryti, kad Valentino dienos reklama netaptų kliše?

Vos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa? Raudonos rožės, raudonos pagalvėlės, raudoni puodeliai, raudonos širdelės… Staiga viskas tampa romantiška! Net rankšluosčiai ar naminės šlepetės prekybos centruose skęsta tarp širdelių. O ką jau kalbėti apie 101 rožę! Kokia gi Valentino diena be jų?

Tai, ką dovanoti antrai pusei ar sau pačiam Valentino dienos proga – kiekvieno asmeninis pasirinkimas, apie kurį šiandien neplanuojame kalbėti. Tačiau pakomentuoti Valentino dienai kuriamas REKLAMAS mes tikrai esame pasiruošę! Pakalbėkime apie tai, ką daryti, ruošiant reklamą meilės dienai!

Sukelkite šmaikščią emociją

Pažvelkite į Valentino dieną šmaikščiai ir netikėtai, priverskite nusišypsoti. Tam gali būti panaudoti tradicinės Valentino dienos akcentai juokingame formate arba tiesiog pateikta linksma žinutė, atspindinti gerą nuotaiką – galbūt tai nenusisekusio pasimatymo atspindys, galbūt komiška santykių situacija, o galbūt parausti žandus verčianti iliustracija? Kad ir kas tai būtų – bandykit!

Ar žinojot, kad moksliniai tyrimai rodo, jog bėgant metams žmonės vis rečiau juokias? Deja, bet tokia yra tikroji tiesa. Todėl atsiradusios progai saldžiai nusijuokti – tokia akimirka tampa tikras malonumas dienoje! Jei jums tai pavyks – tokiu būdu tikrai liksite auditorijos atmintyje ir išsiskirsite iš kitų reklamų. Štai IKEA – mus stebina kaskart! Sutikite, jų įrankių reklama priverčia nusišypsoti. 😉


Ikea Valentino dienos reklamos kampanija

Atskleiskite tikrą, nuoširdžią jausmų realybę

Ar dažnai žiūrėdami reklamą joje atrandate dalelę savęs? Galbūt tai tam tikras poelgis, galbūt charakterio savybė? Pasiekus auditoriją taip artimai, žmonėms atrandant bent dalelę savęs – galite jausti laimėjimo skonį! Tai gali būti visiškai gyvenimiška situacija, iš pirmo žvilgsnio nei kiek nekvepianti romantika. Kaip, pavyzdžiui, ši reklama apačioje su vyru pilnu glėbiu ne tokių dovanų, kokių moteris tikėjosi. Ar atpažįstate šioje situacijoje save? Nereikia žiūrėti tiesiogiai, jei taip nėra nutikę su dovanų pirkimu. Bet, panašaus nesusikalbėjimo poroje neišvengėme dar nei vienas, ar ne tiesa?

Tad apmąstykite labiausiai gyvenimiškas situacijas – nesvarbu, ar jos linksmos, ar keliančios nostalgiją ir pritaikykite savo reklamai. Tai tikrai padės sudominti žiūrovą savo siūloma paslauga ar produktu, jei priversite jį reklamoje pažinti save.

Oneclick.lt Valentino dienos reklamos kampanija UPA Medical Spa

Palikime Valentino klasiką už nugaros!

O jei sakytume, kad galite surasti patį netikėčiausią Valentino dienos kampą? Tai nėra paprasta, reikia įdėti pastangų, bet tikrai įmanoma, o rezultatai – atperka viską! Įsivaizduokite klasikinę, su minėtom rožėm ir širdelėm Valentino dieną ir… darykite viską atvirkščiai.

Galite pradėti nuo idėjos – kokia galėtų būti klasikinė romantiškiausios dienos metuose situacija ir ją pakeiskite visiškai priešingai. Pavyzdžiui, kaip Mcdonald’s greito maisto restoranas – piršlybas, kurios, beje, itin dažnai įvyksta per Valentiną, jie pavertė kitu kampu. Visiškai ne saldi, bet labai originaliai pateikta idėja! O kaip Ikea, apie kurią šiandien jau kalbėjome taip pat? Jie yra sukūrę tiek unikalių reklamų, kad net nerodydami žmonių transliuoja labai aiškias žinutes. Žvilgtelkit į dar vieną jų!

McDonald’s reklamos kampanija

Ikea Valentino dienos reklamos kampanija

Ši šventė ne tik apie du žmones

Manome, kad tai yra įsisenėjusi klišė, jog Valentino diena būtinai yra tik apie du žmones – vyrą ir moterį. Paneikite tai! Juk mylėti galima nebūtinai kitos lyties asmenį – meilė yra labai įvairi ir gali turėti begalę formų. Mylėti žmogus gali save, gamtą, keliones, akimirkas… O ką jau kalbėti apie šeimos meilę – vaikų meilę tėvams ir atvirkščiai. Neįmanoma išvardinti tiek dalykų, kiek žmogus gali mylėti. Ne veltui sakoma, kad meilė yra beribė, tiesa?

Tad rodykite visokias meilės formas – jei tai meilė maistui, galbūt reklama bus apie jį, kaip šioje reklamoje su skrebučiais? O galbūt norėsite perteikti meilę per vaiko prizmę – šiai progai tai bus kitoniška ir jautru. Kaip minėjome ankstesniame savo blog įraše – jautrausios reklamos yra tos, kuriose vaizduojami VAIKAI! Nepraleiskite progos sukelti auditorijai jautrių emocijų.


Hovis Valentino dienos kampanija

Svarbiausia – žinokite reklamos tikslą

Prieš pradėdami reklamą – visuomet žinokite, kokį tikslą ja norite pasiekti ir tik tuomet pradėkite veikti. Gvildenkite idėją, kuri jums atrodo įdomi, parodykite kolegoms – paklauskite, ar ir jiems ji atrodo įdomi. Reklama privalo skleisti emociją, nesvarbu kokią pasirinksite – džiugią, ilgesingą, galbūt net liūdną. Kurkite tokią reklamą, kuria didžiuotumėtės ir norėtumėte, kad pamatytų VISI!

To ir linkime, artėjančios Valentino dienos proga – tikslingų ir originalių reklamų, kuriomis norėtumėte didžiuotis ir kurias patys ĮSIMYLĖTUMĖTE.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!