Pridėtinės vertės kūrimas

Ypatingas dėmesys – puikus būdas priartėti prie auditorijos. Į periodinius naujienlaiškius sudėsime naudingą informaciją, apipavidalinsime grafiniais elementais ir suteiksime pridėtinę vertę. Jums – lojalius klientus, auditorijai – išskirtinius pasiūlymus, aktualią informaciją. Paruošime naujienlaiškių kampaniją nuo A iki Z, taip skatinsime pardavimus, prenumeratorių lojalumą, atrinksime neaktyvius vartotojus ir sukursime automatizuotas kampanijas.

Tikslūs procesai

Ruošdami naujienlaiškių kampanijas jūsų klientams, rūpinsimės jų periodišku, nenutraukiamu kūrimu. Kiekvienas sertifikuotas specialistas, prisidedantis prie naujienlaiškių kūrimo, turi visas reikiamas, profesionalias žinias ir įgūdžius procesams atlikti – paruošti dizainą, turinį, kurti ir siųsti kampanijas, optimizuoti prenumeratorių bazes. Galite būti ramūs, patikėdami naujienlaiškių organizavimą profesionalams.

 

SUSISIEKITE

Užsiregistruokite 30 min. Individualiai konsultacijai

Užpildykite trumpą užklausos formą ir gaukite individualią konsultaciją.

100+ Lietuvos ir užsienio klientų 2022 m.
1 800 000€ Investuota į reklamą per 2022 m.
9 000 000€ Sugeneruota pajamų klientams
REGISTRUOTIS
DUK
Kaip dažnai reikia siųsti naujienlaiškius?

Naujienlaiškių siuntimo dažnumas priklauso nuo išsikeltų tikslų, veiklos srities ir parinktos strategijos. Pavyzdžiui, e-parduotuvėms, kurios prekiauja kasdienio vartojimo produktais ir kurių tikslas yra pardavimai – naujienlaiškius siųsti galima kiekvieną savaitę net po keletą kartų. Laikotarpis tarp naujienlaiškių gali priklausyti ir nuo sezoniškumo ar kitų aspektų, tad tam tikrais atvejais gali prireikti apie save priminti dažniau, kitais atvejais – pakanka rečiau.

Tam, kad naujienlaiškis pasiektų jo gavėjus, reikia pradėti nuo elektroninių laiškų dizaino bei turinio kūrimo. Taip pat darbai, kurie sudaro naujienlaiškių kūrimą yra: naujienlaiškių kampanijų siuntimas, automatizuotų kampanijų kūrimas bei prenumeratorių bazės optimizavimas.

Naudojame Omnisend naujienlaiškių sistemą. Tai patogi automatiško darbo sistema, kurioje viską galime atlikti vienoje vietoje – efektyviai pažinti auditorijos įpročius, stebėti jos veiksmus realiu laiku ir efektyviai kurti bei organizuoti naujienlaiškių kampanijas.