Apskaičiuokite Google Ads konversijų vertes
Konversija (angl. conversion) yra veiksmas, kuris skaičiuojamas kam nors sąveikaujant su Jūsų reklama. Kitaip tariant, tai jūsų įmonei naudingas veiksmas, atliekamas svetainėje kuriantis apčiuopiamą vertę. Naudingu veiksmu galime pavadinti pirkinį, skambutį Jūsų įmonei, užklausos formos išsiuntimą ir panašiai. Apie tai, kas yra konversija ir kaip ji veikia, esame rašę kiek anksčiau.
Šį kartą nusprendėme plačiau pakalbėti apie konversijų vertes, apie tai, kaip jas apskaičiuoti ir aptarti kodėl tai yra aktualu. Pradėkime nuo to, jog kalbant apie elektronines parduotuves, konversijos vertė yra aiški – parduotos prekės kaina, ją matome ir pirkėjui įsigijus prekę iš karto suprantame vertę. Tačiau kaip apskaičiuoti konversijų vertes, kurios nėra įvertinamos taip paprastai, kaip parduotos prekės vertė? Pavyzdžiui, kaip apskaičiuoti vertę gautų skambučių, užpildytų užklausos formų, kuomet dar nėra įvykdytas sandoris? Pradėkime nuo pradžių!
Kodėl Jums reikia apsiskaičiuoti konversijų vertę?
Akivaizdu, ne visos konversijos yra lygiavertės – kai kurios iš jų įmonei yra tiesiog vertingesnės už kitas. Tarkime, gautas skambutis įmonei yra vertingesnis nei asmens užėjimas į kontaktų puslapį. Šiuo atveju, didesnė tikimybė, kad vienas veiksmas taps užsakymu yra tuomet, kai vartotojas yra labiau įsitraukęs – vykdo skambutį. Todėl priskyrę konversijoms vertes, galėsite matyti bendrą visų įmonės konversijų reklamos vertę, o ne tik įvykusių konversijų skaičių. Taip galėsite suskaičiuoti ne tik, tarkime, gautas užklausas, bet ir jų realią vertė. Tuo pat metu galėsite identifikuoti ir skirti daugiau dėmesio Jūsų verslui didesnę naudą suteikiančioms konversijoms.
Kaip apskaičiuoti konversijos vertę?
Dalinamės su Jumis nesudėtingais skaičiavimais, kurių pagalba galite pritaikyti savo situaciją ir sužinoti tikrąją konkrečios konversijos vertę.
- Užklausos forma
Vidutiniškai per mėnesį gaunate 20 užklausų dėl prekių/paslaugų.
Iš 20 užklausų per mėnesį 1 užklausa virsta sandoriu (5%).
Vidutinė sandorio suma: 1200 Eur.
Užklausos konversijos vertė: 60 Eur. (1200Eur*5% arba 1200/20)
- Skambutis Jūsų įmonei
Vidutiniškai per mėnesį sulaukiate 60 skambučių dėl prekių/paslaugų.
Iš 60 skambučių per mėnesį 2 skambučiai virsta sandoriu (3,33%).
Vidutinė sandorio suma: 600 Eur.
Užklausos konversijos vertė: ~20 Eur. (600Eur*3,33% arba 600Eur/30)
Analogiškus paskaičiavimus galima atlikti ir kitoms konversijoms – naujienlaiškio prenumeratos, prekių katalogo parsisiuntimo ir panašiai. Tokiu būdu kiekviena konversija įgauna vertę ir Jūs jau galite matyti aiškų rezultatą. Apskaičiuojant vertes geriausia įmonėje turėti klientų valdymo sistemą CRM (customer relationship manager), kurioje galima matyti kiek gaunama užklausų, kurie veiksmai pavirsta sutartimi ir panašiai. Jų būna įvairių – projektams, pardavimams ar kita, tad turėti vieną jų tikrai rekomenduojame.Tokiu būdu galėsite ne tik analizuoti, bet ir stebėti, turėti visus rezultatus vienoje vietoje.
Kodėl tai aktualu?
Pagal konversijų vertes galima stebėti ir optimizuoti kampanijų investicijų grąžą (IG), t. y. galite naudoti tikslinės SIG (tikslinę skelbimo išlaidų grąžos) kainos pasiūlymo strategiją, kad maksimaliai padidintumėte konversijos vertę. Kadangi, kaip jau minėjome anksčiau, konversijos yra nelygiavertės, tokiu būdu, išsiaiškinus vertingiausias, galima išgauti didesnę investicinę grąžą. Tuo pat metu, Google Ads algoritmai labiau supranta, kas įmonei yra svarbu ir taip prisideda prie suteikiamos naudos įmonei.
Žinoma, šis sprendimas įpareigoja nuolat galvoti apie jį, keisti bei stebėti kaip galima išgauti geriausią grąžą. Todėl negalime vadovautis juo, kaip tiksliausiu sprendimu, kadangi negalima užtikrinti, jog tokia grąža visuomet ir bus, kokią apskaičiuosite, tarkime, šiandien. Todėl siūlytume vadovautis tuo kaip orientaciniu dalyku, kuris padėtų priimti sprendimus ir suprasti esamą situaciją.
Siekdami kuo geresnių Google reklamos rezultatų, savo klientams rekomenduojame jau dabar pradėti vesti statistiką ir apskaičiuoti gaunamų konversijų vertes. Pirmyn!
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!