Facebook Ads reklamos vizualų formatai

Kurdami reklamą atidžiai parenkame biudžetą, auditorijas, išsikeliame tikslą ir tikimės geriausio. Tačiau labai svarbu atkreipti dėmesį ir į reklamos vizualinę dalį – sugalvoti aiškią žinutę ir ją išpildyti. Anksčiau esame kalbėję, kokia yra svarbi vizualų kokybė, jų pateikimas, tad šiandien pakalbėsime apie jų formatus.
Gali pasirodyti įdomu tai, kad kiekvienai reklamos kampanijai reikia pritaikyti individualius vizualų formatų sprendimus ir tai priklauso nuo norimo pasiekti tikslo. Apžvelkime visus Facebook Ads vizualų formatus ir jų išskirtinumus!

Statinis vizualas (Image)
Dažniausiai šis formatas rekomenduojamas pasirinkti reklamuojant prekinį ženklą ar tam tikrą vieną produktą. Rodant nuotrauką ar kitą vaizdinį, su tekstu ant jo – išpildoma žinutė išryškinant svarbiausius aspektus. Tai yra paprasčiausias vizualo formatas, tinkantis aiškiai, konkrečiai ir nesudėtingai žinutei išpildyti.

Vaizdo įrašas (Video)
Tai labiau patraukiantis dėmesį variantas, nei statinis vizualas. Per dieną šimtus nuotraukų prascrolliname, tiesa? Jų kartais galime net nepastebėti, o štai vaizdo įrašas, jei yra įtraukiantis nuo pat pirmos sekundės, gali patraukti dėmesį ir priversti stabtelėti. Šiuo vizualo formatu jūs galite ne tik parodyti produktą, bet ir apžvelgti jį iš įvairių kampų, parodyti norimas jo savybes, privalumus. Šiuo formatu galite išsamiau atskleisti norimą žinutę.

Karuselė (Carousel)
Į karuselę galite talpinti net iki 10 skirtingų vizualų, kurie bus rodomi išdėstyti horizontaliai, braukiant į šoną. Pagrindinis išskirtinumas – tai, kad kiekvienas jų bus aktyvus. Tai reiškia, kad paspaudus ant vizualo bus nukreipiama į tam tikrą pasirinktą nukreipimo puslapį. Todėl karuselės formatas dažniausiai naudojamas pristatant produktus ar paslaugas, kai kalbama apie konkrečius reklamuojamus vienetus. Kitu atveju tai gali būti reklama, pasitelkiant istorijos formą – nuosekliai rodant vaizdus, kurie yra susiję tarpusavyje.

Kolekcija (Collection)
Kolekcijos formatas išsiskiria tuo, jog naujienų sraute jis yra lyg visų kitų formatų junginys. Jis vizualiai matomas kaip didesnis pagrindinis vizualas (statinis arba video) su karusele po juo. Tam, kad galėtumėte sukurti šio formato reklamą, turėsite pasitelkti momentinės patirties funkciją.

Momentinė patirtis (Instant experience)
Tai – išsiskleidžianti funkcija. Paspaudus ant reklamos su momentine patirtimi, reklama nenukreips tiesiogiai į puslapį, tačiau išsiskleis per visą įrenginio ekraną, o čia galima pateikti dar daugiau informacijos. Šią funkciją galime naudoti su visais reklamos formatais, apie kuriuos anksčiau kalbėjome. Momentinės patirties viduje turime pakankamai daug laisvės kūrybai – ten galima kelti nuotraukas, vaizdo įrašus, karuseles, katalogus. Taip pat šioje vietoje atsiranda įvairesnės vizualo išpildymo galimybės – galima įterpti tekstą, kuris bus rodomas tarp vizualų. Pasirinkdami šią funkciją galite reklamuoti įvairius skirtingus produktus, paslaugas arba, išsiskleidžiant vizualui, pabrėžti vieno reklamuojamo objekto norimus privalumus ar kitus aspektus, pateikti vartotojui istoriją.

 

Kaip žinoti kokį formatą pasirinkti? Vieno tikslaus atsakymo į šį klausimą tikrai nėra, kadangi svarbu atsiminti, jog reikėtų bandyti kuo įvairesnius reklamos variantus. Rekomenduojame išbandyti / ištestuoti visus galimus formatus, atsižvelgiant į kampanijos tikslą ir tik tuomet, atlikę testavimus, galėsite matyti rezultatus bei žinoti, kuris formatas jums veikia geriau. Tai bus tinkama pradžia tolimesniems kampanijos optimizacijų sprendimams. Linkime sėkmės!

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!