Black Friday – ko nepamiršti ir kaip pasiruošti

Artėjant juodajam penktadieniui demonstruojate savo kūrybinius sugebėjimus ir aplinkui tematote tik nuolaidų bei akcijų žaismą? Sukate galvas, kaip šįkart reiks išsiskirti iš reklamų minios? Artėjant metiniams išpardavimams, skaitmeninės reklamos agentūra OneClick.lt kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis. 

Ir nors, tikriausiai, daugelis verslų apie šiuos mūsų parengtus patarimus jau yra girdėję, bet jų vis dar netaiko. Pasinaudokite jums palankia situacija  – aplenkite juos ir būkite pirmi. Pagerinkite reklamos veikimą bei pasiekite geresnių finansinių rodiklių!

Skirkite dėmesį ne vien reklamoms 

Pirmiausia ir svarbiausia optimizuokite puslapį. Vos apsilankius puslapyje turi būti aišku, kad pas jus atrinktiems produktams vyksta juodojo penktadienio išpardavimas. Sukurkite atskirą nukreipimo puslapį (landing page), kuriame būtų pateikti TIK juodojo penktadienio pasiūlymai.

Siekiant, jog klientai ne tik apsilankytų puslapyje, bet ir susidomėtų jūsų parduodamomis prekėmis, naudinga perteikti skubos ir stygiaus jausmą. Riboto laiko pasiūlymą atvaizduojantis atgalinio skaičiavimo laikrodis ar kalendorius paskatins klientus imtis veiksmų čia ir dabar, o ne laukti. Lygiai taip pat galite sužaisti ir su paskutinėmis prekių atsargomis, laiko atžvilgiu jautriais raktiniai žodžiais „tik šiandien“,  „paskutinė galimybė“. Tai darydami sukursite jausmą, kad produkto netrukus nebeliks.

Išnaudokite potencialą 

Artėjant masiniams išpardavimams negalite suteikti gundančiai didelės nuolaidos, paskirti pakankamo biudžeto mokamai reklamai? Tokiu atveju reikėtų apsvarstyti, kokių veiksmų galite imtis, kad šį laikotarpį vis tiek išnaudotumėte kaip galima geriau.

Jei jūsų marža yra nedidelė ir negalite padaryti didelių nuolaidų savo parduodamiems produktams, tuomet investicijos į mokamą reklamą šiuo periodu gali ir neatnešti geidžiamų rezultatų. Pagalvokite, kaip efektyviausiai išnaudoti vartotojus, kurie pas jus ateina ir be mokamos reklamos? Pavyzdžiui, galbūt savo puslapyje galite įkelti didelę nuotrauką, kuri praneštų vartotojams apie nuolaidas?  O galbūt galite susikurti papildomą puslapį elektroninėje parduotuvėje, kur būtų pateikiamos visos prekės su nuolaida?

Jei vis dėl to nuspręsite išnaudoti mokamos reklamos kanalus, tačiau negalite skirti pakankamo biudžeto, rekomenduojame kuo daugiau biudžeto skirti „šiltoms“ auditorijoms, t.y. vartotojams, kurie jau susipažinę su jūsų prekiniu ženklu. Tokiu būdu padidinsite šansus, kad reklama bus rodoma vartotojams, kuriems yra aktualu jūsų parduodami produktai ir taip išnaudosite savo mažesnį biudžetą efektyviau.

Išlaisvinkite kūrybiškumą

Mažos kainos, karšti pasiūlymai ir greitas pristatymas jau yra tapę niekieno nebestebinančiu juodojo penktadienio standartu. Jei norite išsiskirti, turite patraukti dėmesį. Nebijokite išbandyti ką nors naujo. Juk neveltui sakoma, kad kūrybiškumui nėra konkurencijos! 

Kodėl šia proga nenutolus nuo savojo įmonės brandbook’o? Nebijokite spalvų! Įprastas pastelines spalvas pakeiskite neoninėmis, sudėtingą kalbą kasdienine,  vizuale negailėkite žaismingumo suteikiančių emoji, o video vizualuose ir garso.  Eksperimentuokite!

Pirkėjų medžioklei ruoškitės iš anksto 

Tuo tarpu, kol pirkėjai mėgsta medžioklės azartą, verslai pardavimų strategijas planuoja iš anksto. Išanalizuokite savo istorinius duomenis, identifikuokite perkamiausias prekes, geriausiai besikonvertuojančias auditorijas. Tik turėdami stiprų informacinį pagrindą galėsite pilnai išnaudoti šį išpardavimų laikotarpį. 

Pirkėjus reklamomis sėkmingai suviliosite tik turėdami išankstinį planą, kuriuo geriausiai pasirūpins reklamų agentūros. Turėdamos laiko rezervą jos paruoš tinkamiausias Black Friday taktikas, pritaikytas išskirtinai jūsų verslui.

O ką daryti su Google?

Daugiau pardavimų ir svetainės lankytojų pasiekti galite ir su viena iš Google Ads reklamos galimybių įvairiais plėtinių formatais. To puikus pavyzdys yra reklamos plėtiniai.

Reklamos plėtiniai skirti atkreipti dėmesį į išpardavimą ar reklaminį pasiūlymą. Jie rodomi kartu su skelbimu pačioje apačioje ir yra lengvai skaitomu formatu, tad potencialūs klientai lengvai pastebės iš pagrindinio skelbimo teksto išsiskiriančią informaciją apie juodąjį penktadienį. Spustelėjus ar palietus plėtinį, jis nukreipia tiesiai į specialųjį pasiūlymą jūsų svetainėje.

Nebijokite būti kitokiais

Nors atrodo, kad juodasis penktadienis privalomas beveik kiekvienai įmonei, taip tikrai nėra. Jeigu nejaučiate poreikio dalyvauti ar neturite pakankamų išteklių – nesekite minios. Šiuo periodu konkurencija reklamose stipriai padidėja, ko pasekoje didėja ir reklamos kaštai. Jeigu jūsų pelno marža maža ir negalite suteikti konkurencingos rinkos nuolaidos, pasvarstykite ar reklamos biudžeto neapsimokėtų investuoti naudingiau.

Pagavote išpardaviminių gudrybių azartą? Mes jų pernai paruošėme ir dar daugiau. Jas rasite čia.