Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Google pradeda reikalauti, kad į Google Analytics ateinantys duomenys turėtų vartotojo duomenų apsaugos pasirinkimų parametrus. Šie pokyčiai – grėsmingi rezultatų susekamumui.
Skaityti daugiauItin padažnėjus bandymams nulaužti tiek asmenines, tiek verslo paskyras – įrašas, kaip apsaugoti paskyras ir kokių veiksmų imtis, jei manote, kad į jūsų paskyrą buvo įsilaužta.
Skaityti daugiauPasaulis nuolat keičiasi, tačiau vienas dalykas lieka pastovus – komunikacija su klientais yra esminė bet kurio verslo sėkmė. Ir nors atrodo, kad naujienlaiškiai yra vienas iš seniausių skaitmeninės rinkodaros būdų, jie išlieka nepaprastai veiksmingi.
Skaityti daugiau2 skirtingi teksto kūrimo būdai – tradicinis copywriteris ir šiuolaikiškas ChatGPT Premium. Kiekvienas iš jų turi savo privalumų ir trūkumų, tad kada verta rinktis vieną, kada kitą, o kada galbūt kombinuoti abu?
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše aptarsime, kas yra KPI ir kuo jie yra tokie svarbūs kiekvienam verslui.
Skaityti daugiauGoogle skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.
Skaityti daugiauNeatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.
Skaityti daugiauTekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją. Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiauJūsų dėmesiui – 6 efektyvios idėjos, kurios padės padidinti Black Friday pirkėjų krepšelį. Ir net kelis kartus!
Skaityti daugiauApie kalėdinę komunikaciją verslo atstovams dera susimąstyti jau rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais, o idealiausia, kad spalį jau turėtumėte visą šventinės komunikacijos planą.
Skaityti daugiauŠiandien OneClick.lt siūlo Jums susipažinti su antra pagal populiarumą paieškos superplanetos Google funkcija – RLSA arba paieškos remarketingu (remarketing).
Skaityti daugiauKaip reklama evoliucionavo? Šiandien mes nusprendėme žvilgtelėti į istoriją ir Jums papasakoti, kaip prasidėjo reklamos era.
Skaityti daugiau