Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Kaip ChatGPT panaudoti reklamos tekstui? Pristatome pagrindinius žingsnius, kuriais įgudus vadovautis, Meta Ads tekstą parašysite vos per kelias minutes.
Skaityti daugiauGoogle pradeda reikalauti, kad į Google Analytics ateinantys duomenys turėtų vartotojo duomenų apsaugos pasirinkimų parametrus. Šie pokyčiai – grėsmingi rezultatų susekamumui.
Skaityti daugiauKaip pasiruošti juodojo penktadienio laikotarpiui dalinasi 4 skaitmeninės reklamos specialistai – copywriteris, dizaineris, Facebook ir Google reklamos ekspertai.
Skaityti daugiau2 skirtingi teksto kūrimo būdai – tradicinis copywriteris ir šiuolaikiškas ChatGPT Premium. Kiekvienas iš jų turi savo privalumų ir trūkumų, tad kada verta rinktis vieną, kada kitą, o kada galbūt kombinuoti abu?
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše aptarsime, kas yra KPI ir kuo jie yra tokie svarbūs kiekvienam verslui.
Skaityti daugiauGoogle skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.
Skaityti daugiauPasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauIš pažįstamų ar įmonių vadovų girdite, kad jūsų veiklai reikia logotipo ar jo atnaujinimo, bet nesuprantate, kam reikia keisti logotipą ir kokia to nauda?
Mūsų komanda padės atsakyti į visus šiuos ir kitus rūpimus klausimus!
Pasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauVos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa?
Skaityti daugiauMetas pasiruošti šventinių reklamų maratonui, kuriam viso pasaulio prekiniai ženklai ruošėsi ištisus metus. Tad nieko nelaukiam ir neriam į reklamas!
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiauBlogiausias scenarijus, kurį galite sukurti – tai pasilikti namų darbus paskutinei nakčiai ir vėliau gailėtis, kad pardavimų rodikliai nepajudėjo iš vietos.
Skaityti daugiauTai yra ta diena metuose, kai verslininkų pardavimų ir pajamų rodikliai žaibiškai šoka į aukštumas. Lygiai toks pat likimas gali laukti ir jūsų įmonės šiais metais!
Skaityti daugiauEfektyvius ir didelius pardavimus generuojantys reklamos įrankiai yra visiškai nemokami! Apie juos vis dar daugelis nieko nežino arba nesupranta, kaip jais pasinaudoti.
Skaityti daugiauSkiltyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.
Skaityti daugiauDabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.
Skaityti daugiauGoogle Ads šalina vidutinę Jūsų skelbimo rodymo poziciją. Ją pakeitė skelbimo parodymų viršuje ir pačiame viršuje procentinės metrikos.
Skaityti daugiau