Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Kaip ChatGPT panaudoti reklamos tekstui? Pristatome pagrindinius žingsnius, kuriais įgudus vadovautis, Meta Ads tekstą parašysite vos per kelias minutes.
Skaityti daugiauKaip pasiruošti juodojo penktadienio laikotarpiui dalinasi 4 skaitmeninės reklamos specialistai – copywriteris, dizaineris, Facebook ir Google reklamos ekspertai.
Skaityti daugiauPasakojimas – galingas įrankis, padedantis sukurti emocinį prisirišimą prie prekių ar paslaugų. Kokią svarbą užima pasakojimas verslo komunikacijoje ir kaip rašymas gali įtakoti emocinį prisirišimą, o tuo pačiu ir pardavimus?
Skaityti daugiauPasmalsavome ir pažaidėmė žaidimą „rask skirtumus tarp AI (Artificial Intelligence) ir žmogaus kurtų vizualų bei tekstų“. Skaitykite iki galo ir sužinokite, kas laimės kūrybos dvikovoje – robotas ar žmogus?
Skaityti daugiauMeta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Šiame tinklaraštyje sužinosite, kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje.
Skaityti daugiauTekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją. Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Skaityti daugiauIš pažįstamų ar įmonių vadovų girdite, kad jūsų veiklai reikia logotipo ar jo atnaujinimo, bet nesuprantate, kam reikia keisti logotipą ir kokia to nauda?
Mūsų komanda padės atsakyti į visus šiuos ir kitus rūpimus klausimus!
Pasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauKiekvienai reklamos kampanijai reikia pritaikyti individualius vizualų formatų sprendimus ir tai priklauso nuo norimo pasiekti tikslo. Apžvelkime visus Facebook Ads vizualų formatus ir jų išskirtinumus!
Skaityti daugiauKaip ir kasmet, Facebook pristato vis ką nors atnaujinto ir pasikeitusio, kartais pakeitimai būna itin drastiški, kartais – vos pastebimi.
Skaityti daugiauReklama gali tapti mažiau efektyvi vos dėl klaidingai atlikto arba visai neatlikto veiksmo. Aptariame dažniausiai pasitaikančias klaidas ir atkreipiame dėmesį į ką reikėtų atsižvelgti, norint jų išvengti.
Skaityti daugiauBesikeičiantys privatumo reikalavimai marketingo specialistus verčia pergalvoti strategijas bei iš naujo įvertinti efektyviausius būdus pritraukti vartotojus.
Skaityti daugiauVos tik artėja romantiškiausia diena metuose – visur pradeda mirguliuoti RAUDONA spalva, tiesa?
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiauĮsivaizduokite platformą, kurioje galite matyti visas savo konkurentų Facebook reklamas! Skaityti reklaminius tekstus, nagrinėti vizualus ir dar daugiau.
Skaityti daugiauVienareikšmiškai ir nenuginčijamai – su reklama tiksliai „pataikydami“ į reikiamą Facebook auditoriją, sumažinsite reklamos išlaidas ir padidinsite ROAS.
Skaityti daugiauApple paskelbti operacinės sistemos iOS 14 pakeitimai labai reikšmingai palies Facebook Ads reklamų kampanijų kūrimą!
Skaityti daugiauTai – kompiuterinės sistemos ir žmogaus draugija. Tai Facebook Ads learning phase! Kuri nuolat analizuoja ir mokosi apie tai, kaip geriausiai rodyti jūsų reklamą.
Skaityti daugiauCreator Studio vienoje vietoje suteikia visą reikalingą informaciją apie verslo paskyrą ir nurodo, kokiu keliu reikia pasukti toliau!
Skaityti daugiau