Meta Conversions API: kuo naudingas reklamų kasdienybėje?

Jau daugelį metų naudojame Meta Pixel, kad suprastume, kaip veikia mūsų reklamos, ir sukurtume galingas pakartotinės tikslinės reklamos auditorijas. Tačiau Meta Pixel galia mažėja dėl Apple iOS 14 versijos atnaujinimo – privatumo funkcijų ir neabejotinos slapukų „mirties“. Siekdama padėti tai ištaisyti, Meta pristatė patobulintą Conversions API įrankį.

Meta Conversions API tai dar vienas įrankis, kuris padeda surinkti gaunamus duomenis tiesiogiai iš puslapio serverio. Conversions API nuo Pixel skiriasi tuo, kad gaunami rezultatai yra tikslesni, šis įrankis nepaiso papildomai naudojamų naršyklės blokavimo priemonių, Apple iOS 14 naujinimo.

Norint gauti tikslesnius duomenis apie vartotojo veiksmus, rekomenduojame tiek Meta Pixel, tiek Meta Conversions API įrankius naudoti kartu. Naudojant šiuos įrankius kartu, prieš tai reikėtų įsitikinti, jog siunčiami veiksmai iš abiejų įrankių nesidubliuoja, t.y., veiksmas yra užskaitomas įvykęs kaip vienas, o ne du atskiri. Taip galėsite lengviau analizuoti ir sekti savo rezultatus.

Norėdami įsidiegti Conversions API galite apsieiti ir be programuotojų pagalbos, tačiau viskas priklauso nuo to, kokią platformą naudojate savo versle. Jeigu naudojate platformą tokią kaip Shopify, Wix, Zyro ar WordPress, įsidiegti šį įrankį bus kur kas paprasčiau. Taip pat Conversions API yra galimybė įsidiegti ir per Meta partnerių Google Tag Manager platformą.

Kuo tai naudinga reklamų kasdienybėje?

  • Mažesnis mokestis už norimą atlikti veiksmą (CPA);
  • Efektyvesnis optimizacijų procesas;
  • Duomenų gavimas tiesiogiai iš puslapio serverio;
  • Aiškesnė duomenų analizė ir efektyvesnis rezultatų įsivertinimas.

Jeigu dar šio įrankio nenaudojate, rekomenduojame bent jau išbandyti. Rinkite tikslesnius duomenis apie savo klientų atliktus veiksmus bei panaudokite juos reklamų kūrime. Sužinokite savo kliento kelionę nuo paieškų iki konversijų!