7 patarimai sėkmingiems Instagram ir Facebook Reels’ams

Instagram ir Facebook skelbia – vaizdo formatą Reels per dieną peržiūri daugiau nei 200 mln. naudotojų! Neatsilikite nuo naujausių socialinių tinklų tendencijų ir funkcijų – ženkite koja kojon su tendencijomis ir aktualiu turiniu. Dalinamės patarimais, kuriuos verta žinoti norint kurti sėkmingus Reels.

Kas yra Reels?

Reels yra palyginti nauja Instagram ir Facebook funkcija, kuri greitai tapo populiariu būdu naudotojams kurti ir dalytis trumpo formato (iki 90 sekundžių) vaizdo įrašų turiniu. Reels galioje – įrašyti, redaguoti ir sujungti vaizdo įrašus bei nuotraukas, nustatyti jiems muziką. Ši funkcija suteikia naudotojams smagų ir interaktyvų būdą išreikšti save, užmegzti ryšį su kitais ir didinti savo sekėjų skaičių platformoje. 

Kodėl verta kurti Reels?

  • Didesnis organinis pasiekiamumas ir įsitraukimas. Reels sulaukia 67 % daugiau įsitraukimo nei standartiniai Instagram vaizdo įrašai. Skelbiant daugiau Reels padidėja tikimybė sulaukti daugiau patiktukų ir komentarų, lyginant vien tik su nuotraukomis;
  • Didesnis pasitikėjimas prekės ženklu. Ko daugiau žmonių žiūri jūsų vaizdo įrašus, tuo didesnė tikimybė, kad jie įsitrauks į juos. Didesnis įsitraukimas signalizuoja, kad jūsų verslas yra autentiškas ir patikimas.

7 patarimai Instagram Reels’ams:

1. Trumpai ir aiškiai. Stenkitės, kad vaizdo įrašai būtų trumpesni nei 30 sekundžių. Tai padės jums greitai patraukti auditorijos dėmesį ir išlaikyti ją įsitraukusią;

2. Naudokite tendencingą muziką ir grotažymes. Naudodami populiarų muzikos takelį ir 3-5 hashtagus pasieksite didesnę auditoriją, kadangi algoritmui bus lengviau suprasti jūsų turinį ir pateikti jį atitinkamoms auditorijoms; 

3. Būkite kūrybingi. Kuo kūrybiškesni ir unikalesni bus jūsų Reels, tuo didesnė tikimybė, kad jie taps virusiniai. Nebijokite eksperimentuoti su skirtingais redagavimo stiliais, kameros kampais ir perėjimais. Svarbu ne tik laikytis trend’ų, bet ir patiems juos kurti;

4. Nuolat skelbkite įrašus. Nuolatinis skelbimas yra svarbiausias veiksnys, norint padidinti savo sekėjų skaičių ir išlaikyti auditoriją įsitraukusią. Nustatykite Reels skelbimo tvarkaraštį ir jo laikykitės. Soc. tinklų valdymo platformos „Later“ tyrimo duomenimis, Reels dažnumas turėtų būti bent 3-4 kartai per savaitę, o geriausias laikas skelbti Reels yra pirmadienis;

5. Naudokite akį traukiančius viršelius. Neveltui sakoma, kad pirmas įspūdis yra paskutinis įspūdis. Taip ir su Reels  jei vartotoją sudominsite nuo pirmos sekundės, tikėtina, kad jis peržiūrės vaizdo įrašą iki galo. Svarbiausia Reels viršelį parinkti taip, kad jis atspindėtų, kas bus vaizduojama tame vaizdo įraše;

6. Testuokite. Kokybiškas turinys, kuris jūsų auditorijai sukuria realią vertę, visada turėtų būti svarbesnis už kiekybę. Naudokite Reels duomenis kaip pradinį tašką įžvalgoms rinkti ir eksperimentuokite su savo paskyra, kad atrastumėte, kas veikia geriausiai;

7. Skatinkite srautą. Geriausias būdas nukreipti srautą iš Reels įtraukti aiškų raginimą imtis veiksmų (CTA), kuris skatintų žmones pereiti prie jūsų nuorodos bio. Tai gali būti tekstas ekrane, žodinis raginimas, vaizdo įrašo antraštė arba visi šie būdai.

 

Kad ir koks jūsų prekės ženklas ar verslas bebūtų, su Instagram ir Facebook Reels jums atsiveria begalės kūrybinių galimybių. Mes pasiruošę jums sukurti pirmąjį Reels!