Parduoti tekstu: kaip atpažinti gerą FB Ads tekstą?
Tekstų kūrėjas yra pardavėjas, tik vietoje kasos jis naudoja tekstus. Paslaptis, kaip kurti turinį, kad jis ne tik pasiektų, bet ir įtikintų vartotoją mūsų tikslui – pirkimui, tampa įmenama, kai atsižvelgiama į skaitytojų auditoriją, platformą ir tikslus. Nesakome, kad visa tai suderinti lengva, tačiau pažadame, jog verta! Pristatome gaires, kaip vertinti reklamos agentūrų atsiųstus tekstus ir ko juose ieškoti.
Parduodama tai, kas keičia gyvenimus
Tai nereiškia, kad turime pardavinėti vaistus nuo nepagydomos ligos, tai gali būti ir paakių kaukė, kuri panaikins paburkusius paakius. Paprastai tariant, pardaviminis tekstas turi sukurti vertę, kodėl tą produktą verta įsigyti. Svarbiausia yra ne tai, ką parduodame, bet tai, kaip tai pakeis gyvenimus. Pirkimas – emocinis sprendimas, tad ir pardaviminis tekstas turi sukelti stiprias emocijas. Klasikinis pavyzdys – Apple iPod nekalbėjo apie tai, kiek jis turi gigabaitų, jis tiesiog teigė, kad turėdami jį, turėsite 1000 dainų kišenėje.
Net patyrę tekstų autoriai gali suklysti rašydami techninius produktų aprašymus, kurie auditorijai mažai ką ir tereiškia. Suprasti paieškos ketinimus reiškia daugiau nei tik žinoti, jog žmonės ieško automobilių. Tai reiškia, kad reikia žinoti, kodėl žmonės jų ieško.
Atsakoma, kokią problemą tai išsprendžia
Kaip ir parduodamas produktas, taip ir tekstas, turi perteikti problemos sprendimą. Ir aukščiau minėtos paakių kaukės turi vertę, jei ji pristatoma ne šabloniškai, o galvojant apie potencialių klientų poreikius. Pavyzdžiui, kodėl vietoj įprasto paakių kaukės aprašymo, skambančio kaip „Tai puiki priemonė paakiams“, neparašius „Paburkusių paakių vaizdą pamiršite net po ilgiausio vakarėlio“?
Galvodami apie savo auditorijos poreikius ir apie tai, kaip galime jiems padėti, galime sukurti tvirtą pagrindą veiksmingam bei įtraukiančiam turiniui.
Ar žodžiai sukuria aiškų vaizdą?
Kad tekstas atneštų norimus rezultatus, svarbu tekstą perteikti vaizdingai. Jei vartotojas negali įsivaizduoti, ką sakome, jis nepirks ir mūsų produkto. Žodžiai naudotojų galvose turi sukurti viziją. Argi šablonišką sakinį „Mūsų paslaugos puikiai pasitarnaus jūsų verslui“ pakeitus į kūrybišką ir aiškią vertę nešančią žinutę – „Jūsų verslo pardavimus pakelsime ne procentais, o kartais“ nesimato skirtumo?
Aprašomoji kalba gali būti galinga ir įtikinama! Naudojant tinkamus žodžius atgaivinamas tekstas padeda skaitytojams įsivaizduoti apie ką kalbame ir būtent tai padeda jiems įsivaizduoti save kaip to paveikslo dalį!
Nepamirškite, kad jūsų reklamos tekstų tikslas – užmegzti ryšį su auditorija ir paskatinti ją užsisakyti jūsų paslaugą.