Ir Facebook sistema mokosi? Tikrai taip – viskas apie Facebook Ads learning phase

Kartais tikrai baugu, kai išgirstame, kad kompiuteriai gali tobulėti ir mokytis… Tuomet prieš akis iššoka visi matyti filmai apie dirbtinį intelektą, kurių daugelis baigiasi tuo, kad robotas nugali žmogų. Išgirdus terminą machine learning, visuomet kyla mintis – o kas, jeigu vieną dieną jie tikrai mus pakeis?

O dabar noriu nupaišyti ne tokį dramatišką scenarijų, kuris vyksta šiuo metu, mūsų reklamos agentūroje. Tai – kompiuterinės sistemos ir žmogaus draugija. Tai Facebook Ads learning phase! Kuri nuolat analizuoja ir mokosi apie tai, kaip geriausiai rodyti jūsų reklamą! Intriguoja? Skaitykite toliau!

Kas yra Facebook Ads learning phase ir kiek ji trunka?

Kiekvieną kartą, kai įkeliate Facebook Ads reklamą, ji turi pereiti Facebook learning phase (mokymosi stadiją). Tai laiko periodas, kurio metu Facebook Ads sistema analizuoja, kokiems žmonėms ir kokiose vietose geriausia rodyti reklamą. Šios stadijos metu reklamos efektyvumas nėra stabilus ir CPA rodiklis (kaina už veiksmą) yra aukštesnis. Į mokymosi stadiją patenka visos naujos reklamos ir tos, kurios yra redaguojamos.

Kai reklama yra mokymosi stadijoje, Facebook Ads sistemoje, stulpelyje Delivery, matysite užrašą Learning šalia savo reklamos grupės. Iš esmės, sistema niekada nebaigia mokytis apie tai, koks yra geriausias būdas rodyti jūsų reklamą, tačiau visgi reklama išeina iš šios stadijos tuomet, kai jos veikimas stabilizuojasi. Tai nutinka, kai reklama gauna apie 50 konversijų jūsų pasirinktam tikslui.

Svarbu pažymėti, kad jeigu optimizuojate konversijoms50 konversijų turės įvykti jūsų konversijų lange. 7 dienų konversijų langas reiškia, kad turite sugeneruoti mažiausiai 50 konversijų per savaitę, kad kampanijos būtų tinkamai optimizuotos.

Kodėl mokymosi etapas – svarbus?

Mokymosi etapas yra labai naudingas ir vertingas, nes jo metu sistema aktyviai ieško efektyviausių būdų, kaip geriausia rodyti jūsų reklamą pagal iškeltus tikslus (pardavimai, į krepšelį, užklausos, srautas ar pan). Analizuojamos rodymo valandos, auditorijos, reklamos pateikimo vietos ir pan. Ši analizė leidžia pasiekti didžiausią reklamos efektyvumą už protingiausią kainą.

Žinoma, šis procesas turi ir kitą medalio pusę. Mokymosi etapo metu jūsų Facebook skelbimų kampanijos bus mažiausiai veiksmingos, o rezultatai greičiausiai labai svyruos. Dėl šios priežasties, išėjimas iš Learning stadijos yra svarbus ir siektinas.

Kas yra Learning Limited?

Kartais nutinka taip, kad mokymosi stadijos metu sistema nesurenka pakankamai reikalingos informacijos ir negali optimizuoti reklamos rodymo. Tokiu atveju „Delivery“ stulpelyje matysite užrašą Learning Limited.

 

Tai nėra bauda – tai tiesiog įspėjimas, jog jūsų biudžetas yra leidžiamas neefektyviai, nes sistema negali optimizuoti reklamos pagal galiojančius reklamos grupės nustatymus. Kai taip nutinka, reikia atlikti didelius pakeitimus reklamos grupei, kad reklama išeitų iš mokymosi stadijos.

Facebook nurodo, kad reklamos grupė tampa Learning Limited, kuomet ji yra limituojama mažo auditorijos dydžio, mažo biudžeto, mažu kainos statymu, kainos kontrole, aukštu aukciono persidengimu, retai vykstančiais optimizacijos įvykiais arba per dideliu aktyvių reklamų kiekiu.

Yra keletas veiksmų, kuriais galite pataisyti Learning Limited reklamos grupes ir padidinti jų efektyvumą. Kombinuokite reklamų grupes, padidinkite auditoriją, biudžetą, kainos statymą, pakeiskite optimizacijos įvykį į dažnesnį – pavyzdžiui, pirkimus pakeiskite pridėjimu į krepšelį.

Kada mokymosi etapas vėl prasideda?

Facebook mums nurodo, kad štai šie pakeitimai gali atnaujinti mokymosi etapą. Tai:

– Bet koks taikymo pakeitimas;

– Bet koks skelbimo pakeitimas;

– Skelbimo grupės pristabdymas 7 ar daugiau dienų;

– Bet kokie optimizavimo įvykio pakeitimai;

– Naujo skelbimo pridėjimas prie skelbimų rinkinio.

Taigi, svarbu viso to vengti, jeigu norite, kad reklama sėkmingai išeitų iš mokymosi etapo.

Ko negalima daryti įkėlus FB Ads reklamą?

Jeigu norite pasiekti gerus Facebook Ads reklamos rezultatus, svarbu, kad reklama sėkmingai išeitų iš mokymosi stadijos. Taigi, ko negalima daryti įkėlus FB Ads reklamą?

Redaguoti reklamos ir reklamų grupės

Kol jos yra mokymosi stadijoje. Kaskart redaguodami savo reklamos parametrus, iš naujo aktyvuojate reklamos optimizavimą ir vėlinate jo pabaigą. O tai neleidžia padidėti kampanijos efektyvumui.

Kelti didelio kiekio reklamų ir kurti daug reklamų grupių

Kai sukuriama per daug skirtingų reklamų ar reklamų grupių, sistema prasčiau kiekvieną jų išanalizuoja negu tada, kai reklamų yra sukurta mažiau. Tarpusavyje jungdami panašias reklamų grupes, taip pat sujungsite ir mokymosi stadijas – taip padidinsite proceso efektyvumą.

Pavyzdžiui, jūs sukuriate reklamos kampaniją X, kurioje reklamuosite 20% nuolaidą produktui. Tada sukuriate 3 auditorijas (reklamos grupes) pagal skirtingus pomėgius ar kita. Po savaitės matote, kad nei viena iš jų neišeina iš mokymosi stadijos. Jas sujungus į vieną auditoriją (kitaip vadinamą grupę), susijungtų ne tik auditorijos, bet ir biudžetai – o tai padidintų tikimybę išeiti iš mokymosi stadijos (nes vienai grupei būtų skiriamas 3 kartus didesnis biudžetas).

Skirti per mažo biudžeto

Jeigu savo reklamos kampanijai paskyrėte labai mažą biudžetą, sistema gaus netikslų indikatorių, kokiems žmonėms optimizuoti reklamą. Skirkite tiek, kad reklama sugeneruotų bent 50 konversijų ir nekaitaliokite biudžeto dydžio, nes tai taip pat gali sugrąžinti reklamą į mokymosi stadiją.

Facebook learning phase – svarbi Facebook Ads dalis, nes jos dėka galite pasiekti geriausius reklamos rezultatus. Jeigu jūsų reklama išėjo iš mokymosi stadijos ir esate patenkinti rezultatais, tiesiog leiskite reklamai veikti toliau arba padidinkite jos biudžetą. Jeigu rezultatai netenkina, tuomet rekomenduojame paredaguoti reklamos grupę, kad pagerėtų jos efektyvumas, arba – tiesiog ją sustabdyti.

Bet kuriuo atveju, atminkite – vertinti reklamos rezultatus turėtumėte tik pasibaigus mokymosi etapui!

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Mantas Kazlauskas