Kaip efektyviausia reklamuotis Facebook?

Blogas - Facebook ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick. lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Šiais technologinės pažangos laikais verslui naudotis komunikacija socialiniuose tinkluose, Facebook ar Instagram, tampa būtinybe: prisistatyti pasauliui apie save, komunikuoti su potencialiais klientais, reklamuotis. Dar prieš pradedant aktyvios reklamos kampaniją labai svarbu yra ir išsigryninti unikalius reklamavimosi tikslus, terminus, per kuriuos norisi tuos tikslus įgyvendinti.

Šiandien skirsime dėmesio Facebook. Kas efektyviau – skelbti reklamą (Facebook Ads) ar iškelti įrašus (boost post)? Šie klausimai dažnam verslo atstovui sukelia nemenką stresą. Todėl mes pakalbėsime apie šių dviejų reklamavimosi galimybių ypatybes bei kaip jos gali padėti siekti verslo tikslų.

ĮRAŠŲ IŠKĖLIMAS (BOOST POST)

Tai lengviausias būdas reklamuotis Facebook. Kiekvieną įrašą, kurį ketinate publikuoti, galite iškelti – už tam tikrą sumą pinigų jis Facebook naujienų sraute bus rodomas dažniau ir didesniam auditorijos ratui, nei jo rodymą sumoderuotų įprasti šio socialinio tinklo įrašų rodymo algoritmai. Nuo Facebook reklamos (Facebook Ads) tokie iškelti įrašai šiek tiek skiriasi tuo, kad juos galima iškelti (boost) tiek kuriant įrašą (post), tiek ir per Facebook reklamos tvarkyklę (Manager Ads). Priklausomai nuo pasirinktos iškėlimo priemonės šiek tiek skiriasi ir pasirinktys: iškeliant įrašą ne per Facebook reklamos tvarkyklę tai padaryti yra paprasčiau, tačiau naudojantis Facebook Manager Ads galima pasitelkti daugiau pasirinkčių kuriant auditorijas ir didinant skaičių žmonių, kuriems Jūsų iškeliamas įrašas bus parodytas.

Tiesa, už įrašų iškėlimą, kaip ir už reklamą, reikia mokėti, todėl Facebook pateikiamose sąskaitose jie bus įtraukti į reklamų (ads) skiltį.

Kokia gi jų paskirtis?

Didesnis auditorijos įtraukimas į įrašą (Engagement). Kaip jau minėjome, iškelti įrašai yra matomi ir pasiekiami gerokai didesniam nei būtų įprastai auditorijos kiekiui: naujiems, apie jus dar negirdėjusiems žmonėms, remarketingo auditorijai, kt. Tai gali atnešti daugiau žmonių reakcijų (like paspaudimų, komentarų, žinučių, atsiliepimų; didina ir Facebook puslapį pamėgusiųjų skaičių). Taip auginamas jūsų puslapio populiarumas, žmonių, galinčių virsti potencialiai klientais, įsitraukimas.

Mažesni reklamos kaštai. Įrašų iškėlimas yra visapusiškai pigesnis variantai nei reklama: sutaupomos tiek viešinimo išlaidos, tiek reklamos kūrimo biudžetas.

Kokie įrašų iškėlimo minusai?

Įrašų matomumo didinimas veiksmingai prisidės prie auditorijos aktyvinimo bei įsitraukimo į tai, ką viešinate. Tačiau tai labiau skirta būtent informavimo apie savo veiklą sklaidai, nuo auditorijos įsitraukimo iki jų virtimo klientais gali būti ilgas nuolatinio darbo komunikuojant pareikalausiantis laiko tarpas. Tad jei jūsų tikslas yra didesnis srautas į jūsų tinklalapį ir didesni pardavimai netolimoje perspektyvoje, įrašų iškėlimas nėra pats tinkamiausias būdas siekti tokių tikslų.

FACEBOOK REKLAMA (FACEBOOK ADS)

Reklamos socialiniame tinkle Facebook kuriamos su Ads Manager ir turi gerokai daugiau pritaikymo bei panaudojimo galimybių. Naudojantis Facebook Ads, galima pasiekti konkrečius reklamavimosi tikslus, tačiau labiausiai šis reklamos soc. medijoje įrankis yra nukreiptas siekiant parduoti prekes ar paslaugas čia ir dabar.

Jeigu įrašų iškėlimas gali padidinti auditorijos pasiekiamumą, įsitraukimą, bendrą jūsų verslo prekinio ženklo populiarumą, tai Facebook reklamos gali padidinti jūsų interneto svetainės konversijas, realius pardavimus.

Kokia reklamos paskirtis?

Daugiau pardavimų. Jeigu jūsų verslo pagrindinis tikslas yra čia ir dabar parduoti savo prekes ar paslaugas, labai verta investuoti į Facebook reklamą. Pagal tipus, Facebook siūlo optimizuotą konversijoms reklamą, remarketingą (remarketing) ir kt., o naudojantis jais abiem ar tik kuriuo nors vienu, galima pasiekti realių potencialių klientų auditoriją ir pastebimai padidinti pardavimus.

Didesnis auditorijos srautas į tinklapį. Facebook reklamos akivaizdžiai prisideda ir prie auditorijos, keliaujančios į jūsų interneto svetainę, didėjimo. Taip jos kartu didina ir konversijų skaičių, o juk konversijų skaičiaus augimas yra tiesiogiai susijęs ir su pardavimo rezultatų augimu.

Kontaktų surinkimas. Tikrai vertingas reklaminių kampanijų tikslas yra ir potencialių klientų kontaktai. Šį tikslą įgyvendina neseniai pristatytas Facebook Leads reklamos formatas. Pasirinktai auditorijai pateikiamas trumpas klausimynas, kuriame klausiama įvairios informacijos – el. pašto adreso, pirkimo įpročių ir pan., tiesa, pagrindinius duomenis Facebook užpildo automatiškai pagal asmeninio profilio duomenis. Taip yra gaunami potencialių klientų kontaktai, su kuriais galima plėsti potencialių klientų ratą, naudoti kontaktus naujienlaiškiams, kanalų sklaidai ir kitiems komunikacijos su auditorija tikslams.

Kokie reklamos minusai?

Žvelgiant į Facebook reklamą pliusų yra tikrai daugiau nei minusų. Kaip minusą būtų galima įvardyti tai, jog Facebook Ads paslaugos yra brangesnės nei įrašų iškėlimas. Taip pat, kai kuriems vartotojams yra nepriimtina matyti net keletą kartų Facebook naujienų sraute pasikartojančius reklaminius skelbimus.

Ir išvada yra…?

Įrašų iškėlimas ir reklamavimasis Facebook kartu yra susiję su jūsų verslo kaip prekinio ženklo ar paslaugų teikėjo žinomumu, taip pat parduodamų prekių ir paslaugų sklaidos didinimu. Tačiau šios reklamavimosi funkcijos skiriasi savo paskirtimi – įrašų iškėlimas (boost post) yra orientuotas į didesnę informacijos sklaidą kuo platesniai auditorijai, auginant jos įsitraukimą ir jūsų verslo žinomumą, populiarumą. Tačiau įrašų iškėlimas nedaro tiesioginės įtakos pardavimų augimui artimoje perspektyvoje. Facebook reklama veikia kitaip – jeigu turite tikslą didinti konversijas, parduoti savo prekes ar paslaugas čia ir dabar, rinkti potencialių vartotojų kontaktus, tam šis reklamavimosi būdas tiks kuo puikiausiai, nes jis daro tiesioginę įtaką įgyvendinant pardavimo tikslus.

Visgi, jeigu jūsų reklamos biudžetas ir laiko sąnaudos leidžia, mūsų komanda rekomenduoja naudotis tiek Facebook reklama, tiek ir įrašų iškėlimu. Naudojantis šiais abiem reklamavimosi būdais jūs ne tik didinsite savo auditoriją, tačiau tuo pat metu augs ir jūsų pardavimo rodikliai, o pati reklama atsipirks visokeriopai ir bus našiausia, kokia tik gali būti.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!