Interaktyvūs Google skelbimai – jau ir Lietuvoje
Lietuvoje jau yra pasiekiami naujo tipo Google skelbimai – Responsive Search (liet. Interaktyvūs skelbimai).
Kas tai?
Interaktyvūs skelbimai (Google Responsive Search), kuriuos galima apibūdinti kaip naują Google paieškos skelbimų formatą. Nuo šiol ne tik Vakarų valstybėse, kur ši naujovė buvo išbandyta ir pradėta naudoti kiek anksčiau, bet ir Lietuvoje galėsite sukurti skelbimą, kuriame Jūsų klientams bus rodoma daugiau teksto ir daugiau svarbių pranešimų. Tradiciniame Google paieškos skelbimų formate leidžiama įkelti 3 antraštes (headlines) ir 2 reklaminius tekstus (aprašymus/descriptions). O štai naujame Interaktyvių skelbimų (Google Responsive Search) paieškos skelbimų formate Jūs galėsite įrašyti iki 15 skirtingų antraščių, kurios sietųsi su Jūsų nukreipiamuoju puslapiu. Taip pat atsiranda galimybė sukurti ir daugiau reklaminių tekstų (aprašymų) – dabar galėsite jų sukurti keturis skirtingus.
Ilgainiui Google Mašininis mokymas (Google Machine Learning) iš didesnio kiekio Jūsų pateiktų skelbimo tekstų išbandys skirtingus derinius ir ims naudoti tuos, kurie veikia geriausiai. Skelbimo turinys bus pritaikomas taip, kad labiau atitiktų potencialių klientų paieškos terminus, o tokie reaguojantys paieškos skelbimai kokybiškiau prisidės prie Jūsų reklamos kampanijos našumo.
Kaip šie skelbimai veikia?
Pagrindinis Interaktyvių skelbimų (Google Responsive Search) privalumas yra tas, kad Google Mašininis mokymo (Google Machine Learning) technologija geba analizuoti bei parinkti 3 tinkamiausias antraštes bei 2 aprašymus, kurie jau veikia geriausiai arba turi daugiausiai potencialo geriausiai atitikti klientų paieškos terminus. Google Mašininis mokymas, veikdamas kaip viena iš dirbtinio intelekto formų, pats nuspręs, kurios paieškos antraštės bei aprašymai gali pasiekti kuo geresnius rezultatus.
Pats Google Responsive Search antraščių bei aprašymų kūrimo principas išlieka nepakitęs, skirsis tik sukuriamų antraščių ir aprašymų kiekis – nuo 3 antraščių ir 2 aprašymų iki 15 antraščių ir 4 aprašymų. Kuo daugiau antraščių ir aprašymų įvesite, tuo daugiau pasirinkimo ir jų tarpusavio derinimo galimybių turės Google.
Kokia nauda iš Interaktyviųjų skelbimų (Google Responsive Search)?
#1. Kartu įvestos antraštės ir aprašymai turės iki 43.680 skirtingų išdėstymo variantų! Tai reiškia, kad su šia Google paieškos skelbimų kūrimo formos naujove skelbimų testavimo galimybės taps kone neribotos.
#2. Su keliomis skirtingomis antraščių ir aprašymų variacijomis Jūsų sukurti paieškos skelbimai turės daugiau galimybių sėkmingai konkuruoti skelbimų aukcionuose su Jūsų konkurentų skelbimais bei taip atitikti daugiau užklausų. Kartu tai gali realiai padidinti skelbimų grupės našumą ir apčiuopiamai prisidėti prie didesnio paspaudimų kiekio ir augančio konversijų skaičiaus.
#3. Sutaupysite laiko: Jūs pateiksite daugiau antraščių ir aprašymų, o Google Mašininis mokymas automatiškai sumoderuos tinkamiausius Jūsų potencialiems klientams derinius.
#4. Taip pat, galėsite sukurti universalesnius skelbimus, kurie geriau prisitaikys prie stacionarių ir mobiliųjų įrenginių, taip suteikdami daugiau galimybių dalytis savo skelbimais su potencialiais klientais.
Svarbu!
Kol kas Interaktyvieji (Google Responsive Search) skelbimai yra tik beta versija. Todėl būtina reguliariai stebėti skelbimų našumą ir būseną.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!