Kaip Apple iOS 14 pakeis Facebook Ads kampanijas?

Apple paskelbė operacinės sistemos iOS 14 pakeitimus, kurie tiesiogiai susiję su duomenų sekimu ir leidimu tai daryti. O tai labai reikšmingai palies Facebook Ads reklamų kampanijų kūrimą! Jeigu kalbėti konkrečiai, Apple pradės reikalauti, kad visos App Store programos rodytų atgrasantį raginimą iOS 14 įrenginių vartotojams sutikti būti sekamiems arba ne pagal jų „AppTrackingTransparency“ sistemą.

Taigi, „Apple“ politika uždraus rinkti ir dalintis tam tikrais duomenimis, nebent patys žmonės pasirinks, kad tai galima daryti. Tačiau vis daugiau žmonių atsisako, kad jų duomenys būtų sekami „iOS 14“ įrenginiuose, todėl tai didžiulė grėsmė tiksliems, suasmenintiems FB Ads skelbimams ir jų efektyvumo ataskaitoms. Visa tai bus labai ribota tiek programų, tiek žiniatinklio konversijos įvykiuose.

Kaip į tai reaguoja Facebook?

Reaguodami į tai, Facebook teigia, jog pradės apdoroti konversijas iš iOS įrenginių naudodami Aggregated Event Measurement. Anot jų, tai padės išsaugoti vartotojų privatumą ir padės vykdyti efektyvias kampanijas.

„Pateiksime naujinius ir papildomus išteklius, kai tik jie bus prieinami, kad palaikytume įmones, reklamuojančias mūsų platformoje“,- teigia Facebook atstovai.

Veiksmai, kuriuos reikėtų atlikti

Facebook Aggregated Event Measurement leidžia matuoti žiniatinklio įvykius iOS 14 įrenginiuose. Štai ką galite padaryti, kad pasiruoštumėte šiam atnaujinimui ir galėtumėte ir toliau kurti bei matuoti savo FB Ads reklaminių kampanijų efektyvumą.

1. Jei planuojate kurti reklamas konversijoms, vykstančioms jūsų verslo Facebook platformoje:

Atsinaujinkite savo platformą į Facebook SDK, skirtą iOS 14, 8.1 versiją. Tai padės suasmeninti skelbimus, rodomus „iOS 14“ įrenginiuose, ir toliau gauti Facebook platformos konversijų ataskaitas iš iOS 14 įrenginių. Tai galite padaryti per Facebook Events Manager, jeigu turite administratoriaus teises. Facebook SDK, skirtas iOS 14, 8.1 versijai, šiuo metu palaiko Apple SKAdNetwork API. Jei neturite įdiegto SDK, dabar pats laikas jį įsidiegti!

2. Jei planuojate kurti reklamas konversijoms, vykstančioms jūsų verslo el. svetainėje:

Jums gali tekti patvirtinti savo svetainės domeną, kad ateityje būtų išvengta bet kokių trikdžių svetainės reklamos kampanijose. Domenas patvirtinamas įkeliant HTML fail’ą į serverį, kuriame patalpinta svetainė. Domenų patvirtinimo procesas turėtų būti prioretizuojamas domenams su pikseliais, naudojamais daugiau nei iš vienos verslo ar asmeninės Ad paskyros. Tai leis jums sukonfigūruoti pikselių konversijų įvykius, kai jau bus galima naudotis Aggregated Event Measurement įrankiu.

Jeigu reklamas kursite ir Facebook, ir el. svetainės konversijoms, atlikite visus veiksmus, nurodytus viršuje.

Kiti laukiantys iššūkiai

Be aukščiau išvardintų veiksmų, kuriuos reikia atlikti, Apple iOS 14 atnaujinimas sukurs ir daugiau iššūkių:

– Limituotas galimų sukurti Facebook Ads skaičius, mažesnis reklamos grupių skaičius.
– Limituotos galimybės išmatuoti reklamų efektyvumą, informacija gali pasiekti tik po 3 dienų.
– Mažėjanti remarketingo auditorija, kuomet vis daugiau mobiliųjų įrenginių bus atnaujinti į iOS 14 versiją.
– Ir dar daugiau kitų kliūčių, kurios apsunkins efektyvių Facebook Ads kūrimą Apple iOS 14 naudotojams.

Sekti galėsite tik 8 pasirinktus pikselio įvykius

Apple iOS 14 versija taip pat pasižymi tuo, jog leis sekti tik 8 pasirinktus pikselio įvykius. Palyginus, įprastai galima buvo sekti neribotą skaičių įvykių. Kai kuriose paskyrose jau atsirado Resource Center skiltis (ją galite matyti apačioje pateiktuose paveikslėliuose). Šioje skiltyje galėsite pasirinkti tuos 8 pikselio įvykius, kuriuos norėsite sekti.

Iš tikrųjų, visą šią informaciją suprasti ir sugebėti prisitaikyti gali būti neapsakomai sunku, jeigu patys administruojate, kuriate savo Facebook Ads kampanijas. O tai gali nulemti neefektyvias, pelno negeneruojančias Facebook reklamas… Informacijos ir pakeitimų tikrai daug. Tačiau prie visų jų prisitaikyti įmanoma, jeigu konsultuojatės ar dirbate kartu su profesionalia komanda.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!