5 tendencijos 2021-aisiais: Instagram
Iš to, ką perskaitėme, ir kokią informaciją jums paruošėme, drąsiai galime sakyti, kad tiek šie, tiek ateinantys 2021 metai – tai vaizdo įrašų metai! Skaitydami patys pamatysite, kiek daug nufilmuotas įrašas turi įtakos reklamoje ir kaip jis dažnu atveju laimi prieš įprastą įrašą su paveikslėliu. Skaitykite toliau ir sužinokite visas detales!
Daugiau dėmesio IG stories, ir mažiau – įrašams
Stories, švelniai tariant, užkariavo socialinių medijų pasaulį – kasdien stories žiūri per 500 milijonų žmonių! Nėra ką ir pridurti – tai tikrai įspūdingi skaičiai. Kurdami stories, žmonės dalinasi produktais, kuriuos naudoja, restoranais, kuriuos lanko ir paslaugomis, kurias išbando. Šiandien, chronologine tvarka dėstomi įrašai praranda vis daugiau „svorio“, jų pozicija silpsta, todėl stories tampa nepakeičiamu reklamos ir prekių ženklo žinomumo didinimo įrankiu.
Daugelis Instagram naudotojų karts nuo karto perverčia naujienų srautą, kad neatsiliktų nuo naujienų, naujų produktų išleidimų į rinką, tačiau šie įrašai tampa vis sunkiau pastebimi tarp tokio jų didelio kiekio sraute. Negana to, stories galima lengvai dalintis Instagram tinkle, o tai užtikrina didesnį įsitraukimą.
Virtualios realybės filtrai storiams
Geriausias būdas reklamuoti savo turinį 2021-aisiais metais – naudoti interaktyvius filtrus! Ar žinojote, kad Instagram jau paleido uždarą beta versiją, kurioje kai kurios įmonės jau gali susikurti savo Augmented Reality filtrus Instagram storiams? Taip jūsų įmonės sekėjai galės didinti jūsų žinomumą. Tiesiog naudodami jūsų sukurtus Augmented Reality filtrus. Neabejotinai – skyrus tam laiko ir pastangų, greitai jūsų Instagram sekėjų skaičius pradės intensyviai didėti.
Muzika ir garsas – nebeatsiejamos stories dalys
Jau dabar vis dažniau matome storius, kuriuose groja populiariausia muzika. Ir ne veltui – Facebook ir Instagram tyrimai rodo, kad vartotojams tai labai patinka. Tie patys tyrimai parodė, kad Instagram stories su garsu veikė net 80% geriau nei reklamos be jokio garso. Taip pat buvo išsiaiškinta, jog net 60% visų vartotojų Instagram stories ir reklamas visuomet peržiūri su garsu.
Apsipirkimas platformoje
Ne taip ir senai kiekvienas, kuris norėjo nusipirkti produktą, matomą jūsų Instagram paskyroje, turėjo spausti ant nuorodos, kreipiančios tiesiai į elektroninę parduotuvę. Šiandien šis procesas pasikeitė drastiškai. 2021-aisiais jūsų pirkėjai produktus galės pirkti tiesiog tiesiai iš jūsų Instagram paskyros. O tai anksčiau ar vėliau pavers juos ištikimais jūsų sekėjais. Kuomet kalbame apie Z kartą, ji nori apsipirkti greitai ir paprastai. Būtent tai Instagram ir planuoja jiems suteikti.
IGTV svarbos augimas
Instagram – jau ne tik paveikslėlių dalinimosi platforma. Kaip tik todėl IGTV populiarumas 2021-aisiais augs dar sparčiau. Jau dabar matome nuomonės formuotojus, kuriančius interviu su ekspertais, įvairiomis temomis ir klausimais. Matome įmones, kurios dalinasi svarbiais renginiais. Akivaizdu, kad Instagram tampa number one platforma kūrybingoms video reklamoms.
Kaip matome, vaizdo įrašai, gyvi pokalbiai tampa geriausiomis reklamos formomis, kurias išnaudoti galimybių šiandien – gausu. Prie to daug dirba visi socialiniai tinklai, kiekvieną pusmetį pristatydami naujas funkcijas ir įvairiausias jaudinančias naujoves.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes šventiniu laikotarpiu? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!