Kokiuose reklamos kanaluose ROI – didžiausias?
Jeigu anksčiau daugiausiai žmonių pasiekiantys reklamos kanalai buvo TV ir radijas, tai šiandien ir be debatų galima teigti, kad senąją mediją pakeitė naujoji – internetas. Nors pirmosios skaitmeninės reklamos pasirodė dar 1990-aisiais, tačiau net ir dabar yra solidaus dydžio verslų, kurie neišnaudoja viso digital marketing potencialo. Kad ir kaip nostalgiškai atrodytų rytinės Top Shop reklamos, laikas pamatyti, kokie reklamos kanalai gali pasiekti didžiausią ROI (return on investment). Juk norite, kad jūsų investicijos sugeneruotų didžiausią įmanomą grąžą?
Apžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Vienintelė ir nepakartojama – socialinė medija
Dinamiška platforma, pasiekianti tūkstančius ar net šimtus milijonų vartotojų visame pasaulyje. Tai socialinės medijos kanalai! HobSpot 2021 pranešime atskleidžiama, kuriame socialinės medijos kanale ROI didžiausias. Pirmoji vieta atiteko Facebook. Net 40% apklaustų verslo atstovų nurodė, jog būtent Facebook reklama buvo efektyviausia reklamuojant jų produktus/paslaugas. 30% įvardino Instagram, kuris taip pat priklauso Facebook grupei.
Kiti socialinės medijos kanalai susilaukė kur kas mažiau balsų, tarp kurių liko Linkedin, Youtube, Twitter ir Snapchat. Nors Linkedin ir negavo didelio palaikymo iš apklaustųjų verslo atstovų, ši medija patenka į TOP 3 didžiausią ROI generuojančių kanalų sąrašą dėl savo plačių galimybių eksperimentuoti ir didelio vartotojų skaičiaus. Lietuvos rinkai šis reklamos kanalas naudingas tuo, jog reklamą galime stipriai optimizuoti – rodyti ją pagal žmonių užimamas pareigas, veiklos sritis, išsilavinimą, darbo patirtį, pomėgius ir dar daugiau.
PPC reklama
PPC (Pay-per-click) reklama pareikalaus iš jūsų laiko ir pinigų, tačiau tai neabejotinai reklamos kanalas, kuris gali sugeneruoti vieną didžiausių ROI. Didžiausias PPC privalumas – jūs mokate už paspaudimus ant reklamos, o tai reiškia, kad mokate tik už tai, kas tikrai veikia. Vis dėlto, neužteks tiesiog paleisti reklamą. Norint pasiekti didžiausią ROI, reikia šį tą išmanyti, pavyzdžiui, turite mokėti skaityti duomenis ir juos analizuoti: kokius raktinius žodžius verta įtraukti, kokią sumą galite mokėti už reklamos parodymą ir pan.
Įsivaizduokite – už kiekvieną išleistą eurą jums grįžta 8€. Skamba puikiai, tiesa? Tai pasiekiama, tačiau tik labai gerai optimizavus savo kampanijas.
Pastebėję pasaulines tendencijas ir tyrimų rezultatus apie puikius Facebook pasiekimus, nusprendėme ir patys palyginti Facebook ir Google reklamų efektyvumą. Palyginome savo el. parduotuvę turinčio kliento rezultatus Facebook ir Google kanaluose ir pastebėjome tokius skaičius:
– Facebook ROAS didesnis 44% nei Google;
– Facebook 1000 reklamos parodymų gauti kainuoja 142% mažiau nei Google;
– Facebook konversijos kaina pigesnė 36% nei Google.
Vis dėlto, analizuojant net ir tokius skaičius, verta nepamiršti, kad tai, kokį reklamos kanalą derėtų pasirinkti, reikia spręsti individualiai, pagal jūsų verslo kryptį.
Email marketingas – vienas pastoviausių kanalų
Neabejojame – kasdien tikrinate savo el. pašto dėžutę bent kartą per dieną. Mes visi tai darome! Ar kada nors pagalvojote, kad Email yra vienintelė platforma, kuri nesikeičia? Palyginus ją su socialinės medijos kanalais ir Google, kurie nuolat išleidžia naujus algoritmus ar daro kitokius pakeitimus.
Ko reikia geram email marketingui? Kad per laišką vartotojai pajustų ryšį, o tai pasiekiama su inspiruojančiu, kūrybišku, naudą suteikiančiu turiniu. Žinote, kas dar veikia? Nuolaidos!
Pasidalinsime vieno mūsų kliento praėjusio mėnesio pavyzdžiu. Per mėnesį išsiųsti 6 naujienlaiškiai, kurių apyvarta – net 11 100 eurų. Atidarymo rodiklis 26,64%, o paspaudimo – 3,6%. Klientas išlaiko puikų atidarymo rodiklį, nes turi lojalią bendruomenę, gerą auditorijos segmentavimą. Per mėnesį, šiam kanalui išleista 800€ – tiek kainavo naujienlaiškių sukūrimas ir išsiuntimas. Puikus rezultatas!
SEO – nr. 1 vieta organinėje paieškoje
SEO (search engine optimization) – tai jūsų internetinio puslapio optimizavimas, kuris padeda iškelti svetainę į pirmąsias pozicijas organinėje paieškoje. Kadangi nr. 1 pozicija yra viena ir vienintelė bet kuriam raktiniam žodžiui, SEO yra labai konkurencinga reklama. Ši optimizacija reikalauja nemažai laiko ir pinigų, ir DIDELIO kiekio turinio jūsų svetainėje!
Vis dėlto, dirbant su SEO, galite tikėtis puikių rezultatų – puikaus ROI rodiklio – ir didelio srauto į svetainę. Taip pat tai didina prekės ženklo žinomumą, patikimumą.
Kaip matyti, beveik visi digital marketing kanalai gali pasiūlyti puikų ROI rodiklį, jeigu gerai išsikelti reklamos tikslai, o pačios reklamos tinkamai optimizuotos. Išnaudokite visus kanalus maksimaliai! Nežinote, kaip? Padėsime mes.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!