Kaip skaitmenizacija pakeitė šventinį apsipirkimo bumą?

Tikriausiai visi puikiai atsimename kaip dar visai neseniai šventiniu laikotarpiu lėkdavome į parduotuves, atidžiai skenuodavome kiekvieną vitriną – visa energija ir laikas tam, kad rastume tobulą dovaną mylimiems žmonėms. Šiais metais viskas bus kiek kitaip. Pandemija paspartino tai, kas buvo neišvengiama – verslo persikėlimą į internetinę erdvę. O tai radikaliai pakeis šventinio apsipirkimo įpročius. Facebook specialiai šiems metams išleido Discovery Commerce system, kuri padės patenkinti visų pirkėjų poreikius 2021 m. šventiniu laikotarpiu.

Pakalbėkime apie 3 esminius pokyčius, prie kurių neprisitaikius Kalėdos jūsų verslui gali būti ne tokios linksmos. Taip pat apžvelkime, ką kiekvienoje situacijoje rekomenduoja daryti Facebook.

1. Pirkėjai nori pajusti ryšį, jaustis bendruomenės dalimi

Facebook atlikta apklausa parodė – net 94% apklaustų pirkėjų teigė, kad specialios, išskirtinės akcijos, išleidžiamos įvairiomis progomis (pvz., Black Friday, Cyber Monday) leidžia jiems pasijusti bendruomenės dalimi.

2020 m. net 70% pirkėjų dalinosi savo įsigytais produktais socialinės medijos kanaluose, tagindami ar kitaip paminėdami prekės ženklą. Taip pat didelė dalis vartotojų rinkosi vietinių pardavėjų siūlomus produktus, taip siekdami juos paremti.

Visi šie duomenys rodo, jog verslų tikslas šiais metais turėtų būti toks – sukurti išskirtines reklamos kampanijas, kurios būtų orientuotos į gerą vartotojų patirtį.

Facebook rekomendacijos

Facebook rekomenduoja šiam tikslui išnaudoti tikslines reklamas, orientuotas į pomėgius, lokaciją ir kitus personalizuoti padedančius rodiklius. Taip pat kurti dinamiškas reklamas pasinaudojant Facebook Creative Tools – įrankis leidžia pasirinkti, kaip vizualai iš jūsų prekių katalogo atrodys reklamoje. Kitas patarimas – naudoti Offline conversions.

2. Pirkėjai renkasi apsipirkti ten, kur kuriamos pramogos

Vartotojams nepakanka matyti produkto paveikslėlius jūsų el. parduotuvėje – jie nori įtraukiančios, pramogą teikiančios apsipirkimo patirties, kaip ir realiame gyvenime. Pavyzdžiui, 2020 m. didelio dėmesio sulaukė akcijos dalyvauti tiesiogiai, esamu laiku vykstančiuose akcijų žaidimuose. Didelį įsitraukimą generavo influencerių live streams.

Taigi, 2021 m. turėtumėte integruoti žaidimus į pardavimų strategiją.

Facebook rekomendacijos

Kurkite Stories Ads, kurie yra dinamiški, spalvingi ir patraukiantys dėmesį. Pradėkite bendradarbiauti su mažesniais ar vidutinio dydžio influenceriais, kurie pasakotų jūsų prekės ženklo istorija, žaismingai reklamuotų produktus. Kurkite Facebook ir Instagram live’us, pasakokite apie produktų privalumus, tiesiogiai juos pardavinėkite. Galiausiai, kurkite Reels!

3. Pirkėjai neapsiperka – jie apsipirkinėja nuolat

Tai reiškia, jog jeigu anksčiau pirkėjai ateidavo, nusipirkdavo ir išeidavo iki kito karto, dabar jie apsipirkinėja kasdien. Taip yra dėl paprastos priežasties – buvę tiesiog paprasta dalinimosi platforma, šiandien socialiniai tinklai tapo vaizduotės, kūrybos, įkvėpimo šaltiniu. Šiandien žmonės perka ne tik tai, ko ieško, o tai, ką atranda naršydami.

Apsipirkti internetu šiandien yra kur kas patogiau ir greičiau – visas jūsų dėmesys ir reklamos biudžetas turėtų būti skiriamas būtent ten.

Facebook rekomendacijos

Leiskite dinamines Facebook reklamas ir dinamines remarketingo kampanijas. Naudokite Product Tags savo įrašuose – taginkite produktus, apie kuriuos pasakojama, taip vartotojai iškart matys kainą. Sukurkite Instagram ir Facebook Shops.

Tikimės, kad adaptuosite savo reklamos kampanijas prie naujų pirkėjų įpročių. Jeigu nežinote, kaip tai padaryti – žinote, kur kreiptis!

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!