Kaip išnaudoti Facebook Ad Library savo naudai?

Įsivaizduokite platformą, kurioje galite matyti visas savo konkurentų Facebook reklamas! Skaityti reklaminius tekstus, nagrinėti vizualus, matyti, kuriais mėnesiais jos leidžiamos. Skamba neįtikėtinai? Šiandien kaip tik su tokia sistema jus ir supažindinsime – tai Facebook Ads Library!

Facebook Ads Library yra tarsi jūsų konkurentų Facebook Ads reklamų lenta. Šioje lentoje galite matyti visų prekių ženklų Facebook aktyvias (ir prieš kelis mėnesius buvusias) reklamos kampanijas. Ne paslaptis (bent jau mums), kad konkurentų analizė ir yra pirmasis žingsnis kuriant sėkmingą savo skaitmeninės reklamos strategiją. Daugiau sužinosite perskaitę kiekvieną žingsnį!

1 žingsnis: Kaip atrodo Facebook Ad Library?

Facebook Ads Library rasite čia. Jeigu atkreipsite dėmesį, pamatysite, kad Facebook reklamos galite ieškoti pagal šalį ar net pagal reklamos kategoriją. Jeigu norite ieškoti tarp visų kategorijų, tiesiog spauskite „Search All“.

Pasirinkę šią funkciją, paieškos eilutėje galėsite suvesti prekės ženklo pavadinimą, kurio Facebook Ads norite pamatyti, arba suvesti raktažodį, kuris jus domina. Apačioje galite matyti, kaip atrodo jūsų atidaryto prekės ženklo Ad Library puslapis.

Atsidarę prekės ženklo puslapį, matysite trumpą informaciją apie jį – kada sukurtas, kokiuose kanaluose reklamuojasi, kiek turi sekėjų ir pan. Na, o svarbiausia informacija, žinoma, leidžiamos reklamos.

2 žingsnis: Kaip analizuoti konkurentų Facebook reklamas?

Naudojamas reklamos kanalas

Kai jau esate atsidarę bet kurio prekės ženklo Ad Library puslapį ir matote keletos mėnesių reklamas, metas pradėti analizuoti. Kiekvienos reklamos viršuje galite matyti, kokiuose kanaluose buvo rodoma reklama (pavyzdžiui, Instagram, Facebook, Messenger ir pan.).
Tai gali būti ženklas jums, kur jūsų konkurentai pasiekia didžiausią auditoriją ir kur jums reikėtų leisti savo reklamas.

Tai gali būti ženklas jums, kur jūsų konkurentai pasiekia didžiausią auditoriją ir kur jums reikėtų leisti savo reklamas.

Naudojamas reklamos formatas

Matydami, kokius reklamos formatus renkasi jūsų konkurentai, galite susidaryti bendrą vaizdą, kas geriausiai veikia reklamuojant tam tikrus produktus ar paslaugas. Pavyzdžiui, ar tai statiniai vizualai, vaizdo įrašai, Stories formatas ar karuselės ir kiti.

Idėjos reklamos žinutei

Dažniausiai, prekės ženklai naudoja vieną pagrindinę žinutę, vienoje reklamos kampanijoje, kelioms savo auditorijoms. Tai padeda išlaikyti vientisą balso toną ir tuo pat metu kreiptis į plačią tikslinę auditoriją. Matydami savo konkurentų žinutes ir kaip jie jas pritaiko auditorijai, galite pasisemti idėjų savo kampanijos žinutėms.

Pavyzdžiui, jeigu tai yra grožio industrija, galite matyti, kokius produktus tuo metu reklamuoja konkurentai. Gali būti, kad vieną mėnesį jie kuria skirtingas reklamų versijas tik apie odos priežiūrą. Atkreipkite dėmesį, kuo skirtingos reklamos versijos panašios tarpusavyje – gal tai šriftas, gal spalvos, gal vyraujanti ta pati žinutė apie odos priežiūrą namuose? Tai puikiai iliustruoja pavyzdys žemiau.
Šios kūrybinės idėjos gali įkvėpti, padėti sugalvoti žinutes savo kampanijoms. O jeigu paimsite tą patį formatą, pakeisite kelis elementus, sutaupysite daug laiko, nes kiekvieną kartą neteks iš naujo kurti viso reklamos vizualinio koncepto.

Šios kūrybinės idėjos gali įkvėpti, padėti sugalvoti žinutes savo kampanijoms. O jeigu paimsite tą patį formatą, pakeisite kelis elementus, sutaupysite daug laiko, nes kiekvieną kartą neteks iš naujo kurti viso reklamos vizualinio koncepto.

3 žingsnis: Duomenų sisteminimas

Konkurentai neabejotinai kiekvieną mėnesį kuria vis naujas reklamas, todėl natūraliai iškyla klausimas – kaip jas visas turėti vienoje vietoje? Kaip nepamesti visų šių neįkainuojamų duomenų? Mūsų patarimas paprastas! Rekomenduojame nukopijuoti kiekvienos jums patikusios reklamos nuorodą ir visas šias nuorodas įklijuoti į vieną, specialiai tam sukurtą Word ar bet kurį kitą dokumentą.
Tai bus jūsų „idėjų dokumentas“, ir kaskart kurdami reklamą, galėsite jį atidaryti ir greitai prisiminti, kokios idėjos jums patiko, kurias norėtumėte patobulinti ir pritaikyti savo reklamoms. Jokiu būdų NEGALIMA jų kopijuoti – vartotojai reaguos neigiamai, jeigu jūsų reklamos kopijuos kitas reklamas. Naudokite konkurentų idėjas tik kaip įkvėpimą!

Kurti daug ir kurti kūrybiškai gali būti tikras iššūkis. Todėl pasinaudokite Facebook Ad Library teikiamais privalumais ir išnaudokite visas galimybes.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!