Turinio kūrimo strategija: 3C

Šiandien egzistuoja NESUSKAIČIUOJAMA galybė turinio visur, kur bepažiūrėtume – blog įrašai, el. žurnalai, el. knygos, socialinių medijų kanalai ir visos kitos virtualios erdvės. Visose jose tekstas yra pagrindinė (kartais vienintelė) sudedamoji dalis. Dėl to, šiandien nebeužtenka tik parašyti tekstą. Norėdami atkreipti dėmesį, kurti ryšį su savo pirkėjais, kelti pardavimus, turite rašyti ĮTRAUKIANTĮ tekstą, kurį žmonės skaitytų, juo dalintųsi, komentuotų, dėtų patiktukus ir pan. Žinoma, jeigu norite būti turinio marketingo nugalėtojas, o ne tik pasyvus dalyvis.

Geriausia strategija kuriant įtraukiantį, parduodantį turinį, kuria norime pasidalinti, yra 3C – Curated Content, Context, Conversion. Apie viską aiškiai ir paprastai kalbame toliau!

Curated Content

Tai turinio tipas, kuomet į savo autentišką turinį (blog įrašą, soc. medijos kanalą) įtraukiate straipsnius, pagrindines mintis, idėjas, įrašus iš kitų turinio kūrėjų arba paties vartotojų sugeneruoto turinio (ang. user-generated content). Gali kilti natūralus klausimas, kodėl turėtumėte dalintis kitų žmonių sukurtu turiniu savo blog’e ar socialinių medijų kanale? Atsakome – tai prideda neišmatuojamai daug vertės! Dėl keletos priežasčių:

1. Pridėdami naudingą statistiką ar analizę savo sekėjams, naujausias žinias iš savo verslo industrijos, tapsite patikimiausiu, Nr.1 šaltiniu. Tai reiškia, jog jūsų sekėjai nuolat grįš į jūsų internetinį puslapį/soc. medijų kanalą tikėdamiesi rasti jiems naudingą informaciją.

2. Tai padeda sumažinti „reklamos stendo“ efektą. Socialinės medijos NĖRA skelbimų lenta, kurioje visi nori matyti tik ryškiai rėkiančias reklamas. Paįvairindami turinį naudingomis įžvalgomis, straipsniais, idėjomis, nenusibosite savo sekėjams ir jie nuo jūsų nenusigręš (kaip tai galėtų nutikti pirmuoju atveju).

3. Galiausiai, tai padeda sutaupyti laiko. Unikalaus, išskirtinio, nesikartojančio turinio kūrimas „nuo 0“ kainuoja labai daug laiko. Jis vyksta kur kas greičiau, kuomet reikia tik susisteminti, perskaityti esamą informaciją ir ją kūrybiškai pateikti savo kanale.

Context

Duosime paprastą pavyzdį. Prisiminkite paskutinį kartą, kuomet Google paieškos sistemoje ieškojote naujo vištienos recepto. Paprasta paieška parodo 900 milijonų rezultatų. Jeigu neduodate paieškos sistemai daugiau konteksto, pavyzdžiui, „barbekiu vištienos receptai“, „aštrios vištienos receptai“, informacijos perteklius tiesiog bus nepakeliamas ir viskas baigsis tuo, jog taip ir nerasite recepto savo vakarienei.

Tas pats galioja ir turinio marketinge. Jeigu tiesiog kursite daug turinio be jokio konteksto, auditorijai iškils daug klaustukų ir jie greičiausiai apsilankys jūsų konkurentų internetinėje svetainėje ar socialinės medijos kanale. Savo turiniu privalote atliepti į vartotojų norus, poreikius ir lūkesčius.

Pavyzdžiui, jūs turite žinoti, kada ir kuriam vartotojui reikia išsiųsti priminimą apie jo peržiūrėtą produktą, arba kada yra laikas parašyti BLOG įrašą apie vartotojams aktualias industrijos naujienas Visus šiuos atsakymus rasite programų surinktuose duomenyse apie jūsų puslapio/soc. medijos lankytojus. Tai Google/Facebook Analytics ir kiti.

Conversion

Kurdami turinį, visuomet turite galvoti ir apie KPIs (key performance indicators). Koks tikslas skirti laiką ir pinigus turinio strategijai, jeigu nematuojate jos sėkmės jokiomis metrikomis? Taip pat, kaip sekate kiek Google AdWords, reklamos baneris ar el. pašto rinkodara prisidėjo prie įvykusios konversijos, turėtumėte sekti ir savo turinio strategijos darbo vaisius. Vėlgi, tais pačiais, jau aukščiau minėtais įrankiais.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!