2020 m. Facebook tendencijos

Blogas - Facebook

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
TENDENCIJOS ŽEMĖS PLANETOJE

Palydėdami 2019-uosius praėjusią savaitę jau pristatėme pirmąją 2020 m. tendencijų dalį – Google Ads reklamos prognozes. Šiandien tęsiame dalijimąsi kitų metų tendencijomis ir pristatome Facebook prognozes.

Facebook istorijos (stories)

Vos atsiradusios, per 2019 m. Facebook istorijos (stories) čia tapo dažniausiai peržiūrimos, lyginant su visais soc. medijos tinklais, turinčiais istorijų funkciją. Facebook teigia, kad kasdien šio soc. tinklo vartotojai pasidalija per 1 mlrd. istorijų. Tai leidžia prognozuoti, jog istorijos ir toliau tęs dominavimą bei 2020 m. gali tapti viena pagrindinių komunikavimo priemonių Facebook, o M. Zuckerbergas nurodė tris priežastis, kodėl istorijos bus aktualios ateinančiais metais:
# daugelis vartotojų jau traktuoja istorijas kaip naująjį žinių srautą. Tai pakeitė būdą, kaip Facebook vartotojai dalijasi kasdieniais įvykiais. O galimybė pasidalyti įvykiais realiuoju laiku, dar labiau plečia Facebook istorijų populiarumą;
# istorijos yra puikiai pritaikytos jas stebėti mobiliaisiais įrenginiais, o šiais prie Facebook yra jungiamasi dažniausiai;
# Facebook istorijos vis dar išsaugo vartotojų privatumą (galima nustatyti, kam jos yra matomos ir rankiniu būdu valdyti jų matomumą pasirinktai auditorijai),o tai daugumai žmonių yra svarbu ir labai reikšminga.

LIVE transliacijos

Facebook LIVE dabar gali naudoti visi, kas naudojasi platforma, priešingai nei anksčiau, kai šia galimybe galėjo naudotis tik soc. tinklo oficialiai patvirtinti prekės ženklai ar puslapiai. Įmonėms, turinčioms ribotus rinkodaros biudžetus, LIVE transliacijos gali tapti puikiu rinkodaros kanalu, mat, reminatis oficialiais Facebook duomenimis, vartotojai visame pasaulyje kasdien peržiūri per 100 mln. vaizdo įrašų. Reikšminga ir tai, kad tiesioginiai vaizdo įrašai naujienų sklaidos kanaluose organiškai užima aukštesnę vietą ir įgauna optimalią ekspoziciją.

Reminatis šia informacija prognozuojama, jos tiek visame pasaulyje, tiek ir Lietuvoje Facebook LIVE populiarumas bei soc. tinklo auditorijos įsitraukimas į tokio tipo video įrašus kitąmet toliau augs. Vien per 2018 m. šių vaizdo įrašų organinis pasiekiamumas padidėjo daugiau nei dvigubai. Akivaizdi Facebook LIVE vaizdo įrašų sėkmė buvo priskirta jų organiniam komponentui, kuris jungia Facebook fanų puslapius su jų sekėjais ir auditorija. Artimesnio ryšio su Facebook vartotojais kūrimas leis LIVE funkcijai ir toliau populiarėti 2020 m.

Vaizdo įrašai

Tiek Facebook LIVE, tiek ir netiesiogiai transliuojami tačiau į šį soc. tinklą keliami video įrašai kitąmet galės džiaugtis populiarumu. Šiemet šis turinio tipas buvo vienas populiariausių Facebook. Tam įtakos turėjo artimesnio ryšio su auditorija kūrimas per judantį vaizdą, taip pat platesnis organinis ir mokamas įvairių tipų auditorijų pasiekiamumas.

Vaizdo įrašų, kaip rinkodaros priemonės, populiarumą argumentuoja ir Facebook pateikiama statistiką – Facebook vaizdo įrašai pasiekia 135% daugiau organinio pasiekiamumo nei nuotraukos, todėl vis daugiau verslo puslapių drąsiau ir dažniau renkasi būtent šią vizualinio turinio pateikimo formą. Dėl jau kelerius metus fiksuojamo populiarumo augimo prognozuojama, kad ir 2020 m. vaizdo įrašai sulauks sėkmės.

Chatbot (pokalbių programos)

Pokalbių programų (chatbot) naudojimas socialinės žiniasklaidos platformose tapo gana įprastu dalyku. Paskaičiuota, kad Facebook Messenger kas mėnesį yra per 100 000 aktyvių robotų. Verslas naudoja juos skirtingais būdais, tačiau klientų aptarnavimas išlieka pagrindine chatbot funkcija. Vartotojai gali juos užprogramuoti atsakyti į paprastus klausimus, taip leisdami padidinti pardavimus automatizuojant sąveiką (ir jos greitį) su besikreipiančiais vartotojais.

Chatbot funkcija ir toliau populiarės kitąmet. Todėl norėdami sėkmingai naudoti pokalbių žinutes, turėtumėte atsiminti kelis dalykus:
# suteikite savo klientų chatbot patirčiai asmeniškumo – nustatykite, kad į jį būtų kreipiamasi vardu, naudokite malonias, mandagias, kasdienes frazes automatiniui atsakymui;
# pasirūpinkite, kad pokalbių procesas būtų paprastas. Nustatykite kelis bendrinio pobūdžio klausimus, kurie atitiktų didžiosios dalies besikriepiančiųjų interesus;
# prisiminkite, kad chatbot tėra palengvinimas, kuomet gaunate klausimą iš vartotojo. Tai jokiu būdu nėra priemonė visiškai išvengti bendravimo su vartotojais – sulaukę automatinio atsakymo, vartotojai greitu metu tikėsis ir tiesioginio kontakto su Jumis, aptariant visa, kas jiems rūpi.

Didesnės išlaidos skelbimams

Turinio rinkodaros specialistai pamažu didina investicijas į mokamą reklamą, vis didesnę dalį jo skirdami ir Facebook Ads reklamoms. Augant skelbimų šiamse soc. tinkle populiarumui ir efektyvumui (jis vid. siekia per 74%) Facebook, kaip pelno siekianti organizacija, didina ir jų kainą. Prognozuojama, kad 2020 m. skelbimų sėkmei Facebook garantuoti reikės investuoti dar daugiau nei 2019 ar 2018 m.

Pirkėjo veiksmų sekimas

Facebook neseniai paleistas naujas priskyrimo įrankis leido Facebook Ads Manager naudotojams gerokai lengviau ir paprasčiau surinkti ir analizuoti pirkėjo/kliento veiksmus ir pirkimą, prasidėjusį Facebook. Šis įrankis suteikia galimybę peržiūrėti sąlyčio taškus, tokius nukreipimo puslapiai (landing pages), įrašus, apžvalgas ir skelbimus, dėl kurių buvo įsigytas konkretus pirkinys. Iš esmės tai suteikia aiškesnį visos kliento pirkimo kelionės vaizdą, leidžiantį įvertinti atskirų pardavimo kanalų vertę.

Prognozuojama, kad 2020 m. šie pirkėjų įpročių ir veiksmų sekimo įrankiai dar bus tobulinami, todėl dar labiau išaugs ir jų veiksmingumas, ir aktualumas siekiant kuo didesnės pridėtinės vertės Jūsų verslui.

Prekės ženklo “balsas” ir matomumas

Įmonės demonstruoja savo prekės ženklo “balsą” kiekvieną kartą, kai atnaujina savo tinklalapį, paleidžia skelbimą ar paskelbia įrašą socialinės žiniasklaidos platformose. Prekės ženklo balsas tapo pagrindiniu rinkodaros komponentu, o soc. medija ir toliau išliks vienu geriausiu būdu sukurti ir plėtoti prekės ženklo “balsą” bei matomumą.

Facebook jau dabar našiai prisideda prie prekės ženklo balso strategijos, suteikdamas visas sąlygas skelbti patrauklų vartotojams turinį, rodomą jų sklaidos kanaluose. Visgi didėjant verslo paskyrų skaičiui, 2020 m. didės ir poreiksi išsiskirti savo skelbiamu turiniu, daug svarbių aspektų priklausys nuo to, koks kuriamas ir kaip valdomas turinys bus. Todėl kitąmet reiks nuosekliau kurti turinio kūrimo strategijas, išlikti nuosekliems ir nuolatos atsižvelgti į konkurentų komunikacinius veiksmus Facebook.

Facebook puslapio pritaikymas

Facebook puslapių atnaujinimo įrankiai ir toliau išliks labai reikšmingi, leisiantys maksimaliai padidinti Jūsų verslo puslapio pasiekiamumą soc. medijoje. Ir toliau bus galima tvarkyti atskirus puslapio komponentus arba visą puslapį iš esmės, priklausomai nuo esamo jo “stovio” ir Jūsų tikslų. Rinkodaros specialistai vienareikšmiškai tvirtina, kad 2020 m. puslapių tvarkymas ir atnaujinimas bus itin reikšmingas veiksnys verslo ir pardavimų sėkmei Facebook.

Štai tokios Facebook tendencijos, numatomos 2020 m. Netrukus pasidalysime ir trečia artėjančių metų tendencijų dalimi – Instagram prognozėmis.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!

Skambinti +370 658 33861

Nemokama konsultacija