2020 m. Google Ads reklamos tendencijos

Blogas - Google ads

Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
TENDENCIJOS ŽEMĖS PLANETOJE

2019-ieji jau ties finišo tiesiąją. Metai Google Ads sferoje buvo gana aktyvūs, įvyko pasikeitimų – Google panaikino vid. skelbimo poziciją, keitėsi skelbimų formatai.
Galima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad ruošdami šventinius saliutus, pristatome ir artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.

Auditorijos segmentavimas

Viena kitąmet dominuosiančių tendencijų – auditorijos segmentavimas. Šis skirtas žmonių, kurie jau yra bendravę su Jumis internetu (interneto tinklalapyje, CRM duomenų bazėje, Youtube ar bet kuriuo soc. medijos kanalu) grupei. Kitąmet bus itin pravartu tokius vartotojus skirstyti į segmentus remiantis:
# kokius URL jie aplankė Jūsų tinklalapyje;
# kaip jie bendravo, ar įvykdė įsigijimą;
# kokius vaizdo įrašus jie žiūrėjo;

Pagal šiuos kriterijus vartotojai susegmentuojami į grupeles, kuriose galima pateikti konkrečius skelbimus, atsižvelgiant į tai, kaip jie su Jumis sąveikavo anksčiau. Toks auditorijos segmentavimas leidžia padidinti arba sumažinti kainos pasiūlymus pagal tai, daugiau ar mažiau esate matomi savo auditorijoms, taip kuriant kuo didesnę vertę Jūsų verslui.
Renkant vis daugiau ir daugiau duomenų apie savo klientus bei jų sąveiką Jūsų kanaluose, įpročius, juos taip pat galima skaidyti į tam tikras specifines grupes, kurioms siunčiami pranešimai taps dar labiau individualizuoti ir labiau atitinkantys vartotojų poreikius, norus, o kainų siūlymo strategijos taps dar labiau pagrįstos konkrečiais duomenimis.

Norint sekti šia tendencija, auditorijų sąrašus būtina susikurti Google Ads paskyroje, o tai galima lengviau padaryti atsakant į žemiau pateikiamus klausimus:
# kokio tipo vartotojai yra Jūsų esami, potencialūs klientai? Ar jie įvykdė įsigijimą, o galbūt dėl vienų ar kitų priežasčių paliko Jūsų svetainę neįvykdę konversijos?
# kuo Jūsų auditorija domisi?
# kokio amžiaus ir lyties yra Jūsų potencialūs, esami klientai?
# į kokią demografinę grupę jie patenka?
# kokiuose kanaluose jie atlieka Jūsų, kaip verslo ar paslaugų / produktų paiešką? Kokius įrenginius tai paieškai pasitelkia?
# ar vartotojai į Jūsų interneto kanalus ateina iš kitų tinklalapių? Kokiais raktiniais žodžiais jie Jus suranda?
# kokie Jūsų vartotojai yra gyvenime? Koks jų darbas, ar jie laimingi / liūdni / nusivylę / patenkinti?
Konkrečių duomenų rinkinių įtraukimas, taip pat ir numanomi emociniai duomenys reiškia, kad skelbimus galima kurti dar išskirtinesnius ir gerokai labiau pritaikytus pagal įvairius Jūsų auditorijos segmentus, pomėgius, jūs galite padaryti savo skelbimus ypač pritaikytus žmonėms, kuriems norite taikyti.
Žinodami, kokio tipo žmonėms turėtume leisti savo išteklius, 2020 m. galėsite naudingiau ir našiau praplėsti savo verslą.

Eksperimentavimas su išmaniuoju kainų siūlymu ir automatinių funkcijų naudojimas

Dažnam verslo atstovui noris Google Ads reklamos rezultatų čia ir dabar. Tačiau norint pamatyti kai kurių naujų automatinių Google Ads funkcijų pranašumą, 2020 m. vis dar prireiks ir laiko, ir kantrybės. Kitąmet vyraus tendencija apgalvotai eksperimentuoti su automatizuotomis funkcijomis, kurias Google vis periodiškai atnaujina ar pristato naujų.

Jau yra puikių ir galingų automatizuotų įrankių, tiesa, artimiausiu metu 100% prognozuoti Google vartotojų elgsenos dar nebus galima, todėl ne kiekviena automatizuota strategija idealiai ar apskritai veiks kiekvienoje reklaminėje kampanijoje. Tačiau tam puikiai gelbės mūsų jau minėta testavimo ir eksperimentavimo tendencija.

Google teikiamų automatizuotų strategijų išmokimas reikalaus laiko. Gali būti, jog kuriam laikui matysite ir ne tokius džiuginančius rezultatus, tačiau svarbiausia nepanikuoti; automatizuoti Google įrankiai, Google Mašininis mokymasis, reikalauja šiek tiek laiko sąnaudų, gal galėtų perprasti Jūsų nustatymus ir išmokti visa, kas reikalinga, kad pradėtų veikti našiausiai. Kiekvienai Google Ads paskyrai reikės skirtingų laiko sąnaudų, atsižvelgiant į informacijos jose apimtį, tačiau laikantis bandymų plano šis tikrai turėtų pasiteisinti.

Svarbus kitąmet bus ir atsargumas. Google Ads reklamos specialistai nerekomenduoja bandyti daugiau nei vienos automatinės kainų siūlymo strategijos (smart bidding) (kainų pasiūlymų, rekomenduojamos skelbimo kopijos, interaktyvios paieškos skelbimų) vienu metu. Taip galėsite pamatuoti riziką ir iš jos pelnyti trokštamus rezultatus.

Video turinys ir reklamos

2020 m. prognozuojama, jog didžiausią įtaką komunikacijai ir reklamoms turės video formatas. Žmonės norės visą reikiamą informaciją apie Jūsų reprezentuojamas ir/ar parduodamas paslaugas/produktus sužinoti čia ir dabar. Kitąmet augs ir vadinamųjų “tūkstantmečio” vaikų (millennials) karta, o ji – tikrai Youtube platformos garbintoja.

Vaizdo reklamos YouTube yra ir bus daug lengvesnis bei pigesnis reklamavimosi būdas nei galbūt tai buvo prieš kelerius metus. Tiek šiemet, tiek ir kitąmet skelbimo įdėjimas į YouTube išliks lengvu ir ekonomišku būdu pritraukti verslą prie tikslinių klientų. Šio medijos kanalo populiarumas vis dar augantis, todėl video reklamų pasiekiamumas taps dar paprastesnis. Sąlygas reklamuotis video formatu Youtube ar kitose soc. medijoje lengvins ir tai, jog beveik viskas, ko Jums reikės efektyvių video skelbimų ar komunikacijos kūrimui, jau yra bet kuriame išmaniajame įrenginyje (kad ir mobiliajame telefone), todėl ši Google Ads reklamos tendencija bus viena parankiausių ir perspektyvesnių Jūsų verslo galimybių 2020 m.

Specifiniai nukreipimo puslapiai, tenkinantys specifinius klientų poreikius

Internetas bei Google ir toliau sėkmingai dominuos bei sups vartotojus, šie ir toliau turės vis daugiau ir daugiau prieigos prie trokštamos sužinoti informacijos. Tiesa, prognozuojama, kad kitąmet vartotojai naudos ilgesnes paieškos frazes, tikslesnės taps ir jų užklausos, lyginant su tomis, kokios dominavo šiemet.

Norėdami pasinaudoti šiuo vartotojų elgsenos pokyčiu, populiaria ir vertinga Google Ads reklamos tendencija taps kurti itin specifinius ir konkrečius nukreipimo puslapius (landing page). Sukūrę kelis skirtingus, labai specifinius nukreipimo puslapius, Jūs pritrauksite vartotojus į tai, ko jie norės ir ko konkrečiai ieškos.

Google Ads reklamos tendencija naudoti ypač specifinius nukreipimo puslapius, tikėtina, kitąmet tikrai padidins Jūsų interneto tinklalapio sėkmę dėl kelių paprastų priežasčių. Žmonės yra labiau linkę konvertuoti arba atlikti veiksmus, kurių norite, kad jie atliktų, kai puslapis, į kurį jie yra nukreipiami, yra visiškai susijęs su tuo, ko jie nori, kokius žodžius ar frazes jei veda Google paieškoje. Taip pat Google Ads “apdovanoja” už nukreipimo puslapio ir paieškos frazių atitikimą – kuo labiau skelbimai ir nukreipimo puslapiai yra suderinti su vartotojų užklausomis, tuo mažesnis bus Jūsų MUP.

Paieška balsu

Prognozuojama, kad 2020 m. net 50% visų paieškų sudarys balso paieškos.

Ką tai reiškia Google Ads? Paprastai kalbant, tai reiškia, kad paieškos terminai, kurie suaktyvina skelbimų rodymą, pasikeis, kai žmonės su jais sąveikaus paiešką vykdydami balsu. Todėl atsižvelgiant į tokią prognozuojamą tendenciją pravartu:
# kuriant ir naudojant raktinių žodžių sąrašus kartu vartoti daugiau ilgesnių terminų;
# įsitikinti, kad nukreipimo puslapiai (landing pages) yra konkretesni bei labiau specifiniai savo UX dizainu, SEO;
# išbandyti ir sužinoti daugiau ilgesnės apimties terminų, dominuosiančių 2020 m., įvertinti jų parodymus ir parodymų dalį, taip pat CTR ir CVR.

Paieška vaizdu

Paieška 2020 m. taps vis labiau vizuali. Vizuali paieška, prasidėjusi nuo Pinterest, besiplėtojanti per Instagram ir Snapchat, dabar jau tikrai yra patobulėjusi ir Google, todėl prognozės, kad vis dažniau ir daugiau vartotojai kitąmet ieškos ne vien pagal paieškos frazes, bet ir pagal vaizdus – tikrai realios bei pagrįstos.

Kaip tam pasiruošti iš Google Ads reklamos pusės?
# pagalvokite apie vaizdus, ​​demonstruojančius pasiūlymus ar prekes Jūsų internetiniame tinklalapyje;
# įsitikinkite, kad juose yra teisingas ALT tekstas tam, kad SERP (search engine results page) galėtų juos aptikti ir vykdyti;
# įsitikinkite, kad naudojate geriausios įmanomos rezoliucijos ir tinkamo dydžio vaizdus, ​​norėdami parodyti savo produktus ar paslaugas;
# jei yra galimybė, naudokite kelis vaizdus, ​​kad SERP galėtų pasirinkti, ką indeksuoti labiau apsimoka, siekiant maksimalios naudos.

Atlikus šiuos kelis žingsnius galėsite sėkmingai sekti viena iš 2020 m. tendencijų bei dar labiau išplėsti savo verslo pasiekiamumą ir paieškoje vaizdu.

Štai tokios 2020 m. Google Ads reklamos tendencijos. Netrukus pristatysime ir artėjančių metų Facebook bei Instagram prognozuojamas tendencijas.

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!