One Click
  • Klientų atsiliepimai
  • Paslaugos
    • Google Ads Reklama
    • Facebook Ads reklama
    • Socialinių tinklų administravimas
    • Video, reels filmavimas
    • Grafinis dizainas
    • Naujienlaiškiai
    • Svetainių kūrimas
  • Blogas
  • Projektai
  • Kontaktai
+370 658 33861
  • Lt
    • En
Nemokama konsultacija
One Click
  • Klientų atsiliepimai
  • Paslaugos
    • Google Ads reklama
    • Facebook Ads reklama
    • Socialinių tinklų administravimas
    • Grafinis dizainas
    • Naujienlaiškiai
    • Svetainių kūrimas
  • Blogas
  • Projektai
  • Kontaktai
+370 658 33861 Nemokama konsultacija

Google ads

Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai

  • Facebook
  • Facebook ads
  • Google ads
  • Google Analytics 4
  • Instagram
  • Internetinė svetainė
  • Reklama
  • Skaitmeninė reklama
  • Turinio kūrimas
  • Kaip Google keičia reklamos žaidimą?

    Google skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.

    Skaityti daugiau
  • Google Analytics 4: kaip pamatyti rezultatus?

    Google Analytics 4 įrankis, kuris paprastai ir lengvai suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojus. Mūsų ataskaitų rekomendacijos leis pradėti naudotis ir suprasti Google Analytics 4.

    Skaityti daugiau
  • Google Analytics 4: atmetimo ir įsitraukimo rodiklių metrikos

    Šiame blogo įraše apžvelgsime esminius skirtumus tarp dviejų svarbių GA4 metrikų : atmetimo rodiklio ir naujojo – įsitraukimo rodiklio.

    Skaityti daugiau
  • Facebook Ads: kokį tikslą pasirinkti traffic ar konversijos?

    Pasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).

    Skaityti daugiau
  • Black Friday – ko nepamiršti ir kaip pasiruošti

    Artėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.

    Skaityti daugiau
  • Apskaičiuokite Google Ads konversijų vertes

    Šį kartą nusprendėme plačiau pakalbėti apie konversijų vertes, apie tai, kaip jas apskaičiuoti ir aptarti kodėl tai yra aktualu.

    Skaityti daugiau
  • Kokiuose reklamos kanaluose ROI – didžiausias?

    Apžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.

    Skaityti daugiau
  • „Attribution“ projektas: kodėl privalote jį turėti savo Google Analytics?

    „O, kaip būtų gera žinoti, koks yra vartotojo kelias!“,- vienbalsiai pritaria visi skaitmeninio marketingo specialistai.

    Skaityti daugiau
  • Google Ads: Atnaujinta frazės atitiktis

    Mažiau su Google reklama dirbantys gali šiek tiek pasimesti, nes yra trys skirtingi raktinių žodžių atitikties tipai, iš kurių kiekvienas veikia skirtingai.

    Skaityti daugiau
  • (R)evoliucija – susipažinkite su Google Analytics 4!

    Šis įrankis, be kurio tikriausiai nebūtų įmanoma taip efektyviai pasiekti pardavimų internete rezultatų, evoliucionavo dėka sąjungos su dirbtiniu intelektu!

    Skaityti daugiau
  • Google pagalba mažoms ir vidutinio dydžio įmonėms

    Reaguodama į COVID-19 krizę, Google įsipareigojo padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms šiuo sudėtingu laikotarpiu dviem pagrindiniais būdais.

    Skaityti daugiau
  • Google Ads rekomendacijų skiltis

    Skiltyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.

    Skaityti daugiau
  • „COVID-19“ kontrolinis sąrašas verslams

    Dabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.

    Skaityti daugiau
  • Viskas, ką reikia žinoti apie Google Ads aukcioną

    Google aukcionas – vienas reikšmingesnių procesų, vykstantis kaskart, kai Google vykdoma paieška su tam tikrais raktiniais žodžiais.

    Skaityti daugiau
  • 2020 m. Google Ads reklamos tendencijos

    Galima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad pristatome artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.

    Skaityti daugiau
  • Google Ads kainų siūlymo strategijos. Privalumai ir trūkumai, II dalis

    Pristatome Jums dar 5 kainų siūlymo pasirinktis bei jų teigiamas ir neigiamas savybes.

    Skaityti daugiau
  • Google Ads kainų siūlymo strategijos. Privalumai ir trūkumai, I dalis

    Šiandien dalijamės pirmomis 5 prieinamomis kainų siūlymo pasirinktimis bei jų pliusas ir minusais.

    Skaityti daugiau
  • Google Analytics analizė – ne raketų mokslas

    Kad Jums būtų dar lengviau suprasti Google Analytics pateikiamų ataskaitų pobūdį ir funkcijas, dalijamės svarbiausia informacija apie jų tipus ir paskirtis.

    Skaityti daugiau
  • Kaip gauti kliento atsiliepimą?

    Pastebime, jog daliai verslo atstovų kyla keblumų norint gauti klientų atsiliepimų. Dalijamės keletu paprastų, bet naudingų patarimų, kaip tai pasiekti lengviau.

    Skaityti daugiau
  • Kaip įvertinti Google Ads skelbimų poziciją?

    Google Ads šalina vidutinę Jūsų skelbimo rodymo poziciją. Ją pakeitė skelbimo parodymų viršuje ir pačiame viršuje procentinės metrikos.

    Skaityti daugiau
1 2 Kitas »
OneClick

+370 635 34800info@oneclick.lt

Apie įmonę

  • Klientų atsiliepimai
  • Apie mus
  • Projektai
  • Blogas
  • Kontaktai
  • Karjera

Paslaugos

  • Google Ads reklama
  • Facebook Ads reklama
  • Socialinių tinklų administravimas
  • Naujienlaiškiai
  • Grafinis dizainas
  • Svetainių kūrimas

© 2023 OneClick.lt. Be raštiško sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti šioje svetainėje esančią informaciją.
Privatumo politika
Nemokama konsultacija





    Kokios paslaugos jus domina?