Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Google pradeda reikalauti, kad į Google Analytics ateinantys duomenys turėtų vartotojo duomenų apsaugos pasirinkimų parametrus. Šie pokyčiai – grėsmingi rezultatų susekamumui.
Skaityti daugiauKaip pasiruošti juodojo penktadienio laikotarpiui dalinasi 4 skaitmeninės reklamos specialistai – copywriteris, dizaineris, Facebook ir Google reklamos ekspertai.
Skaityti daugiauGoogle skelbia – daugiau nei 30 milijonų žmonių kasdien naudojasi Google skelbimų skaidrumo ir kontrolės meniu. Google paskelbė apie dvi svarbias iniciatyvas, kurios gali pakeisti, kaip vartotojai supranta ir naudoja interneto reklamą – Ads Transparency Center (ATC) ir 2022 Ads Safety Report.
Skaityti daugiauGoogle Analytics 4 įrankis, kuris paprastai ir lengvai suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojus. Mūsų ataskaitų rekomendacijos leis pradėti naudotis ir suprasti Google Analytics 4.
Skaityti daugiauŠiame blogo įraše apžvelgsime esminius skirtumus tarp dviejų svarbių GA4 metrikų : atmetimo rodiklio ir naujojo – įsitraukimo rodiklio.
Skaityti daugiauPasitikite bene svarbiausius tikslus jūsų marketingo strategijoje – tai didenybės Konversijos ir Traffic (srautas).
Skaityti daugiauArtėjant metiniams išpardavimams kviečia ne tik įveiklinti vaizduotę, bet ir remtis pardavimų praktikos gudrybėmis.
Skaityti daugiauŠį kartą nusprendėme plačiau pakalbėti apie konversijų vertes, apie tai, kaip jas apskaičiuoti ir aptarti kodėl tai yra aktualu.
Skaityti daugiauApžvelkime, kokius reklamos kanalus reikėtų pasirinkti, kad gautumėte didžiausią įmanomą grąžą iš savo investuotų pinigų į skaitmeninę reklamą.
Skaityti daugiau„O, kaip būtų gera žinoti, koks yra vartotojo kelias!“,- vienbalsiai pritaria visi skaitmeninio marketingo specialistai.
Skaityti daugiauMažiau su Google reklama dirbantys gali šiek tiek pasimesti, nes yra trys skirtingi raktinių žodžių atitikties tipai, iš kurių kiekvienas veikia skirtingai.
Skaityti daugiauŠis įrankis, be kurio tikriausiai nebūtų įmanoma taip efektyviai pasiekti pardavimų internete rezultatų, evoliucionavo dėka sąjungos su dirbtiniu intelektu!
Skaityti daugiauReaguodama į COVID-19 krizę, Google įsipareigojo padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms šiuo sudėtingu laikotarpiu dviem pagrindiniais būdais.
Skaityti daugiauSkiltyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.
Skaityti daugiauDabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.
Skaityti daugiauGoogle aukcionas – vienas reikšmingesnių procesų, vykstantis kaskart, kai Google vykdoma paieška su tam tikrais raktiniais žodžiais.
Skaityti daugiauGalima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad pristatome artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.
Skaityti daugiauPristatome Jums dar 5 kainų siūlymo pasirinktis bei jų teigiamas ir neigiamas savybes.
Skaityti daugiauŠiandien dalijamės pirmomis 5 prieinamomis kainų siūlymo pasirinktimis bei jų pliusas ir minusais.
Skaityti daugiauKad Jums būtų dar lengviau suprasti Google Analytics pateikiamų ataskaitų pobūdį ir funkcijas, dalijamės svarbiausia informacija apie jų tipus ir paskirtis.
Skaityti daugiau