Google Analytics 4: kaip pamatyti rezultatus?
Google Analytics 4 pateikia kelias iš anksto sukurtas ataskaitas, kurias galite naudoti norėdami peržiūrėti savo svetainės duomenis ir rezultatus. Pažvelkime į keletą šių ataskaitų!
#1 ataskaita – Kur galite matyti svarbiausias metrikas Google Analytics 4?
Norint pažiūrėti visas konversijas, išskaidytas pagal skirtingus srauto kanalus, einame į Reports – Acquisition – Traffic acquisition. Norint išsifiltruoti konkrečią konversiją, prie konversijų stulpelio išskleidžiame Events meniu ir pasirenkame norimą konversiją.
#2 ataskaita – el. parduotuvės pardavimų rezultatai
Jeigu turite e-shopą, labai patogiai galite matyti pardavimų kiekius pagal individualias prekes, prekinius ženklus ar kitus grupavimo variantus Reports – Monetization – ECommerce purchases sekcijoje.
#3 ataskaita – svetainės puslapių ataskaita
Populiariausius puslapius savo svetainėje galite pamatyti nuėję į Reports – Engagement – Pages and screens. Čia galite įsivertinti puslapių našumą, kuriuos puslapius dažniausiai lanko jūsų vartotojai, kiek laiko praleidžia skirtinguose puslapiuose.
Ir pabaigai
Google Analytics 4 galingas įrankis, kuris paprastai ir lengvai suteikia vertingų įžvalgų apie vartotojus. Tikimės, kad šios mūsų ataskaitų rekomendacijos leis pradėti naudotis ir suprasti Google Analytics 4.
2023 m. liepos mėn. Google oficialiai sustabdo Universal Analytics (UA) veikimą. Tai reiškia, kad nuo 2023 m. liepos mėn. nauji duomenys nebus renkami. Mes jau pradedame perėjimą prie Google Analytics 4. Susisiekite su mumis, norėdami sklandžiai pereiti prie Google Analytics 4 ir jūs.