Black Friday triukai su Meta ir TikTok
Jau atvyksta karščiausio pirkimo sezono traukinys – Juodasis penktadienis. Kas laukia šiemet? Tikėtina, dar labiau žingeidūs vartotojai, vienas už kitą geresni pasiūlymai ir išaugę pardavimai. Norit šiame šurmulyje nepasiklysti, mūsų specialistai atrinko geriausias socialinių tinklų praktikas, skirtas Meta bei TikTok. Sužinokite kaip maksimaliai išnaudoti reklamos galimybes ir paskatinti pardavimus.
Facebook – pasirinkimas nr. #1
Facebook yra viena iš svarbiausių platformų, kai kalbame apie Juodojo penktadienio reklamą. Reklamos formatų įvairovė ir parinktys leidžia pasiekti plačią auditoriją. Efektyviems rezultatams šiuo laikotarpiu reikia dvejopų reklamos kampanijų.
Ką daryti prieš Juodąjį penktadienį?
- Peržiūrėkite ankstesnių kampanijų rezultatus ir panagrinėkite kas reklamose veikė geriausiai (pasiūlymai, vizualai, tekstai ir pan.). Ši revizija leis užtikrintai pasirengti Juodojo penktadienio planuojamai kampanijai.
- Pradėkite ruoštis jau nuo lapkričio pradžios – investuokite daugiau į šaltos auditorijos srautus ir kurkite ryšį su potencialiais klientais. Tai užtikrins, kad per Juodąjį penktadienį galėtumėte pilnai išnaudoti visas galimybes ir maksimizuoti pardavimus.
- Artėjant visų laukiamiausiai dienai – laikas pradėti reklamos kampanijas, kurios sužadintų smalsumą ir pritrauktų vartotojus, ieškančius geriausių pasiūlymų. Įtraukite išskirtinius ankstyvus (angl. early bird) pasiūlymus, kviesdami prisijungti prie naujienlaiškių prenumeratorių sąrašo ir galimybės pirmiesiems gauti riboto laiko nuolaidas. Tokiu būdu ne tik išsiskirsite iš konkurentų, bet ir subursite auditoriją, kuri nekantriai lauks Juodojo penktadienio pasiūlymų.
Ką daryti per Juodąjį penktadienį?
- Per Juodojo penktadienio savaitę aktyviai reklamuokite geriausius pasiūlymus, pritaikydami kampanijas žinomoms ir geriausiai veikiančioms auditorijoms bei pasitelkdami retargeting strategijas. Suteikite vertę, akcentuodami aiškius pasiūlymus ir nuolaidas. Rekomenduojama nepabijoti ir pasitelkti skubotumo faktorių, rašant: „Riboto leidimo prekė“, „Riboto laiko pasiūlymas“, „Prekių sparčiai mažėja“, „Paskutinė galimybė įsigyti“ ir pan. Be abejo, svarbu įtraukti į pardavimus orientuotus CTA, tokius kaip: „Apsipirkite dabar“, „Įsigykite čia“ ir t.t.
- Pati reikšmingiausia rolė per Juodąjį penktadienį atitenka vizualams. Galite naudoti įvairius pateikimo formatus, tačiau rekomenduojama paminėti visiems gerai žinomą frazę – „Black Friday“. Rodant produktus, naudokite paryškintą tekstą ir akį traukiančias spalvas, kad atkreiptumėte dėmesį į procentinę nuolaidą arba sutaupytą pinigų sumą. Svarbu sukurti patrauklų ir informatyvų vizualinį turinį, kuris paskatins vartotojus veikti.
Ar žinojote? Per Juodąjį penktadienį reklamos kainos šokteli į viršų dėl intensyviai išaugusio reklamos kiekio. Didesnio reklamos biudžeto pareikalauja Facebook eteryje suaktyvėjęs prekių ir pasiūlymų skaičius šiuo konkurencingu laikotarpiu.
Influencerių galia su Meta
Populiariame kanale Meta nesunku paskatinti greitą reakciją į riboto laiko pasiūlymus, turint stiprų ryšį su vartotojais. Čia įtaigi komunikacija pritraukia dėmesį bei padeda potencialius pirkėjus paversti klientais.
- Geriausia pardavimo taktika Instagram platformoje yra influencerių rinkodara. Informavimas apie karščiausias nuolaidas veikia puikiai pasirinkus jūsų nišai tinkamiausią nuomonės formuotoją. Koks turėtų būti kabliukas? Pasitelkite skubos jausmo taktiką. Aiškiai nurodykite pasiūlymo galiojimo laiką, pridėkite aktyvias nuorodas, kurios nukreiptų į pirkimo puslapį. Būkite kūrybiški – pasiūlymai gali būti iškomunikuoti per story, įrašus ar video formatą Reels.
TikTok – dėmesys per kelias sekundes
Tokia dinamiška ir žaisminga platforma kaip TikTok yra ne ką mažiau naudinga Juodojo penktadienio akcijoms. Unikalūs video leidžia kurti įtraukiančią bei įdomią reklamą, kuri skatina vartotojus reaguoti ir pasinaudoti išskirtiniais pasiūlymais.
- TikTok rinkitės kūrėjų turinį (UGC). TikTok – tai platforma, kurioje autentiškumas svarbiausia. Skatinkite turinio kūrimą su jūsų produktais, informuojant apie išskirtinius Juodojo penktadienio pasiūlymus. Vartotojams patraukliausi video yra tie, kurie pasižymi žaismingumu, estetiniais sprendimais bei aiškiu pasiūlymu. Per Black Friday žmonės ieško ne tik produktų, bet ir pramogos, tad svarbu jog turinys būtų įtraukiantis.
Kibernetinio pirmadienio ypatumai
Praūžus Juodajam penktadieniui estafetę perima Kibernetinis pirmadienis (angl. Cyber Monday). Šias kampanijas turėtų sudaryti išskirtiniai pasiūlymai, kurie pratęstų gerų nuolaidų pulsą. Rekomenduojama siūlyti riboto laiko akcijas su aiškiai iškomunikuota vertė, kuri skiriasi nuo Juodojo penktadienio nuolaidų. Svarbu atkreipti dėmesį į personalizaciją – segmentuoti auditoriją ir parinkti produktus, kurie atitinka vartotojų elgseną bei interesus. Pasiūlymai turėtų būti aiškūs ir paprasti, ypatingai orientuoti į pirkėjus per išmaniuosius įrenginius, kadangi šios dienos pirkimai vis dažniau vyksta naudojantis mobiliaisiais.
Norisi daugiau? Sužinokite visas detales apie Juodajį penktadienį – ekspertiškumo semkitės iš mūsų kasmetinių Juodojo penktadienio straipsnių: apie privalumus žingsnius, efektyvias idėjas bei pasiruošimą.
Black Friday kampanijos nėra universalus sėkmės receptas. Svarbiausia klientams suteikti vertę ir kurti išskirtinę patirtį kasdien, o ne tiesiog dalyvauti nuolaidų šurmulyje. Susisiekite su mumis ir kartu sukursime sėkmingą strategiją, kuri atneš norimų rezultatų!