Strategų patarimai Black Friday reklamai

Praeitame straipsnyje aptarėme socialinių tinklų reklamą per intensyvų Juodojo penktadienio laikotarpį. Šįkart eterį dedikuojame Google reklamai, naujienlaiškiams ir tinklapiui. Atrinkome veikiančias ir specialistų patvirtintas reklamos bei įvaizdžio praktikas. Kaip visa tai turėtų atrodyti, kad generuotų pardavimus?

Šlovė Google reklamai!

Juodasis penktadienis – tai metas, kai tinkamai sukonfigūruotos Google kampanijos gali ženkliai padidinti paspaudimų rodiklius ir konversijas. Štai keli naudingi plėtinių patarimai:

  • Promotion Assets. Naudodami šį plėtinį lengvai įtraukite nuolaidas į savo reklamą. Patartina paminėti „Black Friday“ ir nurodyti nuolaidos dydį (procentais arba konkrečią sumą). Ši informacija bus aiškiai matoma po jūsų reklama ir padės pritraukti daugiau dėmesio. Taip pat nuspręskite, kada šis pasiūlymas bus rodomas – tik tam tikromis dienomis ar valandomis.
  • Price Assets. Aiškiai nurodykite kainas, kad klientai galėtų greičiau priimti sprendimą.
  • Sitelinks. Nukreipkite vartotojus į konkrečius produktus ar iškirtinai Juodajam penktadieniui sukurtą polapį su specialiais pasiūlymais.
  • Callout Assets. Naudokite frazes iki 25 simbolių. Jos gali skambėti taip: „Tik dabar“ ar „Riboto laiko pasiūlymas“, sukuriant skubos jausmą.

Kuo anksčiau pradėsite, tuo, tikėtina, geresnių rezultatų pavyks pasiekti. Integruodami šiuos elementus į savo kampanijas, ne tik padidinsite srautą, bet ir skatinsite klientų lojalumą, kurdami galimybes ilgalaikiam ryšiui su vartotojais.

Senas geras draugas naujienlaiškis

Prieš Juodąjį penktadienį reikšminga patikrinti, ar visos naujienlaiškio integracijos veikia tinkamai. Ar viskas teisinga? Ar nieko netrūksta? Tiesa, sustoti nereikia – ir toliau siųskite naujienlaiškius apie produktus bei naujienas. Pasiruošimas iš anksto turi savų privalumų. Vienas jų yra progresyvus naujų prenumeratorių auginimas, naudojant Facebook reklamą, iššokančias reklamjuostes tinklapyje ar pan. Pasiruošimas išpardavimui prasideda jau dabar!

  • Kurdami naujienlaiškį aiškiai suformuluokite temą, kad ji būtų patraukli ir trumpa – rekomenduojama iki 7 simbolių su būtina „Black Friday“ fraze. 
  • Naujausiais duomenimis, paveikiausi naujienlaiškiai būna iki 480 žodžių ir su 2-3 kvietimo veikti (CTA) mygtukais. Produktų padauginti irgi nereiktų. 6 vaizduojamos prekės rodo gerą praktiką, o jei norite sutelkti dėmesį labiau, tinka naudoti ir tik 3. 
  • Laukiamiausia dalis – pasiūlymai. Ko gero, nustebsite, tačiau 10–25 proc. nuolaidos yra itin patrauklios! Nuolaidos, didesnės negu 50 proc., vartotojams verčiau kelia abejonių negu skatina įsigyti. Šalia pagrindinio pasiūlymo būtinai įtraukite laikotarpį iki kurio vyksta nuolaida.
  • Esant galimybei, apsvarstykite papildomas vertes. Tai galėtų būti nemokamas pristatymas, dovanos ar didesnės nuolaidos, įsigijus daugiau produktų – papildoma priežastis naujienlaiškio prenumeratoriams pasinaudoti jūsų pasiūlymais. 

Visi keliai veda į tinklapį

El. svetainė per Juodąjį penktadienį tampa traukos objektu. Tam, kad pirkėjų patirtis būtų kuo malonesnė, verta apsvarstyti keletą svarbių detalių. Paprastas sprendimas, kaip skaičiuoklė, rodanti laiką iki išpardavimo, gali sukurti laukimo įspūdį, o atėjus lemtingai Juodojo penktadienio datai skaičiuoklės laikas galėtų skatinti nedelsti ir įsigyti prekes iki pasiūlymų pabaigos. 

Banneriai ir viršutinė juosta – tai vietos, kur galite subtiliai priminti apie nuolaidas, tačiau nepersistenkite su judančiais elementais. Paprastesnis dizainas ne tik atrodo estetiškiau, bet ir leidžia tinklapiui veikti greitai, nedina jo apkrovos. Į tinklapį tvarkos įneš juodos ir baltos spalvų derinys, tinkantis išpardavimo temai.

Juodojo penktadienio paslaptis atskleidžiame kiekvienais metais! Gaukite ankstesnių vertingų įžvalgų apie strateginius žingsnius, efektyvias idėjas ir tinkamą pasiruošimą.

Nepamirškite, kad Juodojo penktadienio kampanijos turi būti išskirtinės. Verslui šiuo laikotarpiu geriau suteikti klientams vertę ir sukurti unikalią patirtį, o ne pasiduoti bandos jausmui. Bendraukime ir kartu įgyvendinkime strategiją, kuri pasieks jūsų pardavimų tikslus!