TikTok 2024 metų reklamos čempionas
Kasdien girdime aktualijas apie socialinius tinklus, tačiau ar žinote, kodėl būtent TikTok galime vadinti medijų reklamos čempionu? Jei esate verslo savininkas arba domitės produkcijos ar paslaugų populiarinimu, šis straipsnis supažindins, kodėl šis kanalas turėtų tapti neatsiejama verslo strategijos dalimi. Įdomūs skaičiai, aktualūs faktai ir vertė – visa tai padės suprasti, kaip efektyviai panaudoti šią platformą.
Vartotojai neatitraukia akių nuo TikTok
TikTok šiuo metu yra viena sparčiausiai augančių bei populiariausių socialinių platformų pasaulyje. Naujausia „Kantar“ tyrimo ataskaita rodo, kad 2024-aisiais ji užima pirmąją vietą pagal reklamos efektyvumą, pranokstant kitus populiariausius socialinius tinklus. Be to, vien Lietuvoje vartotojų bazė perkopė daugiau nei 1,2 milijoną žmonių, kurie vidutiniškai šiame kanale praleidžia apie 50–60 minučių per dieną naršydami ar kurdami turinį.
„Kantar“ 2023 m. duomenimis, TikTok kasdien naudojasi 18 proc. Lietuvos gyventojų, o vidutiniškai čia praleidžiamas laikas siekia net 95 minutes per dieną – nepalyginamai daugiau nei bet kuriame kitame soc. tinkle. Tai reiškia, kad beveik kas penktas vartotojas gali tapti jūsų auditorija. Ar dar kyla abejonių, kodėl jūsų prekės ženklui verta čia būti?
TikTok – inovacijų lyderis
Platforma ne tik užkariauja auditoriją savo pramoginiu turiniu, bet ir skatina vartotojų kūrybiškumą. Daugiau nei 66 proc. rinkodaros specialistų planuoja didinti savo TikTok reklamos biudžetus, o tai rodo, kad ši kanalas jau dabar yra svarbi reklamos strategijos dalis.
TikTok turinys patraukia dėmesį ir lengvai pasiekia vartotojų širdis. Nuo maisto ir gėrimų iki grožio bei mados – prekės ženklai šioje medijoje gali būti žaismingi bei inovatyvūs. Tai galimybė kurti autentišką ryšį su vartotojais, kas yra itin svarbu šiuolaikinėje rinkodaroje.
Kokia ateities prognozė?
TikTok ne tik dabar užima reklamos lyderės pozicijas, bet ir ateityje žada išlikti inovacijų priešakyje. 2025-aisiais prognozuojama, kad platforma taps dar svarbesne reklamos dalimi, pritraukdama naujas auditorijas ir suteikdama prekės ženklams galimybę išsiskirti iš minios.
Visi keliai veda į TikTok
Šiandien tai vieta, kur galite išlaisvinti savo idėjas ir paversti jas realiais rezultatais. Reklamos kampanijos čia yra ne tik pastebimos, bet ir palieka ilgalaikį įspūdį. Prekės ženklai gali sėkmingai „šokti“ į naujausias reklamos tendencijas bei demonstruoti savo autentiškumą.
Šis kanalas – ir jūsų verslui! OneClick kūrybiški ir veržlūs specialistai padės jums išnaudoti TikTok potencialą.