Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Efektyvius ir didelius pardavimus generuojantys reklamos įrankiai yra visiškai nemokami! Apie juos vis dar daugelis nieko nežino arba nesupranta, kaip jais pasinaudoti.
Skaityti daugiauInstagram paleido testą – kai kurie programėlės vartotojai savo verslo paskyroje jau gali matyti naująjį Shop skirtuką.
Skaityti daugiauReaguodama į COVID-19 krizę, Google įsipareigojo padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms šiuo sudėtingu laikotarpiu dviem pagrindiniais būdais.
Skaityti daugiauSkiltyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.
Skaityti daugiauDabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.
Skaityti daugiauCustom audiences – tai labai apibrėžtos žmonių grupės, kurios jau turi ryšių su Jūsų verslo Facebook puslapiu (Fan page), tinklalapiu ar yra sąveikavusios kitaip.
Skaityti daugiauGoogle aukcionas – vienas reikšmingesnių procesų, vykstantis kaskart, kai Google vykdoma paieška su tam tikrais raktiniais žodžiais.
Skaityti daugiauTam, kad Jūsų darbas socialinėse medijose atneštų rezultatų, būtina žinoti apie keletą svarbiausių įrankių, galinčių palengvinti darbą, atnešti dar geresnių rezultatų.
Skaityti daugiauIki Naujųjų liko vos saujelė dienų, todėl mūsų komanda skuba pasidalyti paskutiniąja kitų metų tendencijų porcija – Instagram “madų” prognozėmis.
Skaityti daugiauJau pristatėme pirmąją 2020 m. tendencijų dalį – Google Ads reklamos prognozes. Tęsiame dalijimąsi kitų metų tendencijomis ir pristatome Facebook prognozes.
Skaityti daugiauGalima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad pristatome artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.
Skaityti daugiauPristatome Jums dar 5 kainų siūlymo pasirinktis bei jų teigiamas ir neigiamas savybes.
Skaityti daugiauŠiandien dalijamės pirmomis 5 prieinamomis kainų siūlymo pasirinktimis bei jų pliusas ir minusais.
Skaityti daugiauKad Jums būtų dar lengviau suprasti Google Analytics pateikiamų ataskaitų pobūdį ir funkcijas, dalijamės svarbiausia informacija apie jų tipus ir paskirtis.
Skaityti daugiauPastebime, jog daliai verslo atstovų kyla keblumų norint gauti klientų atsiliepimų. Dalijamės keletu paprastų, bet naudingų patarimų, kaip tai pasiekti lengviau.
Skaityti daugiauGoogle Ads šalina vidutinę Jūsų skelbimo rodymo poziciją. Ją pakeitė skelbimo parodymų viršuje ir pačiame viršuje procentinės metrikos.
Skaityti daugiauApie kalėdinę komunikaciją verslo atstovams dera susimąstyti jau rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais, o idealiausia, kad spalį jau turėtumėte visą šventinės komunikacijos planą.
Skaityti daugiauTikrinimo klaidos atsiranda tuomet, kada paieškos sistema bando pasiekti internetinę svetainę, tačiau dėl tam tikrų priežasčių jai to nepavyksta padaryti.
Skaityti daugiauGoogle Search Console yra Google teikiama nemokama paslauga, padedanti stebėti, prižiūrėti ir šalinti nepageidautinius trikdžius iš Jūsų svetainės Google paieškos rezultatuose.
Skaityti daugiauVerslui organiškai pasiekti tikslines auditorijas Facebook tampa vis sudėtingiau. Pristatome keletą paprastų metodų, kuriais naudodamiesi taip pat galite būti matomi Facebook.
Skaityti daugiau