Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Mažiau su Google reklama dirbantys gali šiek tiek pasimesti, nes yra trys skirtingi raktinių žodžių atitikties tipai, iš kurių kiekvienas veikia skirtingai.
Skaityti daugiauApple paskelbti operacinės sistemos iOS 14 pakeitimai labai reikšmingai palies Facebook Ads reklamų kampanijų kūrimą!
Skaityti daugiauSkaitydami patys pamatysite, kiek daug nufilmuotas įrašas turi įtakos reklamoje ir kaip jis dažnu atveju laimi prieš įprastą įrašą su paveikslėliu.
Skaityti daugiauAtžingsniuoja naujieji metai ir kartu su jais atžingsniuoja ir naujos Facebook platformos tendencijos! Galimybių tiek daug, kad jų neišnaudoti būtų labai neprotinga.
Skaityti daugiauBlogiausias scenarijus, kurį galite sukurti – tai pasilikti namų darbus paskutinei nakčiai ir vėliau gailėtis, kad pardavimų rodikliai nepajudėjo iš vietos.
Skaityti daugiauŠis įrankis, be kurio tikriausiai nebūtų įmanoma taip efektyviai pasiekti pardavimų internete rezultatų, evoliucionavo dėka sąjungos su dirbtiniu intelektu!
Skaityti daugiauTai – kompiuterinės sistemos ir žmogaus draugija. Tai Facebook Ads learning phase! Kuri nuolat analizuoja ir mokosi apie tai, kaip geriausiai rodyti jūsų reklamą.
Skaityti daugiauTai yra ta diena metuose, kai verslininkų pardavimų ir pajamų rodikliai žaibiškai šoka į aukštumas. Lygiai toks pat likimas gali laukti ir jūsų įmonės šiais metais!
Skaityti daugiauCreator Studio vienoje vietoje suteikia visą reikalingą informaciją apie verslo paskyrą ir nurodo, kokiu keliu reikia pasukti toliau!
Skaityti daugiauEfektyvius ir didelius pardavimus generuojantys reklamos įrankiai yra visiškai nemokami! Apie juos vis dar daugelis nieko nežino arba nesupranta, kaip jais pasinaudoti.
Skaityti daugiauInstagram paleido testą – kai kurie programėlės vartotojai savo verslo paskyroje jau gali matyti naująjį Shop skirtuką.
Skaityti daugiauReaguodama į COVID-19 krizę, Google įsipareigojo padėti mažoms ir vidutinėms įmonėms šiuo sudėtingu laikotarpiu dviem pagrindiniais būdais.
Skaityti daugiauSkiltyje pateikiamas optimizavimo balas, kuris parodo, kaip gerai jūsų „Google Ads“ paskyra nustatyta. Kuo aukštesnis balas, tuo mažiau rekomendacijų turi „Google“.
Skaityti daugiauDabar turėtumėte atlikti keletą žingsnių, kad užtikrintumėte, jog jūsų klientai gaus visus reikiamus atsakymus, kai ieškos jūsų internete.
Skaityti daugiauCustom audiences – tai labai apibrėžtos žmonių grupės, kurios jau turi ryšių su Jūsų verslo Facebook puslapiu (Fan page), tinklalapiu ar yra sąveikavusios kitaip.
Skaityti daugiauGoogle aukcionas – vienas reikšmingesnių procesų, vykstantis kaskart, kai Google vykdoma paieška su tam tikrais raktiniais žodžiais.
Skaityti daugiauTam, kad Jūsų darbas socialinėse medijose atneštų rezultatų, būtina žinoti apie keletą svarbiausių įrankių, galinčių palengvinti darbą, atnešti dar geresnių rezultatų.
Skaityti daugiauIki Naujųjų liko vos saujelė dienų, todėl mūsų komanda skuba pasidalyti paskutiniąja kitų metų tendencijų porcija – Instagram “madų” prognozėmis.
Skaityti daugiauJau pristatėme pirmąją 2020 m. tendencijų dalį – Google Ads reklamos prognozes. Tęsiame dalijimąsi kitų metų tendencijomis ir pristatome Facebook prognozes.
Skaityti daugiauGalima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad pristatome artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.
Skaityti daugiau