Naujas Instagram skirtukas, kuris padidins pardavimus
Šių metų liepos mėnesį Instagram paleido testą – kai kurie programėlės vartotojai savo verslo paskyroje jau gali matyti naująjį Shop skirtuką, kuris pakeitė Activity skirtuką, žymimą širdelės ikonėle.
Vietoje širdelės – pirkinių krepšelio ikona
Pasikeitimą kol kas gali matyti ne visi Instagram vartotojai, o tik tie, kurie buvo atsitiktinai atrinkti šiam visuotiniam testui. Tradicinę širdelės ikonėlę, kurią buvo galima matyti apačioje, navigacijos juostoje, pakeitė kita ikona – pirkinių krepšelis. Paspaudę ženkliuką vartotojai nukeliami į Instagram Shop parduotuvę, kuri buvo sukurta ir pristatyta dar šių metų gegužės mėnesį.
Anksčiau funkcija buvo prieinama tik JAV vartotojams, tačiau dabar ja galės pasinaudoti programėlės vartotojai visame pasaulyje. Naujoji apsipirkimo skiltis – tai vieta, kurioje kiekvienas gali naršyti, žiūrėti ir pirkti produktus neišjungdamas Instagram programėlės. Prieš tai parduotuvę buvo galima matyti spustelėjus Explore skirtuką (padidinamo stiklo ikonėlę) – nedalyvaujantys teste vartotojai vis dar ją gali rasti toje pačioje vietoje.
Atnaujinta Instagram Shop versija
Naujoji virtualios parduotuvės versija, kurią visi verslo vartotojai galės pasiekti per Shop skirtuką, kiek skiriasi nuo versijos, prieinamos per Explore skirtuką. Šioje versijoje vartotojai matys ne visų, o tik tų prekių ženklų produktus, kuriuos jie seka Instagram.
Tai kiekvienam asmeniškai suformuotas naujienų srautas, sudarytas tik iš tų gamintojų produktų, kurie vartotojams yra įdomūs. Priešingai, senojoje versijoje produktai buvo atrenkami iš kur kas didesnio prekiautojų rato.
Senojoje versijoje produktus vartotojai gali filtruoti pagal grožio, drabužių ir aksesuarų, namams skirtų produktų, papuošalų, laikrodžių bei kelioninių prekių kategorijas. Kai kurie produktai gali būti perkami per Instagram programėlę, o kiti iš oficialaus prekių ženklo internetinio puslapio.
Koks tikslas testuoti du skirtingus būdus naudotis Shop funkcija? Instagram atstovai teigia, kad tokiu būdu jie bando nustatyti geriausią ir patogiausią funkcijos versiją, kuri bus prieinama visiems pasaulio vartotojams ateityje.
Kur dingo Activity skirtukas – širdelės ikona?
Instagram nori nuraminti savo gerbėjus ir teigia, kad širdelės ikona iš programėlės neišnyks. Ji šiuo metu gali būti randama, tačiau kitoje vietoje – dešinės pusės viršuje, šalia pranešimų ikonos. Šis pokytis daromas todėl, kad daugiau vartotojų pasinaudotų Shop funkcija.
Tai svarbu ir verslo atstovams. Bet kokio verslo savininkai gali puikiai išnaudoti šį skirtuką visiškai nemokamai – kelti Instagram savo produktus ir pasiekti didelę žmonių auditoriją. Lietuvoje įsikūrusiems verslams pakanka turėti verslo Instagram paskyrą ir produktų katalogą.
Svarbu: Instagram paskyra turėtų būti sujungta su Facebook verslo paskyra. Sujungus šias paskyras, per Instagram programėlę galima naudoti Facebook Catalog Manager katalogą, kuriame esantys produktai gali būti rodomi ir Instagram produktų kataloge.
Instagram stengiasi padidinti Shop funkcijos naudojimą, o verslui tai reiškia dar didesnes galimybes savo produktus parodyti platesnei auditorijai.
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!