Geros kelionės! Arba socialinių tinklų valdymas su Creator Studio

Man labai patinka keliauti! Ypač po Lietuvos apylinkes – turime tiek daug gražių nacionalinių parkų, ežerų, pažintinių takų. Galite laikyti mane senamadiška, tačiau mėgstu vartyti popierinius žemėlapius ir Lietuvos apylinkių bukletėlius. Juose randu tiek man reikalingus maršrutus, tiek faktus apie tuose maršrutuose stūksančius piliakalnius bei kitus lankytinus objektus. Man kelionė sėkminga, kai jos galutinį tikslą pasiekiu greitai ir patogiai, o vaizdas pranoksta vaizduotę!

 

Tai visai kaip Facebook įrankis Creator Studio, kuris vienoje vietoje suteikia visą reikalingą informaciją apie verslo paskyros srautą, rezultatus, peržiūras ir dar daugiau bei nurodo, kokiu keliu reikia pasukti toliau, jog pasiektumėte dar geresnių savo verslo kelionės rezultatų socialinėje erdvėje! Kaip daugelis vis dar nežino apie kai kurias gražiausias Lietuvos lankytinas vietas, pastebėjau, kad lygiai taip pat kai kurie verslininkai nėra girdėję apie Creator Studio. 

 

Taigi, šiandienos įrašas kaip tik apie tai – mano sprendimas sėkmingai jūsų verslo kelionei socialiniuose tinkluose.

 

Kaip atsirado Creator Studio?

 

Pradėkime nuo pradžių. Facebook ir Instagram šiandien galima pavadinti bemaž svarbiausiais socialinių tinklų kanalais, nes remiantis 2019 metų duomenimis, net 55 proc. Lietuvos įmonių naudoja socialinius tinklus verslo tikslais. O tai yra daugiau nei pusė. Tačiau neretai įmonės susiduria su sunkumais, jiems turinio kūrimas keletui savo verslo paskyrų atrodo didžiulė painiava. Tai apsunkina reklamos ir turinio sklaidą, todėl Facebook nusprendė sukurti įrankį, kuris padėtų vienu metu administruoti abu savo socialinius tinklus – Creator Studio.

 

Įrankis buvo sukurtas ir dar dėl vienos priežasties – paskatinti verslą daugiau dalintis filmuota turinio medžiaga, kadangi video įrašai vartotojus prikausto prie ekrano ilgesniam laikui. O ką tai reiškia? Žinoma, didesnį reklamos uždarbį! Stebėtina, bet Creator Studio galimybės ir privalumai vis dar nežinomi daugeliui, nors pats įrankis egzistuoja jau ne vienerius metus.

 

Tiems, kurie nežino, kur jį rasti, tai galite padaryti nuėję į savo Facebook verslo paskyrą, tuomet pasirinkę Publishing tools –> Tools –> Creator Studio.

 

Ką galima daryti su šiuo įrankiu?

 

Kadangi Creator Studio galimybės išties plačios, privalumus išskirsime atskirais punktais ir kiekvieną jų paaiškinsime plačiau. Visų pirma, pradėkime nuo Facebook Creator Studio.

  • Greitas ir patogus skirtingų puslapių paskutinių įrašų stebėjimas. Skiltyje Home galite stebėti paskutinius įrašus, juodraščius, pranešimus, lankytojų aktyvumą. Taip pat galite kurti naujus įrašus, pradėti tiesioginę transliaciją. Matysite ir paskyrų statistiką – kiek minučių jūsų vaizdo įrašai buvo žiūrimi, koks sekėjų prieaugis ar nuokrytis.
  • Vienoje vietoje matysite visų įrašų išsamią informaciją. Skiltyje Content Library rasite absoliučiai visus savo įrašus – ir tuos, kurie jau paviešinti, ir juodraščius, ir vėliau suplanuotus. Paspauskite ant savo jau išėjusių įrašų ir sužinokite, koks buvo vartotojų įsitraukimo rodiklis. Paskyrų turinį galėsite išfiltruoti pagal raktažodžius, tipą, laikotarpį ir pan. Galite stebėti vienos paskyros įrašus arba visų iškart.
  • Galėsite sekti savo vaizdo įrašų žiūrimumą. Dar viena puiki Creator Studio skiltis yra Insights. Čia matysite daug informacijos apie savo video įrašų žiūrovus – kurie įrašai susilaukė didžiausio žiūrimumo ir buvo sėkmingiausi, kiek laiko žiūrovai praleido prie kiekvieno įrašo ir dar daugiau.
  • Visos žinutės ir komentarai vienoje vietoje! Tai puiki žinia, nes nebereikia perjunginėti skirtingų puslapių, kaip kad reikėjo Business Manager įrankyje. Creator Studio skiltis Inbox leidžia matyti Facebook ir Instagram socialinių tinklų žinutes visose turimose paskyrose, komentarus jose ir, žinoma, į viską atsakyti.

 

Instagram Creator Studio turi šiek tiek mažiau skilčių, tačiau jos parodo taip pat daug informacijos apie įrašus ir žiūrovus. Pasirinkę Instagram savo Creator Studio, jūs matysite:

 

  • Skiltis Content Library. Kaip ir Facebook, taip ir čia jūs matysite paskutinius įkeltus įrašus. Paspaudę ant jų sužinosite, kiek žmonių pasiekėte, kiek iš jų apsilankė jūsų profilyje ir pan.
  • Skiltis Insights. Šioje skiltyje rasite du skyrelius – Activity ir Audience. Pirmasis rodo, kokius veiksmus žmonės atliko žiūrėdami į jūsų profilį, kiek kartų įrašai buvo peržiūrėti, o antrojoje galite matyti jūsų žiūrovų amžių, lytį, kokiomis dienomis ir valandomis jie yra prisijungę, iš kokios šalies, miesto jie yra.

 

Jeigu pagrindinis jūsų tikslas – sutaupyti savo laiką ir administruoti visas paskyras efektyviai ir patogiai, Creator Studio taps geriausiu jūsų draugu! Nuolat stebėkite savo video turinio analizę abiejuose socialiniuose tinkluose, kelkite įrašus, atsakykite į žinutes ir komentarus. 

 

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

 

Be on digital with us!