Mūsų patirtis, įžvalgos, atradimai ir darbo užkulisiai
Jau pristatėme pirmąją 2020 m. tendencijų dalį – Google Ads reklamos prognozes. Tęsiame dalijimąsi kitų metų tendencijomis ir pristatome Facebook prognozes.
Skaityti daugiauGalima nė neabejoti, jog 2020-ieji taip pat pažers nemažai naujovių, tad pristatome artėjančių metų Google Ads reklamos tendencijas.
Skaityti daugiauPristatome Jums dar 5 kainų siūlymo pasirinktis bei jų teigiamas ir neigiamas savybes.
Skaityti daugiauŠiandien dalijamės pirmomis 5 prieinamomis kainų siūlymo pasirinktimis bei jų pliusas ir minusais.
Skaityti daugiauKad Jums būtų dar lengviau suprasti Google Analytics pateikiamų ataskaitų pobūdį ir funkcijas, dalijamės svarbiausia informacija apie jų tipus ir paskirtis.
Skaityti daugiauPastebime, jog daliai verslo atstovų kyla keblumų norint gauti klientų atsiliepimų. Dalijamės keletu paprastų, bet naudingų patarimų, kaip tai pasiekti lengviau.
Skaityti daugiauGoogle Ads šalina vidutinę Jūsų skelbimo rodymo poziciją. Ją pakeitė skelbimo parodymų viršuje ir pačiame viršuje procentinės metrikos.
Skaityti daugiauApie kalėdinę komunikaciją verslo atstovams dera susimąstyti jau rugpjūčio – rugsėjo mėnesiais, o idealiausia, kad spalį jau turėtumėte visą šventinės komunikacijos planą.
Skaityti daugiauTikrinimo klaidos atsiranda tuomet, kada paieškos sistema bando pasiekti internetinę svetainę, tačiau dėl tam tikrų priežasčių jai to nepavyksta padaryti.
Skaityti daugiauGoogle Search Console yra Google teikiama nemokama paslauga, padedanti stebėti, prižiūrėti ir šalinti nepageidautinius trikdžius iš Jūsų svetainės Google paieškos rezultatuose.
Skaityti daugiauVerslui organiškai pasiekti tikslines auditorijas Facebook tampa vis sudėtingiau. Pristatome keletą paprastų metodų, kuriais naudodamiesi taip pat galite būti matomi Facebook.
Skaityti daugiauKonversijos – be didesnių diskusijų yra vienas svarbiausių ir reikšmingiausių šiuolaikinio verslo sėkmės akcentų.
Skaityti daugiauTai – tarsi paieškos sistema visų reklamų (ads), esančių Facebook platformoje ir jos dukterinėse programėlėse (apps).
Skaityti daugiauYouTube, Instagram ir kitos didžiosios vaizdo įrašų skelbimų platformos tęsia investicijas į naujų produktų ir funkcijų diegimą.
Skaityti daugiauKas efektyviau – skelbti reklamą (Facebook Ads) ar iškelti įrašus (boost post)? Šie klausimai dažnam verslo atstovui sukelia nemenką stresą.
Skaityti daugiauTai – interaktyvūs skelbimai (Google Responsive Search), kuriuos galima apibūdinti kaip naują Google paieškos skelbimų formatą.
Skaityti daugiauIdealiu atveju, galima naudotis abiem tinklais tiek Facebook, tiek ir Instagram. Tačiau ką daryti, jeigu reklamai ir plėtrai socialiniuose tinkluose turite ribotą biudžetą?
Skaityti daugiauŠiandien OneClick.lt siūlo Jums susipažinti su antra pagal populiarumą paieškos superplanetos Google funkcija – RLSA arba paieškos remarketingu (remarketing).
Skaityti daugiauGyvename mobiliųjų telefonų eroje. Dabar jų galimybės – neribotos: vartotojai per mobiliuosius įrenginius gali dirbti, pramogauti, valdyti kitus įrenginius.
Skaityti daugiauKaip reklama evoliucionavo? Šiandien mes nusprendėme žvilgtelėti į istoriją ir Jums papasakoti, kaip prasidėjo reklamos era.
Skaityti daugiau