Keturi būdai kaip padidinti Google Ads konversijas

Konversijos – be didesnių diskusijų yra vienas svarbiausių ir reikšmingiausių šiuolaikinio verslo sėkmės akcentų. Vartotojų virtimas potencialiais klientais, jų veiksmai jūsų interneto svetainėse ir parduotuvės, reakcijos ir veiksmai skelbimuose ir kt. nusako, ar įgyvendinate visus išsikeltus tikslus – pritraukti didesnę auditoriją, sudominti kuo didesnę potencialių klientų dalį, padidinti pardavimus ar, galop, padidinti jūsų verslo pelną.

Tačiau ne visada visos priemonės ir įdėtas darbas veikia taip, kaip norėtųsi. Rodos, dirbate aktyviai, tačiau konversijų rodikliai liūdina ir netgi ima gąsdinti. Ką gi daryti? Ko gi imtis? Šiandien mes dalijamės keturiais nesudėtingais, tačiau jau tikrai pasiteisinusiais būdais, kaip galima padidinti konversijas. O kartu su jomis – ir jūsų pasitenkinimą verslo rezultatais.

#1. Atraskite ir sukurkite tinkamus raktinius žodžius

Tinkamo raktinių žodžių sąrašo suformavimas yra vienas kertinių dalykų, dažnai darančių “meškos paslaugą” konversijoms. Gali atrodyti, kad tokį sąrašą suformuoti nėra nieko sudėtingo, visgi nevisada pavyksta į jį įtraukti tik tuos žodžius, kurie yra reikalingiausi ir veikia geriausiai.

Kurdami raktinių žodžių sąrašą:

~ Mąstykite kaip klientai, kokius žodžius paieškos laukelyje vestų jie

Pavyzdys:
Pavyzdžiui, jei parduodate sportinę avalynę, galite pradėti nuo kelių pagrindinių kategorijų, kurias galėtų naudoti klientai, pvz., „vyriški sportiniai bateliai“. Taip pat galite pridėti „vyriški sportbačiai“ ir „vyriški teniso bateliai“, jei manote, kad jūsų produktas dažnai apibūdinamas tokiais terminais. Toliau plėskite sąrašą įtraukdami prekės ženklą ir produktų pavadinimus.

~ Pasirinkite specifinius, konkrečius žodžius konkretiems klientams

Pavyzdys:
Jei parduodate vyrišką sportinę avalynę, galite pasirinkti konkretesnius raktinius žodžius, pvz., nurodyti siūlomų batų tipą – „vyriški krepšinio batai“. Tada jūsų skelbimą būtų galima rodyti, pvz., kam nors ieškant šio tipo batų arba apsilankius su krepšiniu susijusioje svetainėje.

~ Naudokite ir bendrinius žodžius, kad pasiektume kuo didesnę auditoriją, tačiau venkite didelių abstrakcijų

Pavyzdys:
Jei esate didelės batų parduotuvės savininkas (-ė), galite pasirinkti bendrąjį raktinį žodį, pvz., „batai“. Tada jūsų skelbimą būtų galima rodyti, pvz., kam nors ieškant įvairių batų ar apsilankius svetainėse apie madą.

~ Atsargiai atrinkdami sugrupuokite tam tikrus raktinius žodžius skelbimų grupes

Pavyzdys:
Jei turite avalynės parduotuvę, galite sukurti 2 skelbimų grupes: vieną, skirtą bėgimo bateliams, o kitą – išeiginiams bateliams. Jūsų skelbimų grupė, skirta bėgimo bateliams, apims skelbimus su tokiais raktiniais žodžiais, kaip „bėgimo bateliai“ ir „sportiniai bėgimo bateliai“. Skelbimų grupė, skirta išeiginiams bateliams, apims tokius raktinius žodžius, kaip „išeiginiai bateliai“ ir „vakariniai bateliai“.

Tokiu būdu potencialūs klientai matys skelbimą apie išeiginius batelius, kai ieškos „išeiginių batelių“, o ne tada, kai ieškos „bėgimo batelių“.

~ Vienoje grupėje naudokite 5-20 raktinių žodžių, kurie būtų tiesiogiai susiję su grupės tema

~ Rinkitės žodžius, kurie būtų susiję su klientų peržiūrimomis svetainėmis ar programomis

Pavyzdys:
Jei skelbimų grupėje yra plačios atitikties raktinis žodis „teniso bateliai“, skelbimas tinkamas rodyti, kai kas nors ieškos to raktinio žodžio ar jo varianto, pvz., „teniso bateliai“, „pirkti teniso batelius“, „bėgimo bateliai“ ar „tenisui skirti sportbačiai“.

#2. Į raktinių žodžių sąrašą įtraukite neigiamus raktinius žodžius

Neigiamų raktinių žodžių vartojimas sukonkretina jūsų skelbimo rodymo kryptį, detalizuoja, kokioms paieškos užklausoms jį rodyti, o kokioms ne, paskatina didesnį paspaudimų ant jūsų skelbimo skaičių. Ir negatyvumo nereikia baimintis: tai raktiniai žodžiai, artimi jūsų raktiniams žodžiams, bet gali būti naudojami potencialių klientų, ieškančių kitų produktų. Pavyzdžiui, jeigu esate suvenyrų pardavėjas ir parduodate apdovanojimų taures, veikiausiai norėsite pridėti neigiamų raktinių žodžių paieškos terminų, tokių kaip „vyno taurės“ ir „gėrimų taurės“.

Naudodami neigiamus raktinius žodžius ir siekdami juos išskirti, pridėkite sinonimų, vienaskaitos arba daugiskaitos versijų, netaisyklingos rašybos žodžių ir kitų artimų variantų.

Taip pat, paieškos kampanijose naudokite plačios (numatytasis neigiamų raktinių žodžių tipas; skelbimas nebus rodomas, jei paiešką sudarys visi neigiamų raktinių žodžių terminai, net jei jie bus panaudoti kitokia tvarka, arba skelbimas vis tiek galės būti rodomas, jei paieškoje bus panaudoti tik kai kurie iš jūsų raktinių žodžių terminų),

tikslios (skelbimas nebus rodomas, jei paieškoje naudojami tikslūs raktinių žodžių terminai, tokia pačia tvarka ir be papildomų žodžių, arba skelbimas vis tiek galės būti rodomas, jei paieškoje naudojami raktinių žodžių terminai su papildomais žodžiais)

arba frazės atitikties (skelbimas nebus rodomas, jei paieškoje naudojami tikslūs raktinių žodžių terminai tokia pačia tvarka, taip pat skelbimas nebus rodomas, kol į paiešką bus įtraukti visi raktinių žodžių terminai tokia pačia tvarka) neigiamus raktinius žodžius.

#3. Skirkite dėmesio skelbimų pagerinimui

Kritiškai ir nuosekliai peržvelkite visus paieškos sistemoje rodomus Google Ads skelbimus. Juos kurdami remkitės tik prieš tai tinkamai sudarytu raktinių žodžių sąrašu. Būtinai kritiškai įvertinkite raginimą veikti (call-to-action) – ar jis tinkamai suformuotas, ar tikrai ragina potencialų klientą veikti?

Rašydami skelbimą būtinai patikrinkite, kokius skelbimus skelbia jūsų konkurentai. Atsižvelkite, ar jie naudoja kuo daugiau, ar kuo mažiau simbolių, kokius teigiamus / neigiamus raktinius žodžius naudoja, kaip atrodo jų raginimo veikti eilutės, kokiais simboliais, ženklais ar kitais būdais atskiria skelbimo eilutes.

Išanalizavę tai, kaip skelbimus pateikia konkurentai, išveskite savo būsimos sėkmės formulę – elkitės priešingai arba kitaip nei jie, skirkite laiko išgrynintam, tinkamam ir originaliam skelbimui sukurti.

#4. Optimizuokite savo reklamą

Siekiant padidinti konversijas ir jau atlikus svarbius žingsnius tiek renkantis raktinius žodžius, tiek tobulinant skelbimus, nereikia pamiršti ir optimizavimo galimybės. Google Ads siūlo keletą būdų, kaip galima analizuoti savo reklamos “pasirodymą” paieškos sistemoje ir pataisyti tas detales, kurios trukdo siekiant konversijų.

Naudokitės pagrindinių veiksmingumo rodiklių (KPIs – Key Performance Indicators) duomenimis, juos sistemingai sekite, analizuokite ir nedelsdami reaguokite, jeigu šie nesiekia jūsų tikslų ribų.

Naudodamiesi Google Ads, turite galimybę gauti ir Google Analytics pateikiamus duomenis. Šis įrankis už jus probleminių sričių neidentifikuoja, tačiau jo duomenys gali nurodyti, kur konversijos yra prarandamos, kaip lankomi jūsų internetiniai puslapiai, kaip reaguojama į skelbimus, darykite lyginamąją analizę. Sekite, kokie populiariausi puslapio paieškos raktažodžiai, paieškos terminai.

Atkreipkite dėmesį ir į kainą už paspaudimą. Čia taip pat įsiveskite balansą, kad netektų investuoti veltui ir negaunant pageidaujamo konversijų skaičiau dar prarasti ir reklamai skirtą biudžetą.

Vietoje išvadų

Norėdami padidinti konversijas, skirkite laiko jas sąlygojančių veiksnių analizei ir tobulinimui. Sudarykite kokybišką raktinių žodžių sąrašą, naudokite neigiamus raktažodžius, pagerinkite savo skelbimų tekstą, optimizuokite reklamos pateikimą. Tokiais keturiais žingsniais tikrai priartėsite prie gausesnio konversijų surinkimo ir didesnės sėkmės savo versle.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Mantas Kazlauskas