2022 m. Facebook reklamos tendencijos
Kaip kiekvienais metais sniegas iškrenta po švenčių, lempučių sezoną pradedam su „Vienas namuose“, o eglutę puošiam jau lapkričio mėnesį, lygiai taip pat negalime neapžvelgti Facebook reklamos tendencijų artėjantiems metams. Ar bus kažkas įspūdingai netikėto? Kvapą gniaužiančio? Tikriausiai ne. Bet net ir tokiu atveju, jeigu sukatės reklamos pasaulyje ir nenorite, kad jūsų auditorija pabėgtų pas konkurentus, privalote domėtis, skaityti, pasiruošti. O jeigu netyčia praleisite ką nors svarbaus?
Taigi, kaip ir kasmet, dalinamės socialinių tinklų ekspertų įžvalgomis – kokios gi tendencijos mūsų laukia 2022 m.?
Vartotojų sukurtas turinys
Kodėl kurti turinį patiems, kai tai puikiai (ir kartais net geriau už jus) gali padaryti jūsų pirkėjai? Naujas maudymosi kostiumėlis, akiniai ar tiesiog siurblys – ieškokite vartotojų, kurie deda nuotraukas, savo paskyrose palieka atsiliepimus apie jūsų prekės ženklą ir dalinkitės visa šia informacija savo socialinių tinklų paskyrose. Žinoma, prieš tai gaukite jų leidimą!
Taip ne tik jūs gaunate medžiagos savo komunikacijai, tačiau auditorijai taip pat labai smagu matyti jų pačių darytas nuotraukas mylimo prekės ženklo paskyrose. Be to, tai yra vienas iš geriausių būdų kurti unikalų, originalų turinį, kurio taip trokšta vartotojai.
Vaizdo įrašai
Šią tendenciją tikriausiai puikiai prisimenate iš praeitų metų. Taigi, ji niekur nedings, o tik bus vis labiau pastebima Facebook platformoje. Ar žinojote, kad 17% viso turinio šiame tinkle sudaro būtent vaizdo įrašai? Stebint šio skaičiaus augimą per paskutinius keletą metų, nelieka abejonių, jog vaizdo įrašų peržiūros tik augs ir toliau.
Sekdami tendencijas, mes patys kuriame nemažai vaizdo įrašų savo klientams. Galime patikinti, jog rezultatai akivaizdūs. Pavyzdžiui, pasileidę Facebook Ads reklaminę kampaniją su 1 statiniu vizualu ir vaizdo įrašu, dažniausiai pamatome didelį skirtumą – video vizualas beveik visais atvejais veikia geriau. Vartotojai nori judesio! Padarykite, kad jie jį ir gautų.
Facebook Stories
Daugelis ekspertų mini Facebook Stories kaip vieną iš 2022 metų tendencijų. Instagram, Snapchat stories veikia tikrai puikiai, tad kodėl nepradėjus jų kurti ir Facebook’e? Kuo vaizdo įrašai skiriasi nuo stories klausiate jūs? Atsakome – nors iš esmės praktika ta pati, tačiau vaizdo įrašo kūrimui reikalingos specialios video programėlės ar kita kompiuterinė įranga, o tuo tarpu Stories sukurti gali bet kas. Ši funkcija nereikalauja ilgo editinimo, parenkate paveiksliuką, uždedate emoji, parašote ir iškart skelbiate. Jokio išankstinio pasiruošimo – greita ir patogu.
Dėl šių savo puikių savybių, Stories yra pamėgtos tiek Facebook auditorijos, tiek ir daugelio prekės ženklų. Prisijunkite su savo Stories prie jų ir jūs!
Chatbots
Ar savo Facebook verslo paskyroje naudojate Messenger Chatbots? Tikriausiai ne, jeigu girdite apie juos pirmą kartą, o jeigu naudojate – sveikiname, esate naujoviškas ir modernus Facebook paskyros savininkas! Su šia funkcija verta susipažinti iš arčiau, kadangi tai sparčiai auganti tendencija Facebook platformoje.
Messenger Chatbot leidžia automatizuoti pirmąjį kontaktą su potencialiu klientu Messenger programėlėje. Pavyzdžiui, jūsų vartotojui parašius jums privačia žinute, Messenger tą pačią akimirką pasisveikina su vartotoju, kreipiasi į jį asmeniškai naudodamas vardą, nurodo kontaktus ar bet kokią kitą informaciją, kurią jūs paruošiate patys.
Šios messenger funkcijos nustatymuose taip pat galite surašyti dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos gaunate iš vartotojų, ir pateikti tinkamus atsakymus. Vartotojui parašius jums asmeninę žinutę, šis galės paspausti ant jam rūpimo klausimo ir iškart gauti atsakymą. Tai gali pagreitinti komunikaciją, sutaupyti jūsų ir jūsų potencialių pirkėjų laiką.
Facebook Live
Jeigu gerai prisimenate praeitų metų tendencijas, apie Facebook Live kalbėjome ir 2021 m. Vis dėlto, šis įrankis auga toliau ir neabejotinai augs ir 2022 m. Facebook Live transliacijos ypač naudingos verslams, kurie yra maži ir neturi didelio reklamos biudžeto. Gyvas transliavimas didina prekės ženklo atpažįstamumą ir neabejotinai – pardavimus.
Kaip šis įrankis gali nustoti tapti tendencija, kai Facebook vartotojai žiūri 100 milijonų vaizdo įrašų per dieną! Facebook statistika taip pat rodo, jog tiesioginės Facebook transliacijos, kurių metu reklamuojami produktai/paslaugos, sulaukia net 178% didesnio vartotojų įsitraukimo, lyginant su įprasto įrašo įsitraukimu. Gal metas išmėginti?
Tiek tendencijų artėjančiais 2022 metais norėjome jums pristatyti. Akivaizdu, jog vaizdo įrašai ir toliau laimi prieš bet kokį statinį vizualą, o galimybių nedideliems verslams pasiekti didelę auditoriją vis daugiau. Sukasi galva nuo visų įrankių, kuriuos gali naudoti Facebook platformoje? Galbūt tuomet laikas mums pasikalbėti – palikus savo paskyrą profesionalų rankose sukti galvos nebereikia!
Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!
Be ON digital with us!