Kas laukia Instagram 2022-aisiais?

Ar žinojote, kad Instagram pradėjo veikti 2010-aisiais metais? Neįtikėtina, kaip per dešimtmetį šis socialinis tinklas tiesiogine to žodžio prasme „sprogo“ ir tapo vienas iš didžiausių socialinės medijos kanalų visame pasaulyje! Visi kuria Reels, kelia nuotraukas, tiesiogiai transliuoja pokalbius, diskusijas įvairiomis temomis… Instagram tinkle veiksmas vyksta nuolat!

Nenorite būti palikti „už borto“, kol kiti sėkmingai didina savo prekės ženklo žinomumą šiame socialiniame tinkle? Nerkime į 2022-uosius metus ir pažiūrėkime, kaip galite išnaudoti Instagram savo naudai.

Ar nuomonės formuotojai pasiliks ir 2022-aisiais?

Rodos, kad nuomonės formuotojai – vadinami influenceriai – jau gerus keletą metų išlieka Olimpo viršūnėje pagal reklamomis sėkmingai pasiektų vartotojų skaičių. Patvirtiname – tai nepasikeis ir ateinančiais metais dėl vienos paprastos priežasties. Pasak Bluewavesdigital.com, didžiausias įsitraukimas yra pasiekiamas būtent Instagram tinkle, palyginus jį su bet kokia kita socialinės medijos platforma.

SproutSocial atlikto tyrimo duomenimis, Instagram tinkle aktyviai reklamuojančių nuomonės formuotojų pasiekiamas įsitraukimo rodiklis vidutiniškai siekia 1,6%, kai tuo tarpu Facebook vidutinis įsitraukimo rodiklis tėra 0,09%. Jeigu dar niekada nesate bendradarbiavę su nuomonės formuotojais, labai rekomenduojame pradėti tai daryti jau dabar! Mūsų klientų patirtis rodo, jog tai sėkmingas ir efektyvus reklamos kanalas, generuojantis puikius rezultatus.

Trumpi vaizdo įrašai – Reels – pavergė milijonus širdžių

Ar pastebėjote, kaip Instagram Stories karaliavo 2021-aisiais metais? Karantinas užkaitino žmonių Instagram profilius – vieni ieškojo užuovėjos pasiguosti, kiti pramogavo, treti kūrė pramogą kitiems. Dabar nuo Stories kūrimo pamažu pereinama prie Reels funkcijos. Vis daugiau žmonių kolekcionuoja trumpus vaizdo įrašus, kurie puikuojasi jų profiliuose. Ypač populiarūs gyvūnų, mados, kelionių Reels vaizdo įrašai.

Kaip galite išnaudoti Reels savo prekės ženklui? Kurkite mokomąjį turinį, demonstruokite savo produktus ir paslaugas, tiesiog būkite k ū r y b i n g i. Pramogaukite patys ir kurkite pramogas savo auditorijai!

Daugiau atvirumo ir nuoširdumo – mažiau blizgučių ir netikrų šypsenų

Autentiškas, atviras turinys įgavo populiarumą jau ir šiais metais, tačiau kitąmet ši tendencija bus dar labiau pastebima. Vis daugiau žinomų žmonių Instagram tinkle nebijo garsiai kalbėti apie mažą savivertę, nepasitikėjimą savimi, vienatvę. Įrašai, kurie yra mažiau tobuli, mažiau „apšlifuoti“ ir nuoširdūs dažniausiai susilaukia šimtų komentarų bei reakcijų.

Tą pačią tendenciją matome ir verslo paskyrose. Verslai, kurie dalinosi sunkumais užklupusios pandemijos metu arba prekės ženklai, kurie kalbėjo apie psichologinę sveikatą, kūno pozityvumą ir panašias temas – visi jie sulaukė palaikymo, reakcijų. Akivaizdu, kad tokių verslų ryšys su auditorija yra stipresnis, artimesnis nei tų, kurie ir toliau tuščiai kalba apie produktus, paslaugas, be krėslelio jausmų ir opių temų gvildenimo.

Laimi istorijos, o ne produktų reklama

Jau keletą metų galima pastebėti, kad vis daugiau prekinių ženklų daro netiesioginę reklamą – jie kuria istorijas vaizdo įrašų pagalba. Stebime ir matome, kad tai veikia kur kas geriau nei įprasta produkto reklama. Istorijos įtraukia, verčia susimąstyti, prajuokina, nuliūdina – jos kelia emocijas. Neabejojame, kad 2022-aisiais metais Instagram tinkle matysime dar daugiau istorijų, todėl raginame jas kurti ir jus!

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!