Kodėl svarbu turėti socialinių tinklų strategiją?

Ar ir jums teko pastebėti socialinių tinklų paskyrų, kuriose įrašai keliami nereguliariai, su dideliais tarpais arba kuriam laikui visai nėra komunikacijos? Ar sekate tokias paskyras? Neabejojame, kad atsakymas – ne. Tai viena iš priežasčių, kodėl reikia turėti savo prekės ženklo socialinių tinklų strategiją. Daugiau priežasčių apžvelgiame toliau šiame tinklaraščio įraše. Pradėkim!

1. Tai suteikia vientisumo

Vientisa komunikacija atrodo reprezentatyviai, profesionaliai, todėl išlaikomas ir geras jūsų prekės ženklo įvaizdis. Socialinių tinklų strategija padeda išlaikyti tą vientisumą, ypač atvejais, kuomet prie jūsų paskyros dirba daugiau nei vienas žmogus – turėdami tinklelį, kurį visada gali matyti, socialinių tinklų specialistai galės užtikrinti, kad nepasikeis kalbėjimo stilius, tonas.

Strategija – kas mėnesį ruošiamas komunikacijos tinklelis – taip pat užtikrina, jog nenukrypsite nuo jūsų auditorijai svarbių temų ir nepradėsite kurti tik pardavimo veiksmą skatinančių įrašų. Tinklelyje turėtų atsispindėti tai, ką jūs veikiate, kokios jūsų vertybės, turinys turėtų būti naudingas jus sekančiam vartotojui. Tai kuria ryšį su auditorija, didina pasitikėjimą jumis.

2. Lengviau tobulėti

Socialinių tinklų komunikacijos strategija leidžia lengvai ir paprastai sekti komunikacijos rezultatus ir pamatyti vietas, kuriose dar reikėtų tobulėti. Stebėkite, kurie įrašai pritraukė daugiausiai dėmesio, sulaukė reakcijų, komentarų, į kuriuos vartotojai labiausiai įsitraukė. Galite pastebėti, kurios temos yra aktualiausios ir kuriomis galite kalbėti daugiau, o kurios – ne tokios įdomios.

Geriausias būdas sėkmingai matuoti rezultatus – išsikelti KPI (Key Performance Indicators). Ar jums šiuo metu svarbu pritraukti naujų sekėjų? Ar norite sulaukti daugiau įsitraukimo – reakcijų, žinučių, komentarų? Žinodami savo tikslus aiškiai matysite, ar strategija veikia, ar ją reikia keisti.

3. Jūsų paskyra bus visuomet aktyvi

Didžiausia kliūtis jūsų sėkmei socialiniuose tinkluose – tai nenuoseklumas. Tai reiškia, jog vieną dieną jūsų paskyroje išeina du ar dar daugiau įrašų, o kitas keletą dienų/savaičių paskyra paskendusi visiškoje tyloje. Tokie veiksmai ne tik kad apsunkina naujų sekėjų pritraukimą, bet ir senuosius jūsų paskyros sekėjus atstumia, verčia juos spausti „Unfollow“.

Turėdami socialinių tinklų strategiją jūs užtikrinsite, jog niekada neperkrausite informacija savo sekėjų arba atvirkščiai – tarp jų ir savęs nepastatysite tylos sienos. Be to, ateinančiam mėnesiui paruoštas komunikacijos kalendorius neleis praleisti svarbių datų, švenčių ir kitų didelių įvykių.

Ko padeda išvengti socialinių tinklų strategija?

Apibendrinant galima būtų pasakyti, jog socialinių tinklų komunikacijos planavimas padeda išvengti:

– Chaoso jūsų prekės ženklo socialinių tinklų naujienų sraute.
– Įrašų paleidimo ne tuo metu, kai yra aktyvi jūsų auditorija (schedulinant įrašus į priekį galite pasirinkti ir dieną, ir tikslų laiką kada įrašai turi išeiti).
– Prasto grįžtamojo ryšio iš jūsų auditorijos.
– Blogo prekės ženklo įvaizdžio.

Socialinių tinklų strategija šiandien – neatsiejamas sėkmingo marketingo plano komponentas. Tai yra lygiai taip pat svarbu kaip ir logotipas, el. svetainė, istorija, vertybės… Nepraleiskite šio žingsnelio, jeigu norite sėkmingai plėtoti savo verslą.

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Mantas Kazlauskas