Facebook Pasirinktinės auditorijos (Custom audiences)

Blogas - Facebook

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Facebook Pasirinktinės auditorijos (Custom audiences) – tai labai apibrėžtos žmonių grupės, kurios jau turi ryšių su Jūsų verslo Facebook puslapiu (Fan page), tinklalapiu ar yra sąveikavusios kitaip. Šias grupes gali sudaryti esami ar buvę klientai, žmonės, kurie apsilankė Jūsų tinklalapyje ir kitos žmonių grupės.

Kartais šios tinkintos auditorijos gali būti naudojamos ir kuriant kitas panašias auditorijas – naujų potencialių gerbėjų, stebėtojų ar klientų, kuriems būdingos savybės, panašios į jau esamų gerbėjų ar klientų savybes, pomėgius.

PASIRINKTINIŲ AUDITORIJŲ TIPAI

Pasirinktinės auditorijos iš klientų sąrašų

Iš klientų sąrašų galima sukurti Pasirinktines auditorijas (Custom audiences), į kurias gali būti įtraukti žmonės iš įsitraukusiųjų į Facebook komunikaciją ar reklamą (engagement) arba iš Facebook Pixel duomenų.

Štai, pavyzdžiui, galbūt turite naujienlaiškių prenumeratorių ar buvusių klientų sąrašą. Tai žmonės, kurie aiškiai išreiškė susidomėjimą Jūsų verslu, tačiau Facebook neturi galimybės jų identifikuoti, nebent rankiniu būdu juos pridedate prie formuojamos auditorijos sąrašo. Kai įkeliate šią informaciją, Facebook naudoja procesą, vadinamą „miksavimu“, kai laikantis klientų duomenų privatumo bei apsaugos yra surandami kitų, į juos panašių Facebook vartotojų profilių atitikmenys.

Atminkite, kad duomenis galite įkelti tik iš klientų, kurie Jums suteikė prieigą prie savo duomenų – įsigijo prekes ar paslaugas, paliko kontaktus, užsiprenumeravo naujienlaiškį ir pan.

Pasirinktinės auditorijos iš Jūsų tinklalapio

Savo tinklalapyje įsidiegę Facebook Pixel įrankį, per Facebook Ads Manager galite susieti tinklalapio lankytojus su jų Facebook profiliais ir taip juos atrinkti rankiniu būdu kuriamai auditorijai.

Šią informaciją galite naudoti kurdami Pasirinktines auditorijas (Custom audiences), skirtas visiems tinklalapio lankytojams, arba kurdami remarketingo kampaniją žmonėms, kurie apsilankė konkrečiame produkto puslapyje ar produkto kategorijoje. Galite laisvai rinktis, iš kokių laiko rėmų norite rinkti duomenis, todėl formuoti Pasirinktinę auditoriją galite tiek iš naujų tinklalapio lankytojų, tiek ir iš tų, kurie, pavyzdžiui, joje lankėsi ir atliko veiksmus prieš pusmetį ar pan.

Pasirinktinės auditorijos iš Jūsų mob. aplikacijos

Jeigu turite nuosavą mobiliąją aplikaciją ir ją esate sukonfiguravę su Facebook per SDK (software development kit), iš ja besinaudojančiųjų vartotojų taip pat galite kurti Pasirinktines auditorijas (Custom audiences).

Toks Pasirinktinių auditorijų tipas gali būti itin parankus įsitraukimo kampanijų (engagement campaign) kūrimui, nes jam galite parinkti vartotojus, kurie tik atsisiuntė Jūsų programėlę, bet kol kas dar nesiėmė jokių veiksmų, jau atliko tam tikrus pirmuosius veiksmus arba yra aktyvūs mobiliosios aplikacijos naudotojai.

Įsitraukimo (engagement) Pasirinktinės auditorijos

Į Įsitraukimo Pasirinktines auditorijas (engagement custom audiences) galite įtraukti vartotojus, kurie įsitraukė ar kitaip sąveikavo Jūsų Facebook ar Instagram paskyrose.

PASIRINKTINIŲ AUDITORIJŲ NAUDOJIMAS

Remarketingui

Pasirinktinių auditorijų parinkimo taktika yra naudinga taikant pakartotinės rinkodaros (remarketing) kampaniją. Taip tikslinei žmonių grupei galima priminti apie juos dominusius (o gal dar ir vis dar tebedominančius) produktus ar paslaugas, paskatinti užbaigti pirkimą, įvykdyti konversiją ir pan.

Ši taktika taikoma ne tik klientams perkant ar ketinant atlikti pirkimą, konversiją internetu. Naudodami pasirinktinę auditoriją iš klientų sąrašo, galite pakviesti buvusius klientus grįžti į mažmeninės prekybos parduotuvę, siųsti specialius pakartotinių klientų pasiūlymus arba pranešti žmonėms, kai išleisite naują jiems jau priklausančio produkto versiją.

Įsitraukimui į mob. aplikaciją

Jau kalbėjome, kad iš besinaudojančiųjų Jūsų mob. aplikacija galima formuoti Pasirinktinę auditoriją. Tačiau lygiai taip pat tokią auditoriją galima pasitelkti įsitraukimui į mobiliąją programėlę didinti.
Pasitelkdami Pasirinktinę auditoriją, žmonėms, kurie jau parsisiuntė Jūsų mob. aplikaciją, galite rodyti reklamą, kuria skatintumėte naudotis programėle ar atlikti ja vienus ar kitus veiksmus.

Facebook puslapio sekėjų skaičiaus didinimui

Norėdami reklamuoti savo Facebook puslapį Pasirinktos auditorijos (Custom audience) nariams, parinktiems iš klientų sąrašų ar Jūsų tinklalapio lankytojų, kurkite tikslinius Facebook Ads skelbimus ir juos rodykite numatytai auditorijai. Taip su nedideliu biudžetu galite padidinti sekėjų skaičių Facebook (tai galima taikyti ir Instagram paskyrai). Tik nepamirškite iš Pasirinktinės auditorijos išsegmentuoti žmones, jau pamėgusius ar sekančius Jūsų paskyrą Facebook (ar Instagram).

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!