Facebook Pixel kodas

Blogas - Facebook

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Šiuolaikiniam verslui išsiversti be socialinių tinklų (Facebook, Instagram) tikrai sunku. Juose nesudėtingai ir su moderniausiais įrankiais galima pristatyti save ir savo teikiamas paslaugas, reklamuotis, burti klientų ratą. Visgi tam, kad Jūsų darbas socialinėse medijose atneštų rezultatų, būtina žinoti apie keletą svarbiausių įrankių, galinčių ir palengvinti darbą, ir atnešti dar geresnių rezultatų.

Šiandien norime plačiau pakalbėti apie vieną svarbiausių Facebook Ads įrankių – Facebook Pixel kodą. Kas jis toks ir kodėl jis yra nepamainomas kuriant reklamą Facebook? Į šiuos klausimus ir atsakysime.

Pixel kodas. Kas jis toks?

Facebook Pixel yra kodas, įdiegiamas Jūsų internetiniame tinklalapyje. Jis renka duomenis, kurie padeda sekti Facebook skelbimų konversijas, optimizuoti skelbimus, kurti tikslinę auditoriją būsimiems skelbimams bei naudoti remarketingo kampanijai tiems žmonėms, kurie Jūsų svetainėje jau ėmėsi tam tikrų veiksmų, – paliko savo kontaktinius duomenis, užsiprenumeravo naujienlaiškį, buvo įsidėję prekių ar paslaugų į pirkinių krepšelį ar jų jau įsigijo.

Kodėl Facebook Pixel – nepamainomas?

Facebook Pixel kodas pateikia svarbią informaciją apie Jūsų potencialų klientą. Būtent dėl šios priežasties, pasinaudojant Pixel kodu, galima rodyti tikslingesnę reklamą būtent jam, kurti lookalike auditorijas, į jas įtraukiant vartotojus, panašius į jau apsilankiusius Jūsų tinkalapyje ir pan.
Dėl plataus suteikiamos informacijos spektro ir naudų, kurias galima gauti juo remiantis, galima daryti išvadą, jog Pixel kodas visgi yra nepamainomas.

Įsidiegti Facebook Pixel pravartu ir tiems, kurie jau naudojasi Facebook Ads, ir tiems, kurie dar tik rengiasi tai padaryti. Jis iškart pradės rinkti naudingus duomenis, o Jums nereikės pradėti nuo nulio, kada kursite pirmąjį savo Facebook skelbimą.

Kaip naudoti Facebook Pixel?

Facebook konversijų stebėsena: Facebook Pixel leidžia pamatyti, kaip žmonės sąveikauja su Jūsų svetaine, peržiūrėję Facebook skelbimą. Galima stebėti jų veiksmus bet kuriame įrenginyje: tai leidžia stebėti, ar pastebėję Jūsų skelbimą mobiliajame įrenginyje prieš pirkdami jie pereina prie darbalaukio svetainės versijos ar atvirkščiai. Ši informacija gali padėti patikslinti skelbimo strategiją ir apskaičiuoti investicijų grąžą.

Facebook remarketingas: Pixel remarketingo duomenys ir dinaminiai skelbimai leidžia rodyti tikslinius skelbimus žmonėms, kurie jau apsilankė Jūsų svetainėje. Čia galite pasirinkti gauti išsamiai detalizuotą informaciją.
Pavyzdžiui, žmonėms galite parodyti konkretaus produkto, kurio jie atsisakė, skelbimą pirkinių krepšelyje arba pridėtą prie jų norų sąrašo ir pan.

Lookalike auditorijų kūrimas: Facebook gali naudoti savo skelbimo taikymo (targeting) duomenis, kad padėtų sukurti lookalike auditoriją žmonių, kurie turi panašius pomėgius, demografinius rodiklius su žmonėmis, kurie jau sąveikauja su Jūsų svetaine. Tai gali padėti išplėsti potencialių klientų bazę.

Facebook Ads skelbimų optimizavimas konversijoms: Pixel duomenis galite naudoti ir norėdami optimizuoti Facebook skelbimus konkrečioms konversijoms Jūsų svetainėje. Be Pixel, vienintelė konversija, kurią galite optimizuoti, yra nuorodų paspaudimai. Naudodami Facebook Pixel galite optimizuoti konversijas, kurios labiau atitinka Jūsų verslo tikslus, pavyzdžiui, pirkimus, prisiregistravimus ir pan.

Facebook Ads skelbimų optimizavimas pagal vertę: kadangi Facebook renka duomenis apie tai, kas perka iš Jūsų svetainės ir kiek išleidžia, tai gali padėti optimizuoti Jūsų skelbimų auditoriją atsižvelgiant į skelbimo sukuriamą vertę. Tai reiškia, kad Pixel automatiškai rodys Jūsų skelbimus žmonėms, kurie greičiausiai pirks didelės vertės pirkinius.

Daugiau Facebook Ads įrankių ir statistinių duomenų: norite naudoti žiniatinklio konversijų kampanijas, pasirinktines auditorijas (custom audiences) iš savo svetainės ar dinaminius skelbimus? Tai galite padaryti tik įdiegę Facebook Pixel. Šis kodas reikalingas ir tam, kad galėtumėte stebėti metriką, pavyzdžiui, mokestį už potencialų klientą (cost-per-lead) ar mokestį už konversiją (cost-per-conversion).

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!