Google My Business Posts: kodėl tai aktualu mano verslui?

Blogas - Google Ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick.lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X SAVAITĖ,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Kas tai yra?

Google įrašai (Google post) – tai neseniai atsiradusi galimybė komunikuoti norimą žinutę, parduoti savo produktus, skelbti renginius Google paieškoje ar Google žemėlapiuose. Taip svarbiausia jums informacija atsiduria vienoje vietoje, o Google My Business dirba jūsų verslui!

Norint pradėti naudotis šia funkcija, pirmiausia reikia įsitikinti, kad jūsų verslas turi Google My Business paskyrą. Google My Business paskyros yra aktualios visiems verslams, kurie turi fizines lokacijas ir į kurias gali bei turi poreikį atvykti jūsų klientai. Pavyzdžiui, jei turite klientų aptarnavimo centrus įvairiuose miestuose ar lokalią vieta, kurioje prekiaujate ar teikiate paslaugas, tikrai verta susikurti naują arba perimti jau egzistuojančios paskyros valdymą. Google My Business dažnai vartotojų naudojama vieta gauti arba pasitikslinti informaciją apie jūsų verslą (darbo laiką, adresą, klientų atsiliepimus). Google duomenimis, net 50 procentų vartotojų, ieškančių informacijos apie verslą per mobilius įrenginius, kelių dienų laikotarpyje apsilanko toje parduotuvėje ar kitoje verslo vietoje, o net 18 procentų iš jų kažką įsigyja.

Google įrašų publikavimas

Prisijungę prie Google My Business paskyros kairėje pusėje matysite meniu punktą „Posts“. Paspauskite ant jo ir galėsite pradėti kurti pirmąjį savo post’ą, kuris bus atvaizduojamas paieškos rezultatuose.

Ekrane atsiras iššokantysis langas, kuriame reikia pridėti nuotrauką ir norimą tekstą. Tiesa, tekstas turėtų būti neilgas: mobiliojoje paieškoje dažniausiai atvaizduojami vos 42 simboliai, desktop versijoje – 75 simboliai. Taip pat galima pridėti ir call-to-action (CTA). Galimi CTA variantai:

  • Learn More
  • Reserve
  • Sign-up
  • Buy
  • Get offer

Įdedamas post’as gali būti ir informacija apie jūsų organizuojamą renginį. Pavyzdžiui, ten galite informuoti žmones, kurie jau ieško jūsų prekės ženklo, kad organizuojate renginį ir pridėti galimybę registruotis.
Google post‘ai yra matomi organinės paieškos rezultatuose 7-ias dienas, o po to jie iš rezultatų šalinami. Praėjus 6-ioms dienoms nuo Google Post paskelbimo, jūs gausite elektroninį laišką, informuojantį, kad nuo kitos dienos post’as paieškoje nebebus matomas. Išimtis šiai taisyklei yra Google post’ai apie renginius (events): jie bus matomi iki renginio datos.

Kaip galite išnaudoti Google Posts savo verslui?

Kokią informaciją talpinsite savo Google My Business paskyroje priklauso nuo jūsų vaizduotės ir verslo specifikos. Galimi Google Posts panaudojimo atvejai:

  • skelbti aktualią konkrečiai dienai ar laikotarpiui informaciją, pranešti apie lokacijoje siūlomas akcijas / specialius pasiūlymus;
  • dalintis naujienomis apie įmonę, jos plėtrą, naujoves;
  • pranešti aktualius darbo skelbimus;
  • komunikuoti informaciją apie populiariausius ar išskirtinius produktus / paslaugas;
  • informuoti apie ir / ar skatinti vartotojus registruotis į jūsų renginį ar seminarą;

Svarbu matuoti efektyvumą

Jei prie Google post‘o nuorodą dedate į konkretų URL, nepamirškite jo užtaginti (#), kad galėtumėte tiksliai pamatuoti Google post’uose esančio turinio efektyvumą ir nuspręsti, ar verta tam skirti savo laiką. Žinoma, geriausia būtų testuoti įvairius post’ų tipus, jų vizualinę dalį, identifikuoti tuos, kurie neša didžiausią naudą, ir koncentruotis būtent į juos.

Google post – dar vienas jūsų verslui pasitarnaujanti Google My Business įrankis, kurį tikrai verta išmėginti. O jei nedrįstate bandyti patys, OneClick.lt komanda jums visada yra pasirengusi padėti!

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite bent menkiausią klausimą – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į jį atsakyti.
Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!