5 tendencijos 2021-aisiais: Facebook

Blogas - Facebook

Atžingsniuoja naujieji 2021-ieji metai ir kartu su jais atžingsniuoja ir naujos Facebook platformos tendencijos! Galimybių tiek daug, kad jų neišnaudoti būtų labai neprotinga. Taip, kaip kasmet rašote asmeninio gyvenimo tikslus, vertėtų užrašų knygelėje sudėlioti ir naujųjų metų marketingo planą, kuriame įtrauktumėte kuo daugiau Facebook reklamos galimybių. Taip neabejotinai sulauksite sėkmės abiejose gyvenimo srityse! O dabar, skaitom ir žiūrim, kas mūsų laukia.

Stories

Nors stories formato išradėjai yra Facebook konkurentai Snapchat, šiandien Facebook dominuoja stories turinio kūrime – kasdien šiame tinkle pasidalinama net 1 milijardų stories per vieną dieną! Facebook įkūrėjas Mark Zuckerberg mano, kad stories formato populiarumas ir toliau augs dėl keletos priežasčių.

Trys priežastys, kodėl stories išliks aktualios ir svarbios per ateinančius metus:

– Pirma, stories jau globaliai pripažintos kaip naujasis naujienų srautas. Formatas visiems laikams pakeitė, kaip žmonės aplink pasaulį dalinasi kasdieniais įvykiais. Įkeldamas story, vartotojas gali pasidalinti įvykiu realiu laiku ir taip informuoti savo draugų ratą apie nutikimus asmeniniame gyvenime.
– Stories puikiai veikia išmaniuosiuose telefonuose, o tai puikiai prisitaiko prie šiandieninių vartotojų, iš kurių daugelis naršo būtent per šį įrenginį.
– Galiausiai, stories padeda apsaugo vartotojų privatumą – tai itin svarbu šiandieniniam socialinių tinklų naudotojui.

Taigi, kurkite stories ir pamatysite, kaip į juos įsitraukia didelis skaičius sekėjų.

Facebook Live

Ne paslaptis, kad anksčiau tik patvirtinti prekiniai ženklai galėjo naudotis Facebook Live funkcija. Šiandien Live kurti gali bet kuris platformoje užsiregistravęs narys. Dideliu reklamos biudžetu negalinčioms pasigirti įmonėms ir prekiniams ženklams Live gali tapti puikiu nemokamu reklamos kanalu – juk Facebook vartotojai kiekvieną dieną peržiūri 100 milijonų vaizdo įrašų! Negana to, Live metu nufilmuoti vaizdo įrašai gauna aukštesnę poziciją naujienų sraute. Tai garantuoja didesnį matomumą.

Live vaizdo įrašo įsitraukimo rodiklis lenkia paprastą statinį įrašą net 178%. Prie to paties, šio formato įrašų pasiekiamumas padidėjo dvigubai lyginant su 2018 metais. Live įrašai yra organiški ir suteikia galimybę lengvai ir natūraliai pasiekti savo auditoriją. Dėl visų šių priežasčių, socialinių medijų specialistai įvardina Facebook Live kaip neabejotiną 2021 m. tendenciją.

Vaizdo įrašas išliks karaliumi

Iki pat šios dienos, vaizdo įrašai užima aukščiausią vietą iš visų turinio kūrimo formų. Ir jie neabejotinai išlaikys savo poziciją ir 2021 metais. Vienas iš rodiklių, dėl kurių galima teigti šį faktą – Facebook vaizdo įrašai gauna 135% daugiau organinio pasiekiamumo už įprastus įrašus su vizualu.

Apklausų tyrimai rodo, kad net 46% rinkodaros specialistų planuoja pridėti vaizdo įrašus į savo marketingo planą per ateinančius metus.

Privačios, uždaros Facebook grupės

Anot 2019 metų duomenų, Facebook socialiniame tinkle egzistuoja daugiau nei 10 milijonų privačių grupių, kuriose aktyviai kiekvieną mėnesį bendrauja net iki 1,4 milijardų žmonių iš viso pasaulio. Kaip šią tendenciją gali išnaudoti verslas?

Marketingo profesionalai pataria išmėginti dvi strategijas. Pirmoji – sukurti savo grupę, kurioje galite tiesiogiai bendrauti su savo pirkėjais. Arba, patiems prisijungti prie jums naudingų grupių ir ten užmegzti naudingas pažintis.

Tyrimų rezultatai rodo, kad šių grupių populiarumą lemia nesavanaudiški jų nariai bei bendruomenės noras padėti kitiems grupės nariams. Uždaros Facebook grupės bus viena iš pagrindinių 2021 metų Facebook tendencijų.

Online apsipirkimas per Facebook platformą

Ši tendencija tikriausiai nieko nenustebins – jau keletą paskutinių metų apsipirkimas internetu buvo vartotojo kasdienio gyvenimo dalis. Ir dėl visos susiklosčiusios situacijos, visuotinių karantinų, kuomet vartotojai neišvengiamai praleido daugiau laiko namuose, Facebook į rinką išleido naujų įrankių.

2020 metais išėjo Facebook Shops, kurio paskirtis buvo padaryti online apsipirkimą sklandesnį ir patogesnį. Su Facebook Shops el. parduotuvės gali sukurti savo el. parduotuvę Facebook platformoje ir tiesiog per ją pardavinėti produktus.

Marketingo specialistai neabejoja, kad 2021 metais prie Facebook Shops prisijungs dar daugiau verslo atstovų. Manome, kad greitu metu šia funkcija galės pasinaudoti ir Lietuvos verslai. Todėl raginame sekti naujienas!

Visos tendencijos, išvardintos viršuje, neabejotinai padeda sustiprinti ryšį su auditorija ir prie jos priartėti. Geriausia yra tai, jog daugelis šių įrankių yra visiškai nemokami – neišnaudoti jų būtų labai neapdairu!

Perskaitėte įrašą ir jums kilo klausimų? Nežinote, kaip geriausiai išnaudoti Google Ads arba socialinių tinklų komunikacijos galimybes šventiniu laikotarpiu? Ieškote patikimo, į jūsų poreikius įsiklausančio partnerio? Esame atvira, nuoširdi ir glaudų bendradarbiavimą vertinanti komanda – OneClick.lt. Susisiekite, pasimatykime gyvai ir pasikalbėkime apie tai, kas jums svarbu. Užmegzkime ryšį!

Be ON digital with us!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!