Veiksmingi būdai padidinti auditorijos įsitraukimą į Facebook puslapį

Blogas - Facebook ads

– Sveiki, su Jumis sveikinasi Google Partners – OneClick. lt įgula. Mūsų kosminė misija – įžiebti Jūsų verslo žvaigždę konkurencingoje padangėje.

X savaitė,
KOSMINĖS MISIJOS ĮRANKIAI

Pastaraisiais metais populiariausias pasaulyje (Lietuvoje – taip pat) socialinis tinklas Facebook siekia kuo labiau suasmeninti turinį, kuris pasiekia šio tinklo vartotojus. Todėl verslui organiškai pasiekti tikslines auditorijas Facebook tampa vis sudėtingiau – norint pasiekti kuo daugiau vartotojų šio tinklo algoritmai verčia vis daugiau investuoti į mokamą reklamą (paid advertising) bei įrašų iškėlimą (post boost).

Visgi, jeigu neturite didelio biudžeto mokamam savo puslapio reklamavimui, nenusiminkite – šiandien pristatome keletą paprastų metodų, kuriais naudodamiesi taip pat galite būti matomi Facebook.

Įrašų periodiškumas ir kėlimo laikas

Per visą platų pasaulį yra galybės skirtingų formulių, koks laikas ir įrašų kėlimo dažnumas gali sulaukti geriausių auditorijos pasiekiamumo ir įsitraukimo rodiklių. Tačiau tiesa ta, jog vieno universalaus dažnio ir laiko kiekvienam žemynui, laiko juostai ir auditorijai tiesiog nėra.

Geriausia įrašų dažnumo rodiklius ir kėlimo laiką nusistatyti pagal Facebook puslapio pateikiamus statistinius duomenis. Pamėginkite sutankinti arba praretinti keliamų įrašų per savaitę ar mėnesį skaičių ir stebėkite, koks būdas Jums pasiteisina, kada sulaukiate didesnio auditorijos pasiekiamumo ir įsitraukimo,- kuomet keliate įrašus dažniau ar rečiau.

Tokia pati tendencija galioja ir įrašų kėlimo laikui – pasitikrinkite, kokiomis savaitės dienomis ir valandomis auditorija dažniausiai įsitraukia į Jūsų viešinamą turinį.

Atsižvelgdami į šiuos statistinius rodiklius galite palyginti, kada ir kaip keliant įrašus auditorijos pasiekiamumas ir įsitraukimas yra didžiausi. Vadovaudamiesi tomis tendencijomis kelkite savo įrašus ir tam tikrą dalį auditorijos pasieksite organiškai.

Autentiškas video turinys

Tinklapis buzzsumo.com skelbia statistinius duomenis, jog video įrašai sulaukia 59% daugiau auditorijos įsitraukimo nei bet kokio kito formato Facebook įrašai. Nors nuotraukos yra laikomos itin sėkminga Faceobok komunikacijos ir marketingo dalimi, video įrašų įsitraukimas įrašus su nuotraukomis aplenkia 73%

Tiesa, Facebook vartotojai video įrašų turiniui kelia tam tikrus reikalavimus: pastebėta, jog didesnio įsitraukimo sulaukia kokybišką ir autentišką turinį pristatantys video (pavyzdžiui, “už kadro” likę nutikimai (behind the scenes), animuota edukacinė medžiaga ir pan.)

Video įrašus kurti verta, tačiau būtina atkreipti dėmesį į keletą svarbių akcentų:

~ Būtinai sutelkite dėmesį į video kokybę: nebūtina užsiimti sudėtinga režisūra ar kaskadiniais triukais, tačiau pasirūpinkite kokybiška kamera ir skirkite laiko tinkamam video montavimui. Toks turinys tikrai trauks vartotojų akis. Taip pat dauguma Facebook naudotojų pasirenka vaizdo įrašų, rodomų jų sklaidos kanale, automatinio atkūrimo funkciją, todėl pamąstykite, koks video turinys greičiausiai “pagautų” stebėtojų akis.

~ Investuokite į autentišką vaizdo įrašų turinį: tobulinkite žinias ir gebėjimus patys arba suburkite kad ir nedidelę komandą, kuri būtų atsakinga už idėjų video turiniui generavimą ir jų kokybišką įgyvendinimą, – autentiškas, apgalvotas, netikėtas, kūrybingas turinys organiškai pritraukia didesnes auditorijas žiūrovų, kurie nori stebėti kuo unikalesnį ir išskirtinesnį turinį. Žinoma, galite skelbti ir kitų kūrėjų autentišką, įdomų, patrauklų turinį (tačiau būtina gauti kūrėjų leidimą).

~ Suteikite video įrašams struktūriškumo: ištraukite pagrindinį momentą ar citatą iš vaizdo įrašo ir naudokite jį kaip informacinį komponentą, kad iš anksto informuotumėte, kokio turinio žiūrovai gali tikėtis. Žinodami, kas jų laukia, jie yra labiau linkę peržiūrėti kuo didesnę dalį ar net visą vaizdo įrašą.

Analizė ir optimizavimas

Facebook suteikia prieigą prie pakankamai išsamių analitinių duomenų apie Jūsų puslapį, auditorijos pasiekiamumą, įsitraukimą ir kitus svarbius statistinius parametrus. Jais vadovaudamiesi galite gauti išsamų supratimą apie savo auditoriją, įvertinti turinio sėkmę, stebėti puslapių rodinius, pasiekiamumą. Su visais šiais duomenimis galite nustatyti tikslią turinio rūšį, kuri yra geriausiai pastebima Jūsų auditorijos ir į kurią auditoriją yra linkusi įsitraukti labiausiai. Vadovaudamiesi šia analize galite priimti kokybiškesnius sprendimus dėl komunikavimo Facebook strategijos.

Ar siekiate sukurti savo prekinio ženklo žinomumą, paskatinti auditorijos srautą į savo elektroninę parduotuvę ar internetinę svetainę ir pan. Facebook dažnai pasiteisina “išbandykite viską ir žiūrėkite, kas veikia” principas. Analizuokite duomenis, eksperimentuokite, darykite išvadas ir pagal jas optimizuokite savo komunikaciją šioje socialinėje platformoje.
Kai turite prieigą prie Facebook puslapio statistikos, susijusios su Jūsų kuriamu turiniu ir auditorija, galite geriau pasiruošti įrašų pritaikymui, kad jie vartotojus galėtų pasiekti ir organiškai bei taptų sėkmingais.

Apibendrinimas

Galbūt su mūsų pateiktomis keletu taktikų negalėsite matyti tiesioginių rezultatų, tačiau nesijaudinkite, jei labai greitai nematote pastebimo padidėjusio įsitraukimo ir pasiekiamumo. Mūsų rekomendacija – domėtis ir suprasti esamas rinkodaros tendencijas bei geriausią praktiką, išdrįsti paeksperimentuoti, skirti kokybiško dėmesio ir vietos Jūsų kuriamų naujienų sraute vaizdo įrašams, o Facebook įrašų kėlimo dažnumą ir laiką nusistatyti pagal Facebook pateikiamus statistinius duomenis.

Visgi, jeigu patiems komunikuoti Facebook sekasi ne taip gerai, kaip norėtumėte, susisiekite su OneClick. lt komanda ir patikėkite šią užduotį mums!

– Kitas mūsų kosminės misijos dienoraščio įrašas Jus pasieks jau kitą savaitę. O jei turite klausimų – OneClick.lt įgula visada pasirengusi į juos atsakyti.

Užmegzkime ryšį!

Nemokama konsultacija

Užmegzkime ryšį!