Iššūkiai

Prekės ženklas, kuris neatspindėjo įmonės veiklos, vertybių bei filosofijos. Klaidingai klientų identifikuojama veiklos sritis, kuri visiškai nesusijusi su įmonės vykdomomis paslaugomis.

Sprendimas

Sukurtas naujas prekės ženklo logotipas ir stiliaus knyga (Brandbook), kurioje aprašoma prekės ženklo idėja ir nurodomi prekės ženklo elementų naudojimo būdai.

 

Rezultatas

Pasikeitęs prekės ženklo „charakteris“, lengvai ir aiškiai identifikuojama veiklos sritis.  Emociškai bei vizualiai patrauklus logotipas – reprezentatyvus įmonės įvaizdis.

Įmonės įvaizdžio sukūrimas

Iššūkiai

Manome, kad tik atviros diskusijos dėka galime pasiekti išsikeltų aukštų tikslų ir kokybiškų, abi puses tenkinančių rezultatų. Džiaugiamės bendradarbiavimu, kuris padėjo išspręsti šiuos iššūkius:

  • Klientas „Falko Group“ turėjo klaidinantį logotipą. Dėl šios priežasties, nors yra personalo įmonė, auditorija klientą dažnai identifikavo kaip oro linijų arba apsaugos įmonės prekės ženklą;
  • Prekės ženklo veidas neatspindėjo veiklos srities, nerezonavo su potencialių klientų matymu;
  • Nebuvo išgrynintos vertybės, filosofija, tikslinė auditorija;
  • Marketingas buvo kuriamas be vizualinio identiteto. 

Sprendimai

Išanalizavę rinką, tendencijas bei konkurentus, sukūrėme šiuolaikišką, nesenstančio dizaino logotipą bei visą prie jo derančią grafinę medžiagą. Taip pat:

  • Įsigilinome į įmonės veiklą, išgryninome išskirtinumus, misiją bei tikslą;
  • Sukūrėme naują šūkį;
  • Pristatėme logotipą, atspindintį įmonę ir jos veiklą;
  • Sumaketavome reprezentacijai skirtų priemonių dizainus bei pavyzdžius vizitinėms kortelėms, automobilių apipavidalinimui, vokams, blankams;
  • Sukūrėme Brandbook’ą, kuriame sutalpinome viską, kas yra būdinga prekiniam ženklui;
  • Išpildėme vizualinį socialinių tinklų stilių.