Iššūkiai

Sales funnel nebuvimas. Prekinio ženklo bendros stilistikos neturėjimas. Įmonės pardavimo kanalai nekoreliavo tarpusavyje.

Sprendimai

Atlikus testines kampanijas išsiaiškinta, kokį potencialą turi elektroninė prekyba ir ką galima pasiekti sujungus skirtingus marketingo kanalus. 

Rezultatai

Išaugo tikslinių vartotojų srautas, padidėjo pardavimai. 

Google Ads ir socialiniai tinklai

Iššūkiai

Socialiniai tinklai ir Google Ads reklama yra ilgametis prekių ženklo Coffee Loft palydovas skaitmeninėje erdvėje. Iššūkius natūraliai kelia įvairios patirtys ir nuostatos, kas yra veiksminga, o kas ne. Mūsų požiūriu, imantis bet kokio projekto, svarbiausia – atviras pokalbis, probleminių vietų identifikavimas ir glaudus bendradarbiavimas jas sprendžiant. Didžiausi projekto iššūkiai:

  • Socialinės medijos ir Google Ads kanalai nesąveikavo tarpusavyje, anksčiau jiems kelti skirtingi tikslai, kurie nekoreliavo su bendra marketingo strategija;
  • Nebuvo išgrynintas Coffee Loft identitetas;
  • Marketingo tikslai neatspindėjo verslo tikslų. 

Sprendimai

  • Sukurtas vizualinis socialinių tinklų stilius;
  • Atliekamos reguliarios mėnesinės fotosesijos, siekiant kurti autentišką turinį.
  • Sudaryta aiški kryptis, kaip Google Ads ir socialinių tinklų kanalai turi dirbti asistuodami vienas kitam;
  • Pradėta burti kavos tendencijomis besidominčių žmonių bendruomenė. 
  • Mokamos reklamos kanalai pradėti orientuoti į specialių pasiūlymų transliavimą bei prekės ženklo stiprinimą;
  • Išpildytas sales funnel principas.
145% Daugiau pardavimų
1:5 ROAS
210% Google Ads augimas

Rezultatai

  • Lyginamuoju laikotarpiu generuojama virš 145 % daugiau online pardavimų vertės;
  • ROAS 1:5. Bendra 1 € investicija į social media ir Google Ads reklamą generavo 5€ grąžą;
  • Profesionalus, prekės ženklą atspindintis stilius kuria auditorijos pasitikėjimą bei stiprina įmonės įvaizdį ir žinomumą;
  • Kiekvienais metais Google Ads reklamos rezultatai auga 210%.